akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مهاجرت به کانادا

استانی،مهاجرت به کانادا درخواست (اکسپرس اینتری) – ( Express Entry ) کاندیدهای استانیاین اطلاعات برای متقاضیان درخواست نامزدی استان (PNP) است که از طریق اکسپرس اینتری درخواست می کنند.
اگر یک استان یا منطقه شما را از طریق جریان اکسپرس اینتری به شما معرفی کند ، در گواهی کاندید شدن شما فهرست خواهد شد. شما می‌توانید این را با استان یا منطقه تایید کنید.
درخواست (اکسپرس اینتری) – کاندیدهای استانیدرخواست (اکسپرس اینتری) – کاندیدهای استانی 
دو راه برای درخواست وجود دارد:شما با استان یا قلمرو تماس می‌گیرید و برای نامزدی در اکسپرس اینتری خود درخواست می‌دهید.اگر ایالت یا قلمرو موافقت کند که شما را معرفی کند، یک حساب کاربری در اکسپرس اینتری ایجاد کنید (یا پروفایل خود را به روز رسانی کنید اگر یکی از آن‌ها را داشته باشید) و نشان دهید که نامزد شده‌اید. شما از طریق حساب خود نامزد دریافت می کنید و به صورت الکترونیکی قبول می کنید.یا :
شما یک حساب کاربری در اکسپرس اینتری ایجاد می‌کنید و استان‌هایی را که به آن‌ها علاقه دارید نشان دهید.اگر یک استان یا قلمرو  “اطلاعیه ای از علاقه” به حساب شما ارسال می کند، به طور مستقیم با آنها تماس بگیرید.شما در  اکسپرس اینتری خود درخواست می‌دهید.اگر نامزد شده‌اید، آن‌ها از طریق حساب خود به شما ارائه خواهند داد و شما آن را به صورت الکترونیکی قبول خواهید کرد.در هر دو مورد، شما باید در طول فرایند یک پروفایل در اکسپرس اینتری ایجاد کنید.برای این که درخواست PNP را از طریق اکسپرس وارد کنید، این مراحل را دنبال کنید:پروفایل اکسپرس اینتری خود را ارسال نمایید.اولین گام شما این است که یک حساب کاربری در اکسپرس اینتری ایجاد کنید.
اگر شما معیارهای اکسپرس اینتری ، از جمله حداقل الزامات برای یکی از سه برنامه مهاجرت فدرال را برآورده می کنید، به لیست اکسپرس اینتری نامزدان پذیرفته می شوید.
اگر یک استان یا قلمرو قبلا توافق کرد که شما را معرفی کند
شما باید در پروفایل اینتری اکسپرس خود نشان دهید که کاندید شده اید:
 وقتی مشخصات خود را ایجاد می کنید، در بخش “جزئیات برنامه” تحت عنوان “نامزد و انتخاب” پاسخ “بله” را تایید کنید، برای تایید اینکه شما نامزد PNP Express Entry شده اید. برای تأیید اینکه شما نامزد هستید  استان  را از منوی کشویی انتخاب کنید. این برنامه پس از این که پاسخ قبلی را به “بله” تغییر دهید، نشان داده خواهد شد.سپس دستورالعمل زیر را دنبال کنید تا کاندید شدن شما تایید شود.
۲٫ دریافت کاندید اکسپرس اینتری (یا کاندید شدن خود را تایید کنید)اگر یک استان قبلاً قبول کرده‌است که شما را معرفی کند.اگر به  اکسپرس اینتری استان یا قلمرو اعطا شده و آنها موافقت خود را به شما معرفی می کنند، باید نامزدی خود را به صورت الکترونیکی تایید کنید .پس از ارائه مشخصات خود، باید مستقیما در خارج از حساب خود با استان تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید:
شماره پروفایل اکسپرس اینتری ( Express Entry )کد معتبر جستجوگر شغل.استان یا قلمرو از این موارد برای تایید نامزدی خود با مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) استفاده خواهد کرد. پس از آن شما پیامی را در حساب خود دریافت خواهید کرد که از شما می خواهد نامزدی را قبول یا رد کنید. برای انجام این کار، دکمه «قبول کردن» یا «قبول نکردن» را در بالای صفحه پروفایل / مشخصات کلیک کنید.
اگر نامزدی را قبول کنید، سیستم متوجه می شود که شما الزامات PNP را برآورده می‌کنید، و یک نامه در حساب تان دریافت خواهید کرد که نامزدی شما را تایید می‌کند. پروفایل شما در داخل اکسپرس اینتری قرار داده خواهد شد و ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد که به شما کمک خواهند کرد درخواست دهید. (نکته: ۶۰۰ نقطه بیش‌ترین امتیاز است که می‌توانید به دست آورید. اگر به پیشنهاد کار و / یا تحصیل در کانادا اشاره کردید، تنها ۶۰۰ امتیاز برای کاندید شدن شما به امتیاز CRS تان اضافه خواهد شد.)اگر “قبول نکنید” یا کاندید شدن را نادیده بگیرید، بدین معناست که شما واجد شرایط PNP نیستید مگر این که استان دیگری شما را معرفی کند. شما باید در ۳۰ روز از زمانی که پروفایل خود را ایجاد کردید،در بانک کار ثبت‌نام کنید. شما در اکسپرس اینتری قرار داده می شوید و ممکن است برای درخواست از هر برنامه‌ای که واجد شرایط آن هستید دعوت شوید.اگر شما هنوز در اکسپرس اینتری ( Express Entry ) نامزد نشده اید:اگر در حال حاضر در اکسپرس اینتری ( Express Entry ) هستید و می‌خواهید برای PNP در نظر گرفته شوید، دو روش وجود دارد که شما می‌توانید در یک استان یا  اکسپرس اینتری منطقه کاندید شوید:
ورود به استان یا منطقه به طور مستقیم
برای یافتن معیارهای آن‌ها برای جریان اکسپرس اینتری خود از سایت آن منطقه و استان ها بازدید کنید.اگر شما علاقمند هستید و نیازمندی‌های آن‌ها را برآورده می‌کنید ، درخواستی را به یکی از جریان‌های اکسپرس اینتری ( Express Entry )  خود ارسال کنید.اگر یک استان یا منطقه با نامزد کردن شما موافقت کند، باید:• شخصات خود را در اکسپرس بهروزرسانی کنید تا نشان دهید که نامزد شده اید.(یا اگر پروفایل نداشته باشید، یک پروفایل ایجاد کنید)استان را از منوی کشویی انتخاب کنید. این برنامه پس از این که پاسخ قبلی را به “بله” تغییر دهید، نشان داده خواهد شد.
پروفایل خود را به روز رسانی کنید تا نشان دهید به این استان یا منطقه علاقه‌مند هستید، اگر شما قبلاً این کار را نکرده‌اید.با استان، خارج از حساب خود تماس بگیرید و به آن‌ها بگویید:شماره پروفایل اکسپرس اینتری ( Express Entry )کد معتبر جستجوگر شغلمنتظر استان یا قلمرو برای تایید نامزدی خود با IRCC باشید.شما در زمانی که استان نامزدی خود را تایید می کنید یک پیام در حساب کاربری خود دریافت خواهید کرد. این را در بالای صفحه جزئیات برنامه / مشخصات در حساب خود پیدا خواهید کرد.پذیرفتن یا رد کردن (“قبول ندارید”) نامزدی در حسابتان.اگر استان شما را از طریق حساب خود معرفی کند، ۳۰ روز  برای پذیرش یا رد آن فرصت خواهید داشت. برای انجام این کار ، روی ” قبول ” یا ” رد کردن ” در حساب خود کلیک کنید.اگر نامزدی را قبول کنید، سیستم متوجه خواهد شد که شما الزامات PNP را برآورده می‌کنید. شما یک نامه (با فرمت PDF) در حساب خود می‌گیرید که نامزدی شما را تایید می‌کند.۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد که به شما کمک می‌کند به سرعت از شما دعوت بهعمل آورید. استان یا منطقه مستقیماً با شما تماس خواهد گرفت و یک کپی از گواهی کاندید شدن را برای شما ارسال خواهد کرد.( اگر شما برای پیشنهاد شغلی ۶۰۰ امتیاز دریافت کرده اید، امتیاز بیشتری برای نامزد دریافت نمی کنید. در هر صورت، امتیازات اضافی فقط یکبار اعمال می شود)اگر نامزدی را رد کنید یا نادیده بگیرید، شما در اکسپرس اینتری می مانید. ممکن است درخواست دعوت از هر برنامه ای که شما برای آن واجد شرایط هستید دریافت کنیدیک ایالت یا منطقه پروفایل شما را پیدا می‌کند و با شما تماس می‌گیرد.
استان ها و سرزمین ها می توانند از پروفایل های  اکسپرس اینتری ( Express Entry )  برای پیدا کردن نامزدها برای نامزدی استفاده کنند . برای نامزدی زمانی که شما در حال حاضر در اکسپرس اینتری ( Express Entry ) :
یک استان پروفایل های اینتری اکسپرس را جستجو می کند و مشخصات شما را پیدا می کند.اگر در پروفایلتان گفته باشید به آن استان یا تمام استان ها علاقمند هستید، ممکن است شما را پیدا کنند.استان یا قلمرو یک نامه ” اعلان علاقه ” به حساب شما می‌فرستد.این نامه به شما می‌گوید که با ایالت یا قلمرو تماس بگیرید تا درباره گزینه‌های خود مذاکره کنید. این نامه نامزدی نیست و تضمین نمی‌کند که شما نامزد خواهید شد.اگر می‌خواهید توسط این استان یا قلمرو کاندید شوید، باید مستقیماً با آن‌ها تماس بگیرید و در جریان اکسپرس اینتری خود درخواست دهید. (این فرآیند بین شما و ایالت یا منطقه اتفاق خواهد افتاد – شما از حساب خود استفاده نخواهید کرد)این استان یا منطقه درخواست شما را ارزیابی خواهد کرد.شما باید کد تایید شغلی خود را به آنها بدهید.اگر استان یا قلمرو درخواست شما را تأیید کند، در یک حساب کاربری پیامی دریافت خواهید کرد. از شما خواهش می کنم که نامزدی را قبول یا رد کنید.آنرا در حساب کاربری خود میبینید و شما ۳۰ روز ت برای پذیرش یا رد شدن آن زمان خواهید داشت.اگر نامزدی را قبول کنید، سیستم متوجه خواهد شد که شما نیاز به PNP را برآورده می کنید. شما نامه ای را در حساب خود دریافت خواهید کرد که کاندید بودنتان را تایید می کند. ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند تا به سرعت دعوت شوید. استان یا قلمرو با شما مستقیما تماس می گیرند و یک کپی کاغذی از گواهی نامزدی خود را به شما ارسال می کنند.اگر نامزدی را رد کنید یا نادیده بگیرید ، شما در اکسپرس اینتری ( Express Entry ) باقی می مانید.توجه: شما می توانید بیش از یک اعلان مربوط به علاقه را در یک زمان دریافت کنید، اما فقط می توانید یک نامزد در یک زمان داشته باشید. اگر پیشنهاد خود را برای نامزدی در حساب خود داشته باشید ولی می خواهید توسط یک استان یا قلمرو دیگر نامزد شوید، باید درخواست فعلی را رد کنید (با کلیک بر روی دکمه «قبول ندارید»). سپس استان یا قلمرو دیگر می تواند نامزد شما را برای شما ارسال کند.
۳٫ دعوت به درخواست اقامت دائم (زمانی که نامزدی خود را قبول کردید)برای درخواست اقامت دائم تحت مجوز اکسپرس، ابتدا باید برای درخواست دعوت شوید . اگر از شما دعوت کنند که درخواست بدید، یک پیام در پروفایلتان دریافت خواهید کرد. بعدا می توانید درخواست آنلاین کنید.شما ۶۰ روز وقت دارید تا درخواست آنلاین خود را برای اقامت دائم ارسال کنید.نکته: زمانی که نامزدی را قبول می‌کنید ۶۰۰ امتیاز دیگر در سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) دریافت می‌کنید. این به شما کمک خواهد کرد که از شما دعوت به عمل آید.
۴٫ درخواست خود را پر کنیداگر برای اقامت دائم دعوت شده‌اید، در حساب خود نامه‌ای دریافت خواهید کرد که به شما خواهد گفت:
برای کدام برنامه ها امکان درخواست دادن دارید.چند امتیاز به شما داده شده است.مهلت ارسال درخواستاقدامات بعدی که باید انجام دهید.شما سپس :
درخواست آنلاین خود را پر کنیداسناد پشتیبانی خود را بارگذاری کنید، و..هزینه های درخواست خود را پرداخت کنید.توجه: درخواست شما باید از طریق حساب کاربری شما به صورت الکترونیکی ارسال شود.
۵٫ اگر استان یا قلمرو نامزدی خود را لغو کنداگر یک استان یا منطقه نامزدی خود را قبل از دعوت به درخواست اقامت دائم کنار بکشد، باید پروفایل خود را از اکسپرس اینتری خارج کرده و یک پروفایل جدید ارائه کنید.اگر ایالت یا منطقه نامزدی خود را پس از دعوت به درخواست اقامت دائم کنسل کند، اما قبل از ارسال درخواست شما باید:
دعوت را رد کنید،پروفایل فعلی خود را کنار بگارید و یک پروفایل جدید ایجاد کنید.اگر در این مورد درخواست اقامت دائم را انتخاب کنید، درخواست شما را رد می‌کنیم و هزینه مسترد نخواهد شد.در هر یک از این موارد، اگر شما از دستورالعمل های بالا پیروی نکنید، شما غیر قابل قبول می باشید. این به این معنی است که شما می توانید از درخواست برای پذیرش به کانادا برای هر دلیل به مدت پنج سال منع بشوید.در مورد چگونگی درخواست از طریق اکسپرس اینتری اطلاعات بیشتری کسب کنید.
______________________________________________
گردآوری شده در موسسه حقوقی پاد – مهاجرت به کانادا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.