akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مزایای مهاجرت به کانادا و زندگی در کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا و زندگی در کانادا

مزایای مهاجرت به کانادا و زندگی در کانادا شامل مزایای اقتصادی , بهداشتی , فرهنگی , آموزشی در این کشور است . مهاجرت از کشور مادری به همراه خانواده برای آغاز یک زندگی جدید در کشور کانادا مسلماً مهم‌ترین تصمیم در طول زندگی شما خواهد بود.

این موضوع باید به درستی در تمامی جنبه‌ها ارزیابی شود. شما باید از تمامی حقایق خوب و ناخوشایندی که در این رابطه وجود دارد با خبر شوید.

این مطالب برگرفته از تجربیات کسانی است که به عنوان نیروی کار ماهر به کانادا مهاجرت کرده‌اند.

[caption id="attachment_1043" align="aligncenter" width="710"]مزایای مهاجرت به کانادا و زندگی در کانادا مزایای مهاجرت به کانادا و زندگی در کانادا[/caption]

مزایای مهاجرت و زندگی در کانادا

رشد اقتصادی بالا در کانادا

کشور کانادا به علت داشتن اقتصادی مناسب و رشد صنعت در بسیاری از صنایع دارای بازار کار قوی است.

به منظور رشد اقتصادی و به دلیل اینکه کشور کانادا نیروهای تخصصی لازم را در بسیاری از صنایع ندارد، به جذب نیرو و کارگران خارجی مبادرت دارد.

به همین خاطر افرادی که مهارت و تجربه لازم در کارهای تخصصی دارند، در این رشته ها و صنایع جذب و مشغول به کار می شوند. این افراد معمولا از کشور و ملت هایی به کانادا مهاجرت می کنند که از رکود جهانی رنج می برند.

رعایت بهداشت و اصول بهداشتی

کشور کانادا در رعایت نکات بهداشتی و عرضه خدمات بهداشتی با کیفیت به شهروندان یکی بهترین کشورهاست و یکی از مهمترین نکات مثبت زندگی در کانادا ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی با استاندارهای بسیار بالا است.

 

تنوع فرهنگی زیاد

از کانادا می توان به عنوان یک کشور چند فرهنگی یاد کرد. کشور کانادا مهاجران بسیاری با فرهنگ های متنوع در خود دارد.

جوامع چند فرهنگی به تعامل و همکاری با افرادی که از کشورهای خارجی وارد این مناطق می شوند عادت کرده اند.

کانادا از جمله کشورهایی است که در ابتدای ورود مهاجرین محیط راحتی را برای آنها فراهم می آورد.

آمار پایین جرم و جنایت در کانادا

اگر می خواهید به جایی سفر یا مهاجرت کنید که به دلیل آمار جرم و جنایتش پایین ، در آن 100% احساس امینت داشته باشید کانادا می تواند یکی از گزینه های مناسب در دنیا باشد.

کانادا یکی از کشورهایی است که کمترین میزان جرم و جنایت را در جهان تجربه می کند. کشور کانادا در معرض جنایت هایی با خشونت کمتر، نسبت به سایر نقاط جهان است.

برنامه های اجتماعی بزرگ

کانادا برنامه های رفاهی و اجتماعی بسیاری دارد که برای مهاجران و مردم مفید هستند. سیستم مراقبت های بهداشتی سیستم بسیار مناسبی دارد که به صورت عادلانه با افراد برخورد می کند. سیستم و برنامه های اجتماعی دیگری نیز موجود هستند که بر آموزش و تمرین تمرکز دارند تا به افراد کمک کنند که به شغل مناسب و مورد هدف خود با مهارتی که در آن دارند دست یابند. سیستم آموزش و پرورش کانادا نیز یک سیستم متعادل و منظم است و کشور کانادا توانسته از این طریق و با برنامه ریزی مناسب بودجه لازم برای تاسیس مدارس جدید را به دست آورد.

فراوانی منابع طبیعی

کانادا دارای منابع طبیعی فراوانی مانند، سنگ های قیمتی، سوخت های فسیلی، چوب و برخی مصالح ساختمانی است.

فراوان بودن منابع طبیعی کارهایی را برای افراد محلی و مهاجرین ایجاد می کند. از جمله آن ها ساخت خانه ها و تعمیر خانه ها می باشد.

کانادا را می توان یک کشور غنی دانست، زیرا در کمک به شهروندان خود خوب عمل می کند.

مناظر طبیعی وسیع

مناظر طبیعی متنوع در کانادا از اقیانوس تا دریاچه ها، کوه ها و تندراه ها، همگی زیبایی های چشم نوازی را به وجود آورده است.

کانادا طیف گسترده ای از فعالیت هایی که در فضای باز می توان انجام داد را در خود دارد. در سواحل شرقی مانند نوا اسکوتیا ( Nova Scotia) دسترسی دارید و انجام کارهایی از قبیل ماهیگیری و قایقرانی در آن آسان است.

بخش مرکزی کشور فرصت هایی مانند شکار را برای علاقه مندان آن به وجود آورده است. در کل کشور نیز، می توانیم پیاده روی های عالی و مناسبی را داشته باشیم.

کانادا به طور کلی یک زیبایی طبیعی، همراه با جمعیت گسترده ای که در آن زندگی می کنند را ارائه داده است.

حمایت دولت:

کشورهای کمی در دنیا هستند که از شهروندان خود در مواقع سختی و بحران حمایت می‌کنند. در مواقع وقوع بیماری‌های سخت یا بیکاری دولت کشور کانادا از مردم و خانواده‌ها حمایت می‌کند تا بنیان زندگی‌شان حفظ شود، و از طریق سازمان‌های دولتی یا خصوصی مواد غذایی، پوشاک، مسکن، خدمات آموزشی و درمانی در اختیارشان قرار می‌دهد.

در زیر چند نمونه از برنامه های حمایت اجتماعی برای شهروندان کانادایی ذکر شده است:

. پرداخت مستمری ماهانه برای افراد زیر 18 سال.

. بیمه بیکاری.

. کمک‌های مالی به افراد بالای 65 سال کم درآمد.

. کمک‌های مالی به خانواده های کم درآمد.

. کمک‌های مالی به افراد بیکاری که توانایی کار کردن را ندارند.

آموزش کودکان و نوجوانان:

دوره ابتدایی و دوره متوسطه هر کدام 6 سال به طول می‌انجامد یعنی فرد در پایان متوسطه باید 12 مرحله را طی کرده باشد. تحصیل برای کودکان کانادایی اجباری و در سراسر کانادا به صورت رایگان می‌باشد. سطح آموزشی مدارس هر سال کنترل می‌شود، این ضامن تساوی در بهره‌مندی از آموزش‌ها و فرصت‌های گوناگون برای دانش آموزان کانادایی بدون در نظر گرفتن سطح اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن‌هاست.

آینده ای درخشان در انتظار کسانی است که در دانشگاه های کانادا تحصیل می‌کنند.

آینده اقامت در کانادا و پاسپورت کانادایی:

بعد از گذشت 3 سال اقامت در کانادا مهاجران با ویزای اقامت دائم می‌توانند درخواست پاسپورت کانادایی دهند، با داشتن این پاسپورت شما قادرید به خیلی از کشورها مثل آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به راحتی وارد و خارج شوید.

چون کانادا کشوری بی طرف است و مردمی آرام با روحیات انسان دوستانه دارد. با پاسپورت کانادایی همچنین می‌توانید در کشورهایی نظیر انگلستان، استرالیا و ازجمله آمریکا کار کنید..

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.