akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

دلایل مهاجرت به کانادا

با توجه به مدیریت خوب اقتصاد کل کانادا، این کشورطی ۲۰ سال گذشته، اعتبار مثبتی برای داشتن یک کشور امن برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی به دست آورد. بازار املاک و مستغلات کانادا، به احتمال زیاد، بهترین صنعت برای سرمایه گذاری است، به ویژه برای سرمایه گذاران خارجی که به عنوان اولویت اصلی این سرمایه گذاری را در نظر دارند.در این مقاله ما ۵ شهر برتر کانادا برای سرمایه گذاری و تجارت را برای شما شرح می دهیم.

مهاجرت به کانادا

بازار کانادا باید در سطح منطقه ای مورد توجه قرار گیرد، زیرا بازارها از استانها و مناطق مختلف، از یک شهر به شهر دیگری متفاوت هستند.

شهر ادمونتون کانادا(شهر «جشنواره کانادایی»)

غروب بر شهر ادمونتون کانادا

مهاجرت به کانادا
ادمونتون در مدت زمانی طولانی در لیستی از شهرهای بزرگ با پتانسیل اقتصادی گسترده قرار گرفته است و در چند سال اخیر، شهر رشد قابل توجهی داشته و بهبود اقتصاد آن را تجربه کرده است. رشد بازار کار و ایجاد شغل، با افرادی که برای کار در شرکت های نفتی کار می کنند، منجر به ورود بسیاری از مهاجران به شهر شده است که به نوبه خود باعث ایجاد یک تقاضای سالم برای املاک و مستغلات شده است. این شهر دارای مراکز تحصیل در دانشگاه آلبرتا است و این شهر به دلیل جشنواره های متعددی که در صنعت هنرهای پیشرفته شهرها برگزار می شود، شهر «جشنواره کانادایی» شناخته شده است. پولی که در بازسازی زیرساخت های جاده ها صرف شده است، به ویژه توسعه آنتونی هندی درایو – شبکه جاده ای که تمام گوشه های شهر رو به رشد شهر آلبرتا را متصل می کند،می تواند بیش از حد مورد توجه قرار گیرد.

ادمونتون سرمایه گذاران را با یک بازار رو به رشد، افزایش جمعیت و تفکر رو به جلو و رهبری نوآورانه دعوت می کند. سیاست های رهبری سیاسی به شهر کمک کرد که در سال های پس از آن رکود اقتصادی آخرین رکود را بدست آورد و تعادل بازار را به دست آورد. عملکرد آینده اقتصاد، به ویژه در بخش املاک و مستغلات و مسکن، بسیار روشن و دلگرم کننده است.

5 شهر برتر کانادا برای سرمایه گذاری و تجارت5 شهر برتر کانادا برای سرمایه گذاری و تجارت

شهر همیلتون کانادا

تصادفی نیست که عملکرد اقتصادی و افزایش جمعیت معمولا با هم مرتبط هستند، و گفته می شود که همیلتون در بخش پرجمعیت ترین و اقتصادی ترین بخش های کانادا قرار دارد. همیلتون قبلا به عنوان یک شهر فولاد سخت کار کرده و رشد کرده و خود را به یک اقتصاد متنوع تبدیل کرده است. تیم توسعه استراتژی های اقتصادی شهرها به سختی کار کرده است تا تقریبا همیلتون را به سمت سرمایه گذاری های انتاریو حرکت دهد.

مهاجرت به کانادا

شهر دارای یک نسل جدید از کارآفرینان است که توسط اعتماد به نفس آنها در اقتصاد به حرکت درآمده و چرخ های قرنطینه را برای ایجاد یک پارک صنعتی با تکنولوژی پیشرفته و کمک به رشد دانشگاه مک کارستر تنظیم می کنند.

شهرکلگری کانادا

شهر کلگری یکی از ۵ شهر برتر کانادا برای سرمایه گذاری و تجارت شناخته می شود. با توجه به مثلث تکنولوژی کانادا، بسیاری از جوامع به عنوان مناطق سالم و رقابتی شناخته شده برای سرمایه گذاری در کسب و کارهای پیشرفته شناخته می شوند. بهبود وضعیت اقتصاد منطقه در چند سال اخیر منجر به فرصت های قابل توجهی برای سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات شده است. این بدان معنی است که این منطقه مقدار قابل توجهی از مشاغل و فرصت های اشتغال ایجاد کرده است و تعهد به بهبود زیرساخت ها و بخش حمل و نقل نیز به فشار اقتصاد و بخش املاک و مستغلات کمک می کند.

شهر وینیپگ کانادا

پس از رشد سالانه مثبت رشد اقتصادی بیش از ۲ درصد در سال، شهر طی چند سال گذشته از بین رفته است اما از سال ۲۰۱۱ تاکنون بهبود یافته است. معمولا، وینیپگ نمیتواند وضعیت اقتصادی بالا و پایین در سایر نقاط کشور را تجربه کند؛ چرا که بزرگترین شهر مانیتوبا این توانایی را دارد که تأثیرات مثبت رشد اقتصادی استان را با فرصتهای شغلی و مهاجرت خارجیان به استان را که در حال افزایش است را احساس کند

انتظار می رود که مهاجرت بین المللی تحت برنامه نامزدی والیتی که توسط دولت انجام می شود، افزایش یابد و این امر منجر به اجاره دهندگان بیشتری در بازار مسکن خواهد شد و املاک و مستغلات را برای کسب و کار بسیار مناسب برای سرمایه گذاری به ارمغان می آورد.

شهر سوری کانادا

دومین شهر بزرگ در بریتیش کلمبیا، سوری، رشد قابل توجه اقتصادی را تجربه کرده است. در میان سریعترین شهرهای رو به رشد در کانادا، در آینده نزدیک، Surrey پیش بینی می شود که ونکوور را به عنوان بزرگترین شهر کانادا تبدیل کند. با دو گذرگاه مرزی به ایالات متحده، به پنج بزرگراه اصلی و چهار راه آهن پیوند می دهد، سوری به چیزهای بزرگ تر هدایت می کند. این شهر بدون استفاده است که از فرصت ها و در بهترین موقعیت جغرافیایی برای کسب و کار با دسترسی به بازارهای محلی، ملی و بین المللی برخوردار است.

هنگام بررسی تاریخ اقتصادی سارای، آن را به عنوان یک منطقه مشاهده می کنید که طی دوره ای از گذار مثبت، با افزایش جمعیت و فرصت های کسب و کار افزایش می یابد و روند رشد به نظر می رسد که سال ها ادامه داشته باشد.

بسیاری از چیزهای خوب در مورد کانادا و اقتصاد کشور وجود دارد و فرصت های سرمایه گذاری تجاری تنها بخشی از آن است. اگر شما در حال برنامه ریزی برای بازدید و یا سرمایه گذاری هستید، باید در مورد آن مثبت باشید. با توجه به هریک از ۵ شهر برتر کانادا برای سرمایه گذاری و تجارت شما کدام شهر را بر می گزینید؟

جهت کسب مشاوره رایگان مهاجرت با شماره ۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۸ تماس بگیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.