akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

وب سایت های لیست کاری دانشجویان در کانادا Youth Job Listing Websites

در این مطلب سعی داریم وب سایت های لیست کاری دانشجویان در کانادا  Youth Job Listing Websites راب رای مهاجرت به کانادا را برای شما معرفی نماییم 

این که آیا شما یک دانش آموز هستید و یا به دنبال کار نیمه وقت هستید یا اینکه شما فقط مدرسه را به پایان رسانده اید و نیاز به تجربه دارید، بسیاری از فرصت های هیجان انگیز در سراسر کانادا وجود دارد.

شما می توانید برای کمک از دوستان، خانواده و مشاورین بخواهید و یا مرکز محلی شما ممکن است اطلاعاتی در مورد جایی که برای کار درخواست می شود داشته باشد. در غیر این صورت، بسیاری از وب سایت های آنلاین هستند که می توانند در جستجو شما کمک کنند.

Summer Jobs Canada

یافتن یک کار تابستانی در کانادا با این سایت مفید که فرصت های منابع را از دیگر سایت های تخصصی تخصصی پیدا می کند. شما می توانید فرصت هایی را پیدا کنید که از کار در اردوگاه های تابستانی، کارهای بین المللی برای موزه ها و حتی MBA استفاده کنید. وب سایت همچنین راهنمایی های مفیدی در مورد صنعت شغلی و نحوه کار کردن روی آن را ارائه می دهد.

Student job bank

این سایت دولتی می تواند به شما برای جستجوی آخرین شغل ها و فرصت های موجود در منطقه خود که شامل صنعت خاصی است که می خواهید وارد شوید کمک کند. به عنوان یکی از بهترین منابع شغلی در کانادا، این سایت باید اولین مرجع شما باشد.

Federal Student Work Experience Program

اگر دانش آموز تمام وقت هستید و میخواهید منافع خود را بشناسید و مهارت های خود را در دولت توسعه دهید، ممکن است برنامه برنامه تجربه کار دانشجویی فدرال برای شما باشد. این برنامه برای کسانی است که علاقه مند به IT، امور مالی، ارتباطات، سیاست های تجاری و غیره هستند.

دانش آموزان نیازی به تجربه کاری قبلی ندارند تا درخواست کنند
دانش آموزان باید معیارهای واجد شرایط بودن برنامه را رعایت کنند
فرصت های شغلی را می توان به طور کامل یا بخشی از زمان ارائه داد
مرکز حرفه ای مدرسه همچنین می تواند به شما در پیدا کردن آخرین فرصت های شغلی کمک کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.