akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مهاجرت به کانادا و آخرین برنامه مهاجرت جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration

مهاجرت به کانادا و آخرین برنامه مهاجرت جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration

دوستان عزیز و علاقمند به مهاجرت به کانادا ! این مقاله را حتما مطالعه نمایید. در این مقاله جدیدترین اخبار آخرین برنامه مهاجرت جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

مهاجرت جزیره پرنس ادوارد از طریق برنامه نامزدی استان خود تحت دسته بندی های ارزیابی اثرات ورود و خروج بازار کار، ۱۴۷ نفر دیگر را مورد استقبال قرار داده است. ۲۹ نامزد دیگر از طریق مجوز کار مجوز مهاجرت تحت تاثیر قرار گرفتند.

آیا از جریان کار مجوز شنیده اید؟ نگران نباشید. متقاضیان این جریان مجاز به سرمایه گذاری در کسب و کار جزیره پرنس ادوارد (PEI) با استفاده از اجازه کار موقت هستند. اگر در جریان جریان موفق باشید، شانس گرفتن نامزدی از استان برای کمک به شما برای تبدیل شدن به یک مهاجر دائم PEI است.

مهاجرت به کاناداو آخرین برنامه مهاجرت جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration

جریان مجوز کار از یک شبکه ارزیابی استفاده می کند که برنامه های نامزدی را بر مبنای آنها اندازه گیری می کند:

توانایی زبان (حداکثر ۴۰ امتیاز)؛
سن (حداکثر ۲۰ امتیاز)؛
مالکیت کسب و کار یا تجربه مدیریت ارشد (حداکثر ۵۰ امتیاز)؛
آموزش (حداکثر ۲۰ امتیاز)؛
سازگاری (حداکثر ۳۵ امتیاز)؛ و
تاییدیه انجمن (حداکثر ۳۵ امتیاز)
در آخرین اخبار اداره مهاجرت پرنس ادوارد، افراد تحت مجوز کار مجاز به حداقل ۱۳۰ امتیاز در شبکه ارزیابی بودند. فقط به یاد داشته باشید که نمیتوانید بیش از ۲۰۰ امتیاز را به دست آورید!

اگر شما ۱۳۰ و بالاتر به دست آورید، می توانید دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم در PEI دریافت کنید.

تا کنون، ۱،۱۷۵ نفر توانسته اند از طریق مقیاس اکسپرس Entry and Labor Impact به نام PEI دسترسی داشته باشند.

آیا می توانید مهاجرت کانادا را واجد شرایط بدانید؟  فرم تماس را برای تماس با متخصصان مهاجرت آماده کنید تا در سفر خود به شما کمک کند.

مهاجرت به کاناداو آخرین برنامه مهاجرت جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration
مهاجرت به کاناداو آخرین برنامه مهاجرت جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration

چیزهایی که درباره مهاجرت جزیره پرنس ادوارد باید بدانید

اگر شما یک نامزد اکسپرس هستید و یک نامزد استان (PN) از جزیره پرنس ادوارد دریافت می کنید، شما ۶۰۰ امتیاز اضافی به CRS (سیستم رتبه بندی جامع) اضافه می کنید. این PN تقریبا تضمین می کند که شما می توانید ITA (دعوت به درخواست) به استان دریافت کنید!

چیز دیگری که باید بدانید این است که شما می توانید PN تحت رده اکسپرس PEI بدون نیاز به پیشنهاد شغلی فعلی از کارفرما دریافت کنید! این خبر خوبی برای متقاضیان امیدوار کننده است که مایل به مهاجرت به PEI بدون نوار ضمانت زیاد هستند.

اگر شما وارد یک ورودی اکسپرس برای ورود به استخر اکسپرس ورودی برنامه مهاجرت جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration ، PEI شده اید،حتی ممکن است با شما شخصا برای PN تماس بگیرند که صاحب تقاضای بالا در استان است. در این مورد، شما حتی نباید EOI (Expression of Interest) را ارسال کنید.

به طور معمول برای واجد شرایط بودن PN شما باید EOI را که جزئیات تحصیلات، تجربه کاری، سن، سن اشتغال، مهارت های زبان در زبان انگلیسی و فرانسوی و سایر عوامل سازگاری را می دانید، پر کنید.

نمرات EOI می تواند به عنوان حداکثر ۱۰۰ امتیاز برسد. گروه تاثیرگذاری PEI از این سیستم امتیاز دهی برای سه جریان آن استفاده می کند، یعنی کارگر ماهر، کارگر انتقادی و جریان تحصیلات بین المللی.

لطفا توجه داشته باشید که تحت این سه جریان، شما باید یک کارفرمای PEI یا یک پیشنهاد شایستۀ کار از شرکت PEI داشته باشید.

دلیل زندگی در جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration

PEI همچنین به عنوان زادگاه کانادا در سال ۱۸۶۴ شناخته شده است یکی از کوچکترین استان های ساحلی کانادا است، اما اجازه ندهید که شما را منحرف کند. در اینجا دلایل اصلی ما برای رفتن به جزیره پرنس ادوارد است.

این استان بسیار آرام است و اگر می خواهید از شهر های شلوغ دور شوید، جای خوبی است. مردم دوستانه و استقبال می کنند. شهرها جواهرات تاریخی عجیب و غریب هستند که در آنها مکان های سرگرم کننده و جالب بسیاری را کشف می کنید.

مهم نیست که در آن شما در استان زندگی می کنید، شما تنها ۳۰ دقیقه از خط ساحلی فوق العاده آن فاصله دارید، که به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید، به راحتی از قسمت های ساحلی زیبای کارت پستال و فانوس های معروف استفاده کنید.

با توجه به هزینه های زندگی، PEI یکی از مکان های مقرون به صرفه برای زندگی در کانادا است، به ویژه اگر شهرهایی مانند شارلوت تاون و تورنتو را مقایسه کنید. در تورنتو، یک آپارتمان معمولی ۹۰۰ فوت مربعی هزینه میانگین ۲۰۵۰ CAD در ماه خواهد داشت، در حالی که یک آپارتمان مشابه در Charlottetown تنها هزینه ۱٫ ۱۰۸ دلار کانادا در ماه خواهد داشت. درست نیست؟

اگر شما غذاهای دریایی را دوست دارید، PEI، که برای غذاهای فوق العاده خرچنگ و غذاهای دریایی شناخته می شود، رقص طعم و مزه شما را رقم می زند. شما همچنین می توانید ماهیگیری دریای عمیق، تماشای نهنگ و حتی کوهنوردی همراه با خانواده را تجربه نمایید!

PEI از ترکیبی از فرهنگ های گوناگون از سراسر جهان ساخته شده است و یکی از راه های نمایش این گونه های شگفت انگیز از طریق جشنواره های آن است. جشنواره شارلوت تاون که بیش از ۵۰ سال است میزبانی شده است، همه چیز را نمایش می دهد، از جمله اجرای نمایش، تئاتر، نمایشنامه های کمدی و اجرای موسیقی که باعث می شود شما بیشتر بخواهید به پرنس ادوارد وارد شوید.

اگر شما عاشق ساحل  هستید، شاید جشنواره Halifax Busker با خانه شما در جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration فاصله زیادی نداشته باشد!. تجربه موزیکال های زنده، آکروباتیک، کمدی و حتی تنفس های آتش در امتداد حیاط هالیفاکس را از دست ندهید!

مهاجرت به کاناداو آخرین برنامه مهاجرت جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration
مهاجرت به کاناداو آخرین برنامه مهاجرت جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration

غذاهای خرچنگ خوشمزه غذاهای محلی PEI جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island Immigration

این استان علاوه بر شیلات پرطرفدار که بیش از ۸۰۰۰ نفر را شامل می شود، دارای فضای هوایی، علوم زیستی و شرکت های اطلاعات و فن آوری در حال رشد است. شما می توانید کار عالی خود را در استان پیدا کنید!

آیا می خواهید درباره برنامه های مهاجرت جزیره پرنس ادوارد و جریان ها بیشتر بدانید؟ از صفحه PNP جزیره پرنس ادوارد ما برای یادگیری همه چیزهایی که در مورد برنامه و شرایط لازم برای هر دسته و جریان نیاز دارید را بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.