akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

آموزش مجازی در قلب اروپا، کشور آلمان

آموزش مجازی در قلب اروپا، کشور آلمان

fittosize__620_192_5e63ff8d080db6600065d41970ef894b_0_aachen_dom__andreas_herrmann

آموزش مجازی در قلب اروپا، کشور آلمان شهر آخن که یک شهر بین المللی است، دانش آموز گرا و همیشه به ایده های جدید باز می شود. این شهر غربی در آلمان است که در مرز بلژیک و هلند واقع شده است. کالج فنی معتبرش، محل مرکزی در اروپا و اندازه قابل قبول آخن یک دانشمند بین المللی است.

آمار و ارقام

ساکنان: 239،000

دانش آموزان: 52،500

دانشگاه ها: 2

آموزش زبان آلمانی

اجاره ماهانه: 304 €

نکته: سری معروف جنایت “Tatort” را در “zuhause”، یک کافه و بار در یک سازمان تماشا کنید!

سایت اینترنتی: www.aachen.de

خوش آمدید به آخن

fittosize__290_0_4671324e53328adcf0f4dff209d44474_1_aachen_elisenbrunnen_bauz-daad

آخن محبوب رومیان بود. آنها می دانستند که چگونه از چشمه های آب گرم خود استفاده کنند و حمام های عمومی را در آنجا ساخته اند. گفته می شود آب دارای خواص شفا است. امروز، آب گرم واقعی هنوز از الیزن برونن واقع در مرکز شهر در مقابل فضای خیره کننده کلیسای جامع جریان دارد.

امپراطور شارلمانی آخن را به عنوان مرکز امپراطوری خود در قرن هشتم انتخاب کرد. این او بود که ساخت کلیسای عظیم شهر و سالن شهر زیبا را سفارش داد. کلیسای جامع واقع در مرکز شهر واقع شده و دارای بقایای Charlemagne است. کلیسای جامع آخن اولین قلمرو آلمان بود که در سال 1978 به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شد.

سالن شهرداری بخشی از کاخ سابق شارلمانی بود. امروز، این جایی است که جایزهبین المللی شارلمان آخن هر ساله ارائه می شود. این جایزه به افرادی که خود را برای ترویج اتحاد اروپا ترغیب می کنند، قدردانی می کند. آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، یکی از برندگان جایزه بزرگ سابق است.

آخن یکی از مهمترین مراکز برای دانش آموزانی است که علاقه مند به علم و فناوری و آموزش زبان آلمانی  هستند. دانشگاه RWTH آخن، تاسیس در سال 1870، شهرت عالی بین المللی دارد. در حال حاضر، RWTH دانشگاه آخن با همکاری شرکای صنعتی برای ساخت یکی از بزرگترین پارک های علمی در اروپا همکاری می کند.

fittosize__290_0_bd549038fbd41180dd3c656002595e2b_2_aachen_dom_marlene_bauz

آهن مستقیما بر مرز بلژیک و هلند مستقر است – به اصطلاح “مرز سه طرفه”. این به این معنی است که شما به راحتی می توانید از یک کشور در سه کشور بازدید کنید!

یکی دیگر از برجسته بازار سالانه کریسمس در اطراف کلیسای جامع آهنین و سالن شهر است. این جایی است که شما می توانید فضای تعطیلات را لذت ببرید و Aachener Printen معروف، بیسکویت خوشمزه خرد شده را امتحان کنید.

زندگی در آخن

زندگی روزمره در آخن توسط بسیاری از دانش آموزان به میزان زیادی شکل گرفته است. برای هر علاقه ای، انواع مختلفی از دوره های ورزشی وجود دارد. مرکز ورزش دانشگاه همچنین مسابقات ورزشی متعددی را در هر ترم، مانند ماراتن محبوب لوشبر، برگزار می کند. دوچرخهسواران باید یک دوره 5/5555 متر زایگزیگ را بر روی لوشبرگ، بزرگترین تپه ای در آهن، تکمیل کنند.

سری جنایت “Tatort” (صحنه جرم) در شبهای یکشنبه، یک جواهر واقعی از فرهنگ آلمانی است. من توصیه می کنم یک سری سری جنجالی معروف را در “zuhause” تماشا کنید که در آن میتوانید آخر هفته را در یک فضای آرام آرام تماشا کنید و کمی بعد یکشنبه یکشنبه محلی را احساس کنید.

مسابقات ورزشی نیز در “تیوولی”، استادیوم برگزار می شود که تیم فوتبال محلی Alemannia Aachen بازی می کند. هر بار یک بازی خانگی وجود دارد، چندین هزار نفر برای تیم خود ریشه دارد. هیچ چیز با جو در استادیوم مقایسه نمی شود!

هنگامی که آب و هوا خوب است، دانش آموزان به خصوص لذت بردن از رفتن به Westpark. در وسط شهر، یک حوضچه، چمنزارهای بزرگ و کوره برای کبابی وجود دارد – مناسب برای یک بعد از ظهر آفتابی. شما همچنین می توانید آرامش بخورید و یا قدم زدن در Lousberg را ارائه دهید که از منظر شهر زیبا است.

Pontstrasse جایی است که اکثر دانش آموزان مایل به قطع آن هستند. رستوران ها، بارها و کلاب های شبانه ای وجود دارد که در میان دانش آموزان مقرون به صرفه و بسیار محبوب هستند. برای مثال، “Café Egmont” مکان مهمی برای شنیدن موسیقی زنده در تابستان است. کمی از دور “Ponte” دورتر، به عنوان دانش آموزان محلی Pontstrasse، می توانید فضای دلپذیر “Domkeller” یا “خانه ی گینس” را ببینید – یک میخانه ای ایرلندی واقعی.

مصاحبه با ANAS از پالیزین

آناس عبدالرضاق 27 ساله است و در دوران دکترای خود در آخن کار می کند. او پس از اتمام برنامه کارشناسی ارشد بین المللی در نرم افزار سیستم های مهندسی، کارشناسی ارشد خود را در RWTH Aachen کسب کرد. مطالعات او از طریق بورس تحصیلی DAAD تامین می شود.

چه چیزی باعث شد آخن را انتخاب کنی؟

من آخن را به ویژه برای دانشگاه انتخاب کردم ابتدا به رشته های دانشگاهی در آلمان برای برنامه های تحصیلی من نگاه کردم و متوجه شدم که آخن برابر TU مونیخ بود. من چند دوست در آخن داشتم که مرا تشویق کرد تا اینجا بیاید.

چه چیزی باعث شد آخن را انتخاب کنی؟

آیا شما انتظار داشتید که زندگی در آلمان چگونه باشد؟ و آنها تأیید شدند؟

چه چیزی باعث شد آخن را انتخاب کنی؟من تصور می کردم که آلمانی ها بسیار دقیق و غیر دوستانه هستند. اشتیاق آنها برای دقیق شدن درست است. مثلا نقطه ضعف، در فرهنگ ما خیلی مهم نیست. اما برای دومین چیز، مردم را بسیار دوستانه یافتم. من ابتدا با یک خانواده آلمانی زندگی کردم و همه چیز را به من نشان دادند. من در عین حال نقل مکان کرده ام، اما هنوز رابطه بسیار خوبی داریم.

در ابتدا برای شما دشوار بود؟

سیستم آموزشی در دانشگاه متفاوت از آنچه من در فلسطین استفاده کردم. در اینجا دانش آموزان باید یاد بگیرند مسئولیت خود را بگیرند. در فلسطین، کسی به شما می گوید که شما باید تقریبا هر روز انجام دهید. در اینجا تنها یک معاینه در پایان ترم وجود دارد. با سیستم در خانه، چندین امتحان در سراسر ترم وجود دارد. برای من، اولین مرحله امتحان کمی دشوار بود، زیرا دقیقا نمی دانستم چگونه برای آن تجدید نظر کنم.

در حالی که به سمت کارشناسی ارشد خود کار می کردید، کار نیمه وقت داشتید؟ و اگر چنین است، چگونه آن را پیدا کردید؟

بله، شروع در ماه دوم. شما می توانید آگهی های شغلی را، به عنوان مثال، در «Schwarzes Brett» (هیئت علمی دانشگاه)، بررسی کنید. در آن زمان، من در مورد درآمد پول فکر نمی کنم. من فقط می خواستم در طول مطالعات خود تجربه بیشتری کسب کنم. این یک فرصت خوب برای آشنا شدن بهتر با تیم تحقیقاتی است، زیرا شما می توانید در پروژه ها خودتان شرکت کنید.

بهتر از آخن چه چیزی را دوست داری؟

بهتر از آخن چه چیزی را دوست داری؟آنچه واقعا در مورد آخن دوست دارم اندازه آن است. این خیلی بزرگ نیست و خیلی کوچک نیست، و اگر می خواهید با دوستان خود بیرون بیایید، می توانید ظرف پنج دقیقه با او ملاقات کنید. آخن یک شهر دانشجویی است. اما به عنوان شهرها، به اندازه کافی بزرگ است تا شما بتوانید همه چیزهایی را که نیاز دارید دریافت کنید.

من همچنین در یک سازمان دانشجویی شرکت می کنم. وقتی اولین بار به آخن آمدم، آنها به من کمک کردند. در زمان آزاد من، اکنون می توانم به دانش آموزانی که تازه به آخن کمک می کنند کمک کنم. ما رویدادهای متعددی را برگزار می کنیم که بسیاری از آلمانی ها نیز حضور دارند.آموزش زبان آلمانی

آیا شما در مورد چگونگی مقابله با آلمانی ها از شما مشاوره ای دارید؟ بهترین راه برای تماس با آنها چیست؟

آلمانی ها نیاز به زمان کمی برای باز کردن به مردم دارند، اما زمانی که آنها انجام می دهند، آنها واقعا دوست خوب هستند. بسیاری از تعاریف دوستی در ذهنیت آلمانی وجود دارد – “او همکار من است، او دوست من، همسایه من است …” وقت آن است که از یک دسته به دیگری حرکت کنیم. هنگامی که از آن استفاده می کنید، واقعا می توانید دوستان را دوست داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.