akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مهاجران جدید کانادایی: قبل از اینکه وارد شوید، حق بیمه سلامت خود در کانادا را بررسی کنید


مهاجران جدید کانادایی: قبل از اینکه وارد شوید، حق بیمه سلامت خود را بررسی کنید

به افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند توصیه می شود تا قبل از رسیدن به آنچه پوشش بهداشتی آنها نیاز است، آگاهی داشته باشید و قبل از اینکه وارد شوید، حق بیمه سلامت خود در کانادا را بررسی کنید.

در حالی که کانادا دارای سیستم مراقبت بهداشتی عمومی است، بعضی از استان ها یک دوره انتظار برای ساکنان دائم جدید را اعمال می کنند، در حالی که مجوز کار و اجازه اقامت تحصیلی نیز متفاوت است.

کارشناسان می گویند که بسیاری از تازه واردان تا چه حد در کانادا در معرض پوشش قرار می گیرند.

به این معنی است که شرایط اضطراری بهداشتی که در فاصله بین فرود و ایجاد پوشش وجود دارد، به ویژه در استان هایی که دوره انتظار وجود دارد، پوشش نمی شود.

جیسون کامینگز، مدیر کل و کارگزار ارشد در بیمه خدمات دیوید کامینگز، از ونکوور، می گوید که تازه واردان مهم هستند که کار خود را انجام می دهند.

کامینگز گفت: “در حالی که Medicare تحت قوانین فدرال اداره می شود، هر استان و قلمرو برنامه بهداشت عمومی خود را اداره می کند.”

“بعضی دوره انتظار Medicare برای ساکنان جدید را تحمیل می کنند، و برخی دیگر نمی کنند. در جایی که یک دوره انتظار، ساکنین جدید مسئول پرداخت کل هزینه های خدمات پزشکی، از جمله هزینه های بیمارستان، حتی در شرایط اضطراری هستند. ”

در سه استان کانادا یعنی انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک، مدت انتظار منتهی به مراقبت های بهداشت عمومی به مدت سه ماه است. یوکان، سرزمین های شمال غربی و نوونوت نیز دوره های انتظار را تحمیل می کنند.

برای این استان ها، بیمه های پزشکی موقت می توانند برای پرداخت هزینه های مراقبت های بهداشتی غیرمنتظره خریداری شوند.

در هفت استان باقی مانده، پوشش پس از اتمام ثبت نام، به صورت تاریخی پس از اخذ مجوز اعمال می شود.

پوشش فوری بهداشتی برای مهاجرت به کانادا 
پوشش ظاهری مدت انتظار
ساسکاچوان انتاریو
مانیتوبا بریتیش کلمبیا
آلبرتا کبک
نیوبرانزویک یوکان
نوا اسکوشیا مناطق شمال غربی
نیوفاندلند و لابرادور نونواوت
جزیره پرنس ادوارد
در صورتی که مجوز کار و صاحب نظران تحصیلی مربوط باشد، مجددا به استان یا قلمرو بستگی دارد.

مجوزهای کار باید برای یک دوره معین، معمولا شش یا ۱۲ ماهه، مورد پوشش قرار می گیرند، در صورتی که در همان استان یا قلمرو زندگی و کار کنند.

اما قوانین بسته به نوع مجوز کار بستگی دارد، بنابراین کاندیداها باید از اینکه پوشش داده شده اند مطلع باشند.

برای دارنده مجوز تحصیل، تنوع بیشتری وجود دارد.

برخی از استانها یا مناطق:

هرگز مدیکر را به دانشجویان بین المللی ارائه ندهید.
مدیکر را فقط اگر دانشجو برای یک برنامه تحصیلی بیش از ۱۲ ماه ثبت نام کنید.
تنها پس از آنکه دانشجو با اجازه تحصیلی برای ۱۲ ماه مداوم در استان یا قلمرو اقامت گزید، پوشش داده می شود.
اجازه دهید دانشجویان بین المللی در مدیکر بلافاصله یا پس از آن دوره انتظار استاندارد دوره صلاحیت، اگر آنها دارای مجوز تحصیلی شش ماه یا بیشتر باشند.
کامینگز می گوید: “استان ها همچنین می توانند سیاست خود را نسبت به دارایی های مجوز تحصیل تغییر دهند، زیرا دانشجویان بین المللی که در منیتوبا تحصیل می کنند، می توانند تایید کنند.”

“موثر از ۱ سپتامبر ۲۰۱۸، سلامت مانیتوبا معیارهای واجد شرایط بودن جدیدی را اعمال کرد که دانشجویان بین المللی را بدون پوشش طول مدت تحصیل یا مجوز تحصیلی واجد شرایط پذیرفتند.”

این که آیا شما به کانادا به عنوان یک اقامت دائم، دارنده مجوز کار یا دارنده پرونده تحصیلی می روید، این پیام روشن است: هرگز تصور نکنید که شما در هنگام پذیرش در کانادا برای پوشش مراقبت های بهداشت عمومی واجد شرایط هستید. تحقیق خود را برای جلوگیری از هر گونه عواقب غیر منتظره انجام دهید.

کارفرمایان علاقه مند: لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاندیداهای مورد علاقه: با کسب امتیاز سنجی رایگان در کانادا، با ما در تماس باشید. ما در عرض ۱-۲ روز کاری به ارزیابی ما ارایه خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.