akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مهاجرت به کانادا و ویزای سرمایه گذاری کانادا Canada Business Immigration Visas

مهاجرت به کانادا و ویزای سرمایه گذاری کانادا  Canada Business Immigration Visas

مهاجرت تجاری کانادا مهاجرت احتمالی مهاجرانی که مایل به سرمایه گذاری یا شروع کسب و کار در کانادا هستند، سه دسته ویزای تجاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد .

مهاجرت تجاری به کانادا مستلزم آن است که متقاضیان باید با توانایی و قصد مثبت در اقتصاد کانادا، با ایجاد و حفظ یک کسب و کار مناسب کانادایی، با استفاده از دانش کسب و کار قابل توجه، باید توانایی و قصد داشته باشند.

یک ویزای تجاری کانادا می تواند در سه دسته زیر به دست آید:

  • Immigrant Investors Program
  • Entrepreneurs Program
  • Self-Employed Persons
  • برنامه سرمایه گذاران مهاجر
  • برنامه کارآفرینان
  • برنامه خود اشتغالی کانادا

برای اطلاعات بیشتر، پیوندهای مربوط به مهاجرت تجاری کانادا را کلیک کنید و سوالات متداول شما را در مورد مهاجرت تجاری به کانادا مشاهده کنید.

برنامه سرمایه گذاران مهاجر

تحت برنامه سرمایه گذاران، مهاجرت بالقوه کسب و کار باید علاوه بر سرمایه قابل توجه، دانش کسب و کار گسترده را نیز نشان دهد.

سرمایه گذاران باید ارزش خالص ۸۰۰۰۰۰ دلار کانادا داشته باشند و سرمایه گذاری به مبلغ ۴۰۰۰۰۰ دلار کانادا را به گیرنده عمومی کانادا دریافت کنند. سرمایه گذاری در کلیه گیرنده ها برای کانادا توسط والیت های شرکت کننده تضمین شده است و باید در زمانی که توسط Citizenship and Immigration Canada (CIC) توصیه می شود، انجام شود.

بسته به تاریخ دقیق سرمایه گذاری، ۵ سال و ۳ ماه از آن تاریخ به پایان می رسد. سرمایه گذاری با سود منصرف نخواهد شد و پول سرمایه گذاری شده برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد شغل و توسعه در اقتصاد در داخل کانادا استفاده می شود.

برنامه سرمایه گذاران نیز یک ویزای مورد آزمون است و نیاز به یک علامت گذر از ۳۵ از ۱۰۰ امتیاز دارد و براساس شش عامل اصلی شامل سن، تحصیل، تجربه کسب و کار، توانایی زبان و سازگاری است.

سرمایه گذاران باید حداقل دو سال تجربه کسب و کار را بلافاصله قبل از درخواست به CIC. آنها باید داشته باشند:

کنترل و مدیریت یک درصد از سهام در یک کسب و کار واجد شرایط
حداقل پنج معادل شغلی تمام وقت را در یک سال در یک کسب و کار واجد شرایط مدیریت کرد
بر خلاف سایر دسته های تجاری، برنامه سرمایه گذاران نیازی به شروع کسب و کار در کانادا ندارد.

Canadian Investment VisaCanadian Investment Visa

برنامه کارآفرینان

برنامه کارآفرین به دنبال جذب افراد با تجربه است که مالکیت و فعالانه مدیریت کسب و کار در کانادا را دارند که به اقتصاد کمک می کند و شغل ایجاد می کند. کارآفرینان باید تجارب کسب و کار را نشان دهند، حداقل ارزش خالص CDN 300،۰۰۰ دلار و تحت شرایط پس از ورود به کانادا است.

کارآفرینان باید حداقل دو سال تجربه کسب و کار را بلافاصله قبل از درخواست به CIC. آنها باید توانایی خود را برای نشان دادن:

کنترل و مدیریت یک درصد صلاحیت در یک کسب و کار واجد شرایط برابر و یا بیشتر از ۳۳٪
توسعه و نگهداری مدیریت یک کسب و کار واجد شرایط
ایجاد حداقل یک موقعیت تمام وقت در این حرفه واجد شرایط برای یک یا چند شهروند کانادایی (از جمله اعضای خانواده)
کارآفرینان نیز باید در طول ۳ سال از دریافت موقعیت اقامت دائم در کانادا بالاترین امتیاز را داشته باشند و باید حداقل یک سال از آنها مدرکی داشته باشند.

برنامه کارآفرینان نیز یک ویزای مورد آزمایش است و نیاز به یک علامت گذر از ۳۵ عدد از ۱۰۰ امتیاز دارد و براساس شش عامل اصلی شامل سن، تحصیل، تجربه کسب و کار، توانایی زبان و سازگاری است.

اگر اعتقاد دارید که وجوه مورد نیاز و تجارب کسب و کار دارید، لطفا برای ارزیابی کامل با ما تماس بگیرید.

برنامه خوداشتغالی کانادا

اشخاص مشغول به کار باید قصد و توانایی ایجاد اشتغال خود را داشته باشند. انتظار می رود که آنها به زندگی فرهنگی، هنری یا ورزشی کانادا کمک کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند اشتغال خود را با خرید و مدیریت یک مزرعه در کانادا و غیره ایجاد کنند

شما باید حداقل دو سال تجربه کسب و کار بلافاصله قبل از درخواست به CIC داشته باشید. شما باید توانایی خود را برای نشان دادن:

ایجاد یک کسب و کار که بر روی مناسب بودن بخش فرهنگی و فراغت / ورزش در کانادا تمرکز دارد
حداقل در یک موقعیت تمام وقت خود را در آن کسب و کار ایجاد کنید
خرید، مدیریت و نگهداری یک مزرعه در کانادا
اگرچه نیازی به تایید دارایی های خالص برای کسب این ویزا ندارید، باید بتوانید درآمد کافی برای حمایت از خود و خانواده خود پس از ورود به کانادا داشته باشید.

این برنامه همچنین امتیازاتی است که مورد آزمون قرار گرفته و به ۳۵ عدد از ۱۰۰ امتیاز نیاز دارد و براساس شش عامل اصلی شامل سن، تحصیلات، تجربه کسب و کار، توانایی زبان و سازگاری است.

اگر اعتقاد دارید که وجوه مورد نیاز و تجارب کسب و کار دارید، لطفا برای ارزیابی کامل با ما تماس بگیرید.۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۱


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.