akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی فوق فشرده با دانسیته و چگالی یا تراکم ۸۰

ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی فوق فشرده با دانسیته و چگالی یا تراکم ۸۰

یونولیت و پلاستوفوم ورقی فوق فشرده با دانسیته و چگالی یا تراکم ۸۰ به فرآوری و پخت یونولیت و پلاستوفومی اتلاق میشود که در هر متر مکعب ۸۰ کیلو مواد یونولیت خالص مورد مصرف قرار گرفته و بعلت فشردگی بسیار بالا دانه های یونولیت و پلاستوفوم در کنار یکدیگر نیاز به تخصص و تجربه بالا و نیز استفاده از ماشین آلات و دستگاههای مختص تولید خود را دارد که این شرکت افتخار تولید یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با تراکم و دانسیته ۸۰ را داشته و جزو معدود تولید کنند گان این نوع ورق میباشد .

ورق یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با چگالی و دانسیته ۸۰ بسیار سخت و متراکم بوده و با توجه به تولید و فرآوری خاص آن منحصر به فرد میباشد.

این ورق یونولیت و پلاستوفوم بصورت یونولیت و پلاستوفوم ورقی یا ورقه ای با ضخامت های ۱ سانت الی ۱۰۰ سانت  (عمداٌ یونولیت ورق ۵ سانت) قابل ارایه توسط این کارخانه بوده و بنا به درخواست مورد مصرف با عرض و طول ۱ سانت ،۲ سانت ، ۳ سانت، ۴ سانت و ۵ سانت الی ۱۰۰ سانت و ۲۰۰ سانت تقدیم میگردد.

یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با تراکم و دانسیته ۸۰ با تضمین رعایت تولید استاندارد با تضمین و گواهی استاندارد با استفاده از مواد خالص کره ای سامسونگ و ال جی کیفیتی بی نظیر داشته و بعلت استفاد در کنترل دما در محوطه ای خاص مانند سردخانه ها ، کنترل دما یکسان در اتاق کنترل ها، و سایر موارد باید چگالی و تراکم یکسانی در نقطه به نقطه این محصول داشته باشد و بعلت هزینه بالای آن دقت و تجربه و علم تولید خاص خود را داشته که یکی از افتخارات این شرکت تولید این محصول با رعایت تراکم و دانسیته و چگالی یکنواخت و منظم میباشد.

وزن هر متر مکعب یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با تراکم و دانسیته ۸۰ – هشتاد کیلو میباشد که وزن هر قطعه ورق درخواست مصرف بنا به ضخامت و طول و عرض  قابل محاسبه و ارائه توسط ایران ورق میباشد .

یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با تراکم و دانسیته ۸۰ دارای تراکم ۸۰ کیلوگرم بر متر مکعب بسیار متراکم و فشرده میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.