akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

جذب افراد بیشتری برای اقامت دائم در کانادا پس از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۱۹

جذب افراد بیشتری برای اقامت دائم در کانادا پس از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۱۹

جای تعجب نیست که کانادا آن را به بالای فهرست اهداف تحصیل در سراسر جهان می رساند. کانادا با یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان و درجه های شناخته شده دانشگاهی، کشور های انتخاب شده دانشجویان بین المللی است.جذب افراد بیشتری برای اقامت دائم در کانادا پس از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۱۹ می تواند خبر خوبی برای علاقمندان مهاجرت به کانادا باشد.

بسیاری از دانشجویان بین المللی پس از اخذ مدرک تحصیلی خود، برای اقامت دائم (PR) در کشور درخواست می کنند. با توجه به IRCC (مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا)، تعداد فارغ التحصیلان زیر پس از موفق شدن برای مدارک تحصیلی خود، PR را دریافت کردند.

سال تعداد اقامت دائم جدید
۲۰۱۵ ۸۵۴۰
۲۰۱۶ ۸۲۵۰
۲۰۱۷ ۹۴۱۵
یک نظرسنجی که توسط اداره آموزش و پرورش بین المللی کانادا انجام شد، دریافت که تقریبا ۶۰ درصد دانشجویان بین المللی می خواستند شهروند کانادا شوند. به نظر می رسد ۴۹۴،۵۲۵ دانشجوی بین المللی در سال ۲۰۱۸ در کانادا بودند، یعنی ۲۹۶،۷۱۵ دانش آموز پس از فارغ التحصیلی می خواهند باقی بمانند. درست نیست؟ ۹۵٪ دانش آموزان کانادا را به دیگران توصیه می کنند.

جذب افراد بیشتری برای اقامت دائم در کانادا پس از فارغ التحصیلی در سال 2019
جذب افراد بیشتری برای اقامت دائم در کانادا پس از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۱۹

چگونه می توان برای اقامت دائمی در کانادا پس از فارغ التحصیلی واجد شرایط شد

کانادا یک روند سه مرحله ای برای دانش آموزان بین المللی ایجاد کرده است تا ساکنان دائمی کشور شوند.

گام اول این است که برای یک مدرک کانادایی درخواست شود که حداقل هشت ماه طول بکشد. شما باید یک دانش آموز تمام وقت باشید این به این معنی است که ابتدا باید به یک دانشگاه کانادایی بپیوندید و قبل از درخواست تحصیل به دانشگاه، نامه ای از پذیرش دریافت کنید.

دوم، شما باید از یک موسسه آموزشی پذیرفته شده کانادایی فارغ التحصیل شوید. درست است که شما می دانید، تجربه کاری که در هنگام تحصیل بدست می آید، مثل کار کردن به عنوان کارآموز یا داوطلب، گاهی اوقات نمی تواند به سمت تجربه کار در برنامه های خاص ویزا محاسبه شود، بنابراین لطفا توجه داشته باشید.

پس از فارغ التحصیلی، می توانید درخواست مجوز کار فارغ التحصیلی را درخواست کنید. اگر شما نمی دانید که الزامات مورد نیاز، ما آنها را در زیر بحث می کنیم.

الزامات مجوز کار فارغ التحصیلی

یک برنامه کانادایی را که حداقل هشت ماه طول کشید، مطالعه و تکمیل کرد.
فارغ التحصیل از دبیرستان شناخته شده است
در ۹۰ روز پس از فارغ التحصیلی، درخواست خود را برای اجازه کار به دست آورید و
مجوز تحصیل معتبر داشته باشید
برنامه های ویزا برای فارغ التحصیلان بین المللی در کانادا
فارغ التحصیلان در اولین کار

این کشور برنامه های متعدد مهاجرت برای فارغ التحصیلان بین المللی را برای کمک به آنها در کشور پس از گرفتن مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای خود در این کشور ایجاد کرده است.

کانادا قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ میلادی یک میلیون مهاجر جدید را بپذیرد که درصد زیادی از آنها فارغالتحصیلان بین المللی است که مهارت های لازم و تجربه کاری را برای کمک به مشارکت در اقتصاد دارند.

فقط برخی از برنامه های مورد استفاده انتاریو عبارتند از:

شغل کارفرما دانشجویان بین المللی را برای افرادی که پیشنهاد شغلی در انتاریو دریافت کرده اند، ارائه می دهند؛
جریان تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد برای کسانی که کارشناسی ارشد خود را در استان تکمیل کردند؛ و
جریان تحصیلات تکمیلی دانشجویان بین المللی که دکترای خود را دریافت کرده اند و برنامه ای برای زندگی و کار در استان دارند
در صورت انتخاب مهاجرت از طریق سیستم ورودی اکسپرس، داشتن دیپلم دو ساله کانادا می تواند ۱۵ امتیاز دیگر در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) را در اختیار شما قرار دهد، در حالی که یک دکترا و کارشناسی ارشد می تواند به شما ۳۰ امتیاز CRS بدهد.

جذب افراد بیشتری برای اقامت دائم در کانادا پس از فارغ التحصیلی در سال 2019
جذب افراد بیشتری برای اقامت دائم در کانادا پس از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۱۹

خلبان مهاجرت اقیانوس اطلس

خلبان مهاجرت اقیانوس اطلس یک گزینه ویزای دیگر برای فارغ التحصیلان بین المللی است. تحت این سیستم، یک زیرمجموعه به نام برنامه تحصیلات تکمیلی اقیانوس اطلس (AIGP) است که به متقاضیان اجازه اقامت دائم را می دهد اگر آنها پیشنهاد شغلی از طبقه بندی ملی شغلی (NOC) 0، A یا B دارند.

مهاجرت مهارت های بین المللی فارغ التحصیلان در بریتیش کلمبیا بخشی از برنامه نامزدی است. با این کار، اگر برای فارغ التحصیل شدن در رشته های زیر با یک PhD، نیازی به پیشنهاد شغلی ندارید، درخواست کنید:

کشاورزی؛
زیست شناسی و علوم زیست پزشکی؛
کامپیوتر و علوم اطلاعات و خدمات پشتیبانی؛
مهندسی؛
فناوری مهندسی؛
حرفه های بهداشت و علوم بالینی مرتبط؛
ریاضیات و آمار؛
حفاظت از منابع طبیعی و تحقیق؛ و
علوم فیزیکی
آلبرتا دارای مدرک کارشناسی کارشناسی خود تا زمانی که شما قصد دارید برای کار و زندگی در استان تحت مهارت سطح ۰، A، B و یا C. شما می توانید درخواست کنید. تحت این برنامه، شما باید مدرک تحصیلی را در یک موسسه آموزشی که حداقل یکسال طول کشید، تکمیل کنید. این گروه به مهارت های زبان شما توجه می کند.

جذب افراد بیشتری برای اقامت دائم در کانادا پس از فارغ التحصیلی در سال 2019
جذب افراد بیشتری برای اقامت دائم در کانادا پس از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۱۹

سه دلیل برای اینکه دانشجویان بین المللی کانادا را انتخاب کنند

دانشجویان خوشحال در محوطه دانشگاه

کانادا یکی از بهترین مقاطع تحصیلی در جهان برای دانشجویان بین المللی است. تعجب آور نیست زیرا این نیز ارزان تر از سایر کشورها مانند U.K، استرالیا و U.S.A.

در سال ۲۰۱۷، تعداد دانشجویان بین المللی که به کانادا می روند تا مطالعات خود را افزایش دهند، بر حسب IRCC 22 درصد افزایش یافته است. در اینجا دلایل اینکه چرا مردم تصمیم به درخواست دانشگاههای کانادا میگیرند

کانادا دارای استانداردهای آموزشی عالی است و دارای سه نفر از ۵۰ دانشگاه برتر جهان است. همانطور که قبلا ذکر شد، درجه کانادایی به طور جهانی توسط سایر کشورهای جهان شناخته شده است. بنابراین بسیار ارزشمند است که به شما کمک کند تا کارفرمایان آینده را تحت تأثیر قرار دهید.

تعداد دو دلیل که مردم برای مطالعه در کانادا انتخاب می کنند، این واقعیت است که کاناداییها یک گروه دوستانه هستند. براساس یک مطالعه اخیر، ۷۵ درصد از همه کانادایی ها معتقدند که مهاجران به ایجاد جایگاه بهتر در کشور کمک می کنند.

با تشکر از این جامعه استقبال، بسیاری از دانش آموزان از نژادهای مختلف، ادیان، فرهنگ ها و باورها کانادا را به عنوان یک مکان عالی برای زندگی و تحصیل می دانند.

شماره سه، این است که کانادا یک کشور امن است. این کشور برای یک نسل از لحاظ سیاسی و پایدار بوده و محیط زیستی عالی است که نیازی به نگرانی در مورد ایمنی شخصی شما نداشته باشد.

۱۳ دلیل برای تحصیل در کانادا وجود دارد. می خواهی بفهمی چی هست؟ اگر شما به طور جدی به دنبال یک دانشجوی بین المللی در کانادا هستید، آنها را چک کنید!

یاد بگیرید که چگونه برای اقامت دائم در کانادا پذیرش بگیرید
فکر می کنم کانادا ممکن است جای خوبی برای کمک به آینده شما باشد؟ آیا می خواهید درخواست ویزای تحصیلی بگیرید؟ ما می توانیم کمک کنیم.

این فرم تماس ساده را برای شروع آماده کنید! کشف کنید که آیا می توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.