akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مجوز کار ویزای کار و مهاجرت به کانادا

مجوز کار ویزای کار و مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا و خدمات شهروندی طیف گسترده ای از فرصت ها را برای متقاضیانی که برای زندگی  کار می کنند، ارائه می دهند. شاید شما مایل به مهاجرت به کانادا به عنوان یک هستید، شروع به کسب و کار در کانادا کنید یا پیشنهاد شغلی داشته باشید و بخواهید اجازه کار کانادا را دریافت کنید. یا شاید شما علاقه مند به مهاجرت به کانادا به عنوان یک  در یک کسب و کار کانادا هستید یا به عنوان یک ، یا شاید مایل باشید که یک ویزای دانشجویی کانادا دریافت کنید یا به کانادا سفر کنید. خدمات مهاجرت و شهروندی Skillclears می تواند به شما کمک کند هرکدام از ویزای کانادا مورد نیاز شما!

اکثر متقاضیانی که مهاجرت به کانادا دارند، ممکن است ابتدا مایل به موقتا از کانادا دیدن کنند. اگر می خواهید از خانواده و دوستان خود در کانادا دیدن کنید یا لینک های کسب و کار و اشتغال قوی ایجاد کنید، می توانید یک ویزای بازدید کننده کانادایی را تا شش ماه دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا تحت ویزای کارمند ماهر کانادا یکی از محبوب ترین راه های برای مهاجرین بالقوه برای زندگی و کار در کانادا و به دست آوردن وضعیت دائم ساکن دائمی است. ما یک ارزیابی رایگان با درخواست ویزای شغلی ماهرانه ما برای ارزیابی کانادا ارائه می کنیم، همراه با ارزیابی اولیه رایگان از تمام شرایط لازم برای مهاجرت و کار کانادا شما.

مهاجرت کانادا به عنوان یک کارمند ماهر به کانادا، یک گزینه جذاب برای بسیاری از مهاجران بالقوه است که نیازهای اساسی را برآورده می کنند؛ زیرا این یک ویزای مورد تأیید است که باعث می شود مهاجران حتی اگر پیشنهاد شغلی کانادا دریافت نکرده باشند . شما حتی می توانید از ماشین حساب کانادا ویزای کارگران ماهر کانادا استفاده کنید و یک ارزیابی رایگان دریافت کنید. ویزای شغلی کارکنان می تواند منجر به شهروندی کانادا شود فقط پس از دو سال.

مجوز کار ویزای کار و مهاجرت به کانادا
مجوز کار ویزای کار و مهاجرت به کانادا

اگر شما یک پیشنهاد شغلی کانادا دارید می توانید این را در درخواست ویزای ماهر شما برای مهاجرت به کانادا وارد کنید. همچنین ممکن است بخواهید درخواست یک اجازه کار کانادا را درخواست کنید.

مجوز کار کانادا برای متقاضیان با پیشنهاد شایسته به طور موقت فقط و به شرطی که برای کارفرمای خاصی که شما را حمایت می کند کار کنید. پیشنهاد شغلی خود باید یکی باشد که توسط یک شهروند کانادا پر نمی شود و تلاش های شما برای استخدام یک شهروند کانادایی قبل از اینکه یک کارگر خارجی آزمایش شود، مورد آزمایش قرار می گیرد. تا زمانی که تمام معیارها برآورده شوند، می توانید درخواست ویزای کار کانادا را درخواست کنید.

اگر شما یک پیشنهاد شغلی دارید و مایل به گرفتن یک ویزای دائمی هستید، ممکن است واجد شرایط درخواست در برنامه نامزد استان باشد. شما هنوز هم نیاز به شرایط اولیه برای این ویزای کاری کانادا دارید و کارفرمای احتمالی شما باید در یک استان در داخل کانادا که فعالانه از برنامه PN پشتیبانی می کند، تجارت کند.موسسه حقوقی پاد

اگر شما به عنوان یک کارگر ماهر تعلق ندارید، اما مایل به ایجاد یک کسب و کار در کانادا هستید، ممکن است مایل باشید که مهاجرت کانادا را تحت گزینه های ویزا کسب و کار کانادا ببینید.

کانادا متقاضیان کسب و کار با دانش کسب و کار گسترده، صندوق های انکشافی و توانایی ایجاد و مدیریت یک کسب و کار موفق در کانادا است. نیت شما باید ایجاد یک کسب و کار باشد که فرصت های شغلی مثبت برای شهروندان کانادا ایجاد می کند و در نتیجه تاثیر مثبتی بر اقتصاد کانادا دارد.

با این حال، اگر شما از همه موارد فوق هستید اما مایل به سرمایه گذاری در داخل اقتصاد کانادا هستید، نه اینکه یک کسب و کار ایجاد کنید، ممکن است واجد شرایط درخواست زیر رده سرمایه گذار باشید. متقاضیان با وجوه قابل توجهی برای سرمایه گذاری علاوه بر دانش و تجارب مربوط به کسب و کار باید تحت این دسته بندی قرار بگیرند.

لطفا خدمات مهاجرتی کانادا و اطلاعات ارائه شده در این وب را ببینید. ما یک ارزیابی مهاجرتی رایگان از موقعیت شما ارائه می دهیم هر نوع ویزای کانادایی که مورد علاقه شماست ؛با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.