akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی سبک ساختمانی و پروژه های ساختمانی با دانسیته و چگالی یا تراکم ۸ و یا ۶

یونولیت و پلاستوفوم ورقی سبک ساختمانی و پروژه های ساختمانی با دانسیته و چگالی یا تراکم ۸ و یا ۶  به فرآوری و پخت یونولیت و پلاستوفومی اتلاق میشود که در هر متر مکعب ۸ یا ۶ کیلو مواد یونولیت خالص مورد مصرف قرار گرفته باشد .ورق یونولیت و پلاستوفوم سبک با چگالی و دانسیته ۸  و ۶  سبک بوده و مینواند با توجه به قیمت نسبتا ارزان آن مورد مصرف زیاد قرار گیرد .

مورد مصرف این یونولیت و پلاستوفوم سبک  با تراکم و چگالی ۸ و۶   برای مصارف عمومی و عمداٌ در ساختمان سازی استفاده میگردد و بعلت قیمت ارزان و مناسب آن کاربرد فراوان دارد دقت در تولید و استفاده از مواد خالص کره ای سامسونگ و ال جی و یکنواختی دانسیته و چگالی در تمامی نقاط ورق یونولیت و پلاستوفوم دانسیته ۸ و ۶ باعث تولید یونولیت و پلاستوفومی مناسب و ارزان میباشد.

این ورق یونولیت و پلاستوفوم بصورت یونولیت و پلاستوفوم ورقی یا ورقه ای با ضخامت های ۱ سانت الی ۱۰۰ سانت  (عمداٌ یونولیت ورق ۵ سانتی) قابل ارایه توسط این کارخانه بوده و بنا به درخواست مورد مصرف با عرض و طول ۱ سانت ،۲ سانت ، ۳ سانت، ۴ سانت و ۵ سانت الی ۱۰۰ سانت و ۶۰۰  سانت ( شش متر طول ) تقدیم میگردد.

در صورت رعایت پخت سبک دانه های یونولیت و پلاستوفوم در کنار یکدیگر و بکار گیری تجربه بالا و نیز استفاده از ماشین آلات و دستگاههای مرتبط تولید  که این شرکت افتخار تولید یونولیت و پلاستوفوم سبک با تراکم و دانسیته ۸ و ۶  را دارد. این محصول بعلت ارزان بودن قیمت مورد مصرف و استفاده فراوانی قرار میگیرد.

یونولیت و پلاستوفوم  سبک با تراکم و دانسیته ۸ و ۶  با استفاده از مواد خالص کره ای سامسونگ و ال جی کیفیتی سبک داشته و کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست تولید میگردد. به جهت مناسب بودن قیمت و هزینه انجام گرفته کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی دارد.  با توجه به تولید تمام اتوماتیک این یونولیت و پلاستوفوم ورقی و رعایت چگالی و تراکم یکسان در نقطه به نقطه این محصول و قیمت مناسب آن تقاضا از این یونولیت و پلاستوفوم فراوان میباشد.

در اکثر موارد تولید این محصول سبک از ضایعات یونولیت و پلاستوفوم استفاده گردیده و قیمتی ارزانتر ولی با کیفیت پایین عرصه میگردد که این مسئله مورد تایید این شرکت نبوده و پیشنهاد میگردد حداقل ورق یونولیت پلاستوفوم با دانسیته ۱۰ و مواد خالص استفاده گردد.

وزن هر متر مکعب یونولیت و پلاستوفوم سبک با تراکم و دانسیته ۸  یا ۶  –  هشت یاشش کیلو میباشد که وزن هر قطعه ورق درخواست مصرف بنا به ضخامت و طول و عرض  قابل محاسبه و ارائه توسط ایران ورق میباشد .

یونولیت و پلاستوفوم سبک  با تراکم و دانسیته ۸  و ۶ باید دارای تراکم ۸  الی ۶  کیلوگرم مواد خالص بر متر مکعب متراکم و سبک باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.