akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

۱۰ جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا


۱۰ جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید به زیبایی های این کشور فکر کنید؟در این مقاله ما شما را با ۱۰ مکان عالی بریای دیدن ادمونتون کانادا آشنا می کنیم.

Telus World Of Science

میخواهید بیشتر در مورد دنیای علم بدانید؟ خوب حالا شما می توانید. بچه ها را برای یک روز یادگیری هیجان انگیز و تعاملی در World of Science Telus ببرید!

از گاراژ علمی با تونل باد عمودی خود، به طبقه رقص جنبشی که در آن شما می توانید حزب و بار تلفن خود را در همان زمان. میخواهید بیشتر بدانید در مورد بدن انسان؟ سپس شما می توانید تور را در Body Fantastic، یک مدل تعاملی بزرگ برای نشان دادن معجزه از بدن انسان و چگونه کار می کند.

این تنها چند مورد از مواردی است که می توانید در World of Science Telus انجام دهید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید در وب سایت Telus World Of Science باشید. کشف کنید که چرا باید در کانادا زندگی کنید.

باغ وحش دره ادمونتون کانادا

10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا
10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا

لذت بردن از یک روز پر از حیات وحش طبیعی در باغ وحش دره ادمونتون. خانه به بیش از ۳۵۰ حیوان، از کوچکترین دوزیستان مانند قورباغه Dart آمازون تا بزرگترین، مانند فیل آسیایی.

شما می توانید لذت ببرید و دنیای طبیعت را با راحتی کشف کنید. آیا می خواهید برای دیدن ادمنتون به کانادا سفر کنید؟ با ما تماس بگیرید.

سلطان آلبرتا
موزه

10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا
10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا

اسکلت بالغ T-Rex به طور کامل رشد کرده است
از آنجا که در سال ۱۹۶۷ افتتاح شد، موزه سلطنتی آلبرتا به یکی از بزرگترین موزه های تاریخ طبیعی و بشر در کانادا تبدیل شده است.

با بیش از ۸۲،۰۰۰ فوت نمایشگاه موزه، از همه چیز مانند سن دایناسورها به نمایشگاه صنایع دستی لتونی و هنر و واقعیت های مجازی از گنجینه های چنگیز خان و خیلی بیشتر نمایش داده می شود.

اگر قصد دارید در کانادا زندگی کنید، چرا از وب سایت موزه ملی آلبرتا دیدن نکرده اید؟

Muttart Conservatory

10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا
10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا

Muttart Conservatory در یک روز تابستان دوست داشتنی
آیا می خواهید یک استراحت از جهان مدرن خسته کننده و مشغول؟ شما می توانید با کنستانتری Muttart. آرامش و لذت بردن از زیبایی طبیعت مادر، در این سرزمین عجایب گیاهی علفی.

این ساختار نمادین دارای ۳ بیوم منحصر به فرد است در حالی که هرم چهارم دارای صفحه نمایش منحصر به فرد است که در طول سال حداقل ۸ بار تغییر می کند.

همه چیز از موسیقی، نمایشگاه های هنری و صنایع دستی به کنستانتری Muttart، ترکیب زیبایی طبیعت با جهان هنر است. شما می توانید در وب سایت Muttart Conservatory بیشتر بدانید.

موزه هوانوردی آلبرتا

10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا
10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا

هواپیمای پروانه ای قدیمی
کشف چگونگی برخورد مردم از جنگ جهانی دوم به آسمان در حیاط بلاتچفورد تاریخی در Kingsway. موزه هوانوردی آلبرتا بیش از ۲۵ سال پیش برای حفظ و نمایش مجموعه ای از بیش از ۲۰ هواپیمای مورد استفاده در اواخر جنگ جهانی دوم افتتاح شد.

با موزه هوانوردی آلبرتا به گذشته سفر کنید. اگر می خواهید بیشتر بدانید، وب سایت موزه هوانوردی آلبرتا را برای اطلاعات بیشتر ببینید.

پارک آب  گرم جهان

مردم از یک پارک آبگرم استفاده می کنند
اگر قصد دارید آیندۀ جدیدی بسازید و در کانادا زندگی کنید، اینجا یک مکان عالی برای تجربه و لذت بردن است. روزی را بیرون بیاورید تا در دنیای شگفت انگیز سرگرم کننده آبزیان بازی کند و بازی کند.

پارک آب جهانی محل خوبی برای بارگیری است و واقعا از روز با خانواده ام لذت می برد. پارک آبی خود را در یکی از بزرگترین مراکز کانادا قرار گرفته است، بنابراین اگر شنا کردن یا آفتاب گرفتن از کنار آفتاب در کنار استخر چیزی نیست، شما می توانید جاذبه های دیگر را در جای دیگر پیدا کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید از وب سایت پارک جهانی آب بازدید کنید.

گالری هنری آلبرتا

10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا
10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا

اگر در کانادا زندگی می کنید، جهان هنر می تواند در آستانه شما باشد. از گالری هنری آلبرتا که بیش از ۶۰۰۰ اثر هنری دارد، از مجموعه هنری خود در اوایل دهه ۱۹۲۰ آغاز شده است.

شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این محل در گالری آلبرتا پیدا کنید.

دریایی مملو از ستاره دریایی

10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا
10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا

ستاره دریایی در شیشه ای از مخزن در دریایی دریایی
برای یک روز سرگرم کننده با شما و بچه ها؟ پس چرا یک روز سرگرم کننده در این آکواریوم عالی دریایی لذت نبرید که در آن شما و بچه ها می توانند یک روز پر از لبه از همه چیز مانند کوسه ها، لاک پشت ها را به پنگوئن های کوچک ناز و خیلی بیشتر!

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید از سایت دریایی جهانی دیدن کنید.

باغ گیاه شناسی آلبرتا

10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا
10 جاذبه برای دیدن ادمونتون کانادا

پروانه ها در باغ بهار
آیا می خواهید فقط از یک روز آرام و آرامش بخش در طبیعت مادر لذت ببرید؟ شما می توانید در باغ گیاه شناسی آلبرتا در ادمونتون باشید. با بیش از ۸۰ هکتار از مناظر نمادین برای کشف، از باغ های گرمسیری به ژاپنی و یک پروانه گلخانه ای و این فقط آغاز است.

بنابراین اگر قصد دارید در آینده در کانادا زندگی کنید، می توانید خود را در طبیعت غوطه ور کنید. اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید از سایت باغ گیاه شناسی آلبرتا دیدن کنید.

پارک ملی جزیره نخل

آیا از خارج از منزل بزرگ لذت می برید؟ پس چرا نگاهی به پارک ملی جزیره نخل نیاورید؟ فکر می کنم زمستان بدان معنی است که شما در طول ماه های طولانی مدت سرد چیزی نداشته باشید، دوباره فکر کنید. این پارک همه چیز را از اسکی روی زمین، اسکی روی یخ، اسنوز و غیره ارائه می دهد.

زمان تابستانی در پارک ملی جزیره Elk زمان برای همه است، از جغرافیایی، stargazing، windsurfing، قایقرانی، قایقرانی قایقرانی، قایقرانی قایقرانی و backpacking. این فقط برخی از فعالیت های ارائه شده در پارک است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، وب سایت خود را در پارک ملی جزیره Elk بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.