akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

معرفی دانشگاه تورنتو کانادا


وب سایت های کاریابی در کانادا به تعداد زیاد وجود دارد، اما پیدا کردن یک سرویس معتبر و موثر اغلب مشکل  است. این یک لیست از سایت های کاریابی با شایسته ترین شغل ها در کانادا است. شما دوستان و علاقمندان مهاجرت به کانادا می توانید با استفاده از وب سایت های کاریابی در کانادا شغل مورد نظر و کارفرمای خویش را قبل از ورود به کانادا پیدا نمایید.

Monster 

وب سایت استخدام جهانی کانادا و یکی از بزرگترین سلیت های کاریابی در جهان، Monster یک مکان عالی برای شروع جستجوی شماست. وب سایت بسیاری از فرصت های شغلی با کیفیت در کانادا را ارائه می دهد. همچنین ارائه مشاوره تخصصی و جستجو در زمینه حرفه مورد نظر شما.

  Workopolis

به عنوان یک شرکت کانادایی، Workopolis در بازار دارای بیش از ۱۵ سال سابقه بوده است، با کمک به هزاران نفر برای یافتن شغل مورد نظر خود.همچنین وب سایت  بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک در سراسر کشور را تبلیغ می کند. همچنین منابع زیادی در سایت وجود دارد تا به شما در برنامه های یافتن شغل خود کمک کند.

Canada Jobs

کار در صنایع مختلف از جمله هوا فضا، پزشکی و حتی ورزش در این سایت کاریابی کانادا پیدا می کنید. شما همچنین می توانید توصیه های مفید دریافت کنید که به شما کمک می کند که استعداد خود را در زمینه استارتاپها افزایش دهید.

Indeed 

به عنوان وب سایت جهانی برای هر صنعت، در واقع یکی از بهترین مکان ها برای شروع جستجوی شغلی شماست.

Eluta

این وب سایت شغلی برای یافتن متقاضیان مناسب برای ۱۰۰ کارفرمای کانادا است.

Canada’s Job Bank

این وب سایت دولتی تبلیغ آخرین مشاغل را ارائه می دهد، همین طور اطلاعات، اخبار و منابع را برای متقاضیان از سراسر جهان ارائه می دهد.

Wow Jobs

Wowjobs به عنوان یکی از بزرگترین موتورهای جستجوی کار در کانادا، در هر زمان خاص، بیش از ۱۰۰ هزار شغل را تبلیغ می کند. ساده و آسان برای استفاده، wowjobs در هر صنعت بسیار مفید است.

Simply Hired

آخرین فرصت های شغلی در کانادا را در یک مکان با به سادگی استخدام کنید. با مشارکت بسیاری از صنایع و فرصت های کار تمام وقت و نیمه وقت، مطمئن شوید که شغلی را که به شما علاقه مند است پیدا می کنید.

Career Builder

Career Builder دارای دفاتر در سراسر جهان است و به سرعت در بازار بین المللی رشد می کند. ارائه آخرین فرصت های شغلی و اخبار صنعت، Career Builder یک منبع مفید برای تمام اطلاعات مرتبط با شغل مورد نظر شماست است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.