akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

اهداف مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸ – ۲۰۲۰ Canada Immigration 2018 – 2020 Goals

اهداف مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸ – ۲۰۲۰ Canada Immigration 2018 – 2020 Goals

در حال حاضر همه باید بدانند که مهاجرت به کانادا مقصد نهایی کسانی است که مهاجرت می کنند.  مناظر طبیعی زیبا، افراد دوستانه و آزادی های مدنی، این واقعا جایی است که هر کسی می تواند خانه را فراخوانی کند. به عنوان دومین کشور بزرگ در جهان، اتاق و امکانات فراوانی برای همه جهت ایجاد زندگی جدید در خود دارد.

از سال ۲۰۱۸، کانادا برنامه مهاجرت خود را به بالاترین حد خود برساند که در مقایسه با سال های قبل افزایش یافته است. ما هیجان زده هستیم اعلام کنیم که مهاجرت کانادا به ۲۰۱۸ رسیده است تا ۳۰۰،۰۰۰ مهاجر را در این کشور پذیرا باشیم. حتی بهتر است در طول چند سال آینده بیش از ۹۰۰،۰۰۰ نفر تا سال ۲۰۲۰ به کانادا دعوت شوند. درک کنید که چرا زمان مناسب برای مهاجرت به کانادا است.

اهداف مهاجرت به کانادا 2018 - 2020 Canada Immigration 2018 - 2020 Goals
اهداف مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸ – ۲۰۲۰ Canada Immigration 2018 – 2020 Goals

چرا کانادا مهاجرت ۲۰۱۹؟

همانطور که قبلا ذکر شد، کانادا در عرض چند سال آینده به نزدیک به ۱ میلیون مهاجر خوش آمدمی گوید.

مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹ فقط آغاز است! اکنون زمان مناسب برای شروع درخواست شما برای حفاظت از نقطه خود را در میان صدها هزار نفر از تازه واردان است.

بسیاری از مردم تمایل دارند زمان مناسب را برای تصمیم گیری های مهم زندگی منتظر بگذارند، اما اجازه دهید به شما بگویم که “زمان مناسب” هرگز وجود نداشته باشد. دریابید که فرصتی برای آن به شما داده می شود، هر چیزی برای از دست دادن وجود دارد اگر بدانید که آیا شما مهاجرت می کنید، به جای شک و تردید خود، ارزیابی می شود.

با رکورد کم CRS (سیستم رتبه بندی جامع) نمرات چند ماه گذشته، به نظر می رسد که مهاجرت به کانادا آسان تر و راحت تر است. برای کسانی که نمیدانند نمره CRS خود را با سرمایه انسانی خود تعیین می کنند. این نمره عددی از ۱۲۰۰ ممکن است بر اساس عوامل، مانند زبان، مدارک تحصیلی، تاریخ تحصیلی و تجربه کاری باشد. نمره بالاتر شما بیشتر احتمال دارد شما انتخاب می شود برای دریافت دعوت برای درخواست اقامت دائم.

قرعه کشی آخر اکسپرس حداقل امتیاز CRS 440 داشت و برای پایین ترین سطح سال نیز گره خورده بود. انتظار می رود که نقطه برش با پایین آمدن اکسپرس ورودی سال ۲۰۱۸ باقی خواهد ماند و حتی کاهش می یابد؛ زیرا کانادا قبل از پایان سال باید اهداف مهاجرت خود را برآورده کند.

بچه های خندان در مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۸

امروز برنامه خود را به طوری که شما می توانید مشخصات خود را به صندوق اکسپرس ورود به سرعت دریافت کنید. ما می توانیم در سریعترین زمان ممکن برای مهاجرت در نظر بگیریم. با خدمات ما ثبت نام کنید و توسط تیمی از کارشناسان اختصاص داده شده برای بهبود زندگی مردم از طریق مهاجرت کانادا به دست آورید.

چرا کانادا به مهاجران نیاز دارد؟

کانادا نیاز مهاجران را برای پر کردن کمبود شدید نیروی کار در کشور دارد. در حقیقت، شهردار شهر کبک، رگی لیبیوم اخیرا به این موضوع به عنوان “خطرناک” اشاره کرده است. تنها در کبک، نیاز فوری به پر کردن ۱۷،۰۰۰ شغل است. رگی توصیه می کند که این شهر تعداد مهاجران خود را به حدود ۵۳۰۰ نفر تازه وارد در سال افزایش دهد.

شهر کبک تنها محل در کانادا نیست و کمبود نیروی کار زیاد است. کل آتلانتیک کانادا (جزیره پرنس ادوارد، نوا اسکوشیا، نیوفاندلند و لابرادور و ساسکاچوان) با همین مسئله مبارزه می کند. دولت با اجرای برنامه «اقیانوس اطلس»، یک برنامه مهاجرت سریع به کارگران ماهر و غیر کارآمد برای زندگی و کار در استان ها و مناطق، به کمبود کار پرداخت.

نه تنها کمبود کارگران در کانادا مشکل بزرگی برای کشور است، بلکه در حال کاهش شدید جمعیت است. به همین دلیل، کانادا باید از تازه واردان به مرزهای خود قدردانی کند تا رشد اقتصادی در آینده را تضمین کند.

اهداف مهاجرت به کانادا 2018 - 2020 Canada Immigration 2018 - 2020 Goals
اهداف مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸ – ۲۰۲۰ Canada Immigration 2018 – 2020 Goals

چگونگی مهاجرت به کانادا

برای انتخاب شما از بیش از ۶۰ مسیر به کانادا وجود دارد.  برای برنامه ای که برای شما مناسب است، درخواست می کند. هر یک از این دسته ها دارای الزامات خاصی است که شما برای مهاجرت به آنها از طریق آنها نیاز دارید. در زیر برخی از جریانهای محبوب در میان مشتریان ما را مورد بحث قرار می دهیم.

سیستم ورودی اکسپرس کانادا، همانطور که از نامش بر می آید، یکی از سریعترین راه هایی است که می توانید برای مهاجرت به آن، که البته آن را یکی از محبوب ترین برنامه ها می کند. ورود اکسپرس به منظور مهاجرت سریع به کانادا ایجاد شد. در ابتدا هدف این بود که درخواستها را طی یک شش ماهه پردازش کنید. با این حال، ما خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم که کانادا از انتظارات فراتر رفته است و در حال حاضر اکثر برنامه ها تقریبا به مدت چهار ماه پردازش می شوند.

برنامه های نامزدی استانی یا PNP برنامه های خاص استان و قلمروی هستند که استان ها و قلمرو های کانادا را قادر می سازد تا مهاجران را در مرزهای خود جذب و حفظ کنند. به طور معمول، اینها رویکرد کارفرمای محور را در نظر میگیرند، به این معنی که کارفرمایان با نگاه کردن به نمایه ابراز علاقه شما با شما تماس میگیرند. هر PNP دارای زیر شاخه های متعدد است، هر کدام دارای مجموعه ای از الزامات خاص خود هستند، بنابراین مرور آنها می تواند یک ظروف گیج کننده بدون کمک حرفه ای باشد. اگر می خواهید به یک استان یا قلمرو خاص مهاجرت کنید، این بهترین گزینه برای شماست.

اهداف مهاجرت به کانادا 2018 - 2020 Canada Immigration 2018 - 2020 Goals
اهداف مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸ – ۲۰۲۰ Canada Immigration 2018 – 2020 Goals

خانواده آسیایی با خوشحالی کانادا مهاجرت ۲۰۱۸

اگر شما اعضای خانواده ای هستید که شهروندان یا ساکنان دائمی کانادا هستند، شما در حال شانس هستید! کانادا به خانواده ها اجازه می دهد که از طریق برنامه حمایت از خانواده، در کشور دوباره متحد شوند. به عنوان مثال، شما تنها می توانید یک همسر، شریک زندگی مشترک، فرزندان وابسته، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ یا بستگان نزدیک یتیم خود را حمایت کنید.

بهتر است که در مورد مهاجرت از منبعی که می توانید به آن اعتماد داشته باشید مطلع شوید. از وب سایت ما برای کشف اطلاعات جامع در مورد همه این برنامه ها و خیلی بیشتر بازدید کنید. اجازه دهید مهاجرت کانادا به ۲۰۱۸ برای شما اتفاق بیفتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.