akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

۳ نکته که باید در خرید کیف پول و مدارک بدانید

۳ نکته که باید در خرید کیف پول و مدارک بدانید

تلفن همراه، کلید و کیف پول و مدارک! اغلب ما هنگامی که به فعالیت های روزانه می پردازیم این سه چیز را با خود به همراه داریم. در این میان، کیف پول اهمیت ویژه ای دارد. چرا که پول نقد، کارتهای بانکی و شناسایی، صورتحسابها ، گاهی حافظه های قابل حمل، مدارک  و دیگر چیزهای با ارزش را در آنها نگهداری می کنیم. بنابراین مهم نیست که در طول روز پرداخت های خود را چگونه انجام می دهیم. کیف پول ومدارک کاربردهایی بسیار مهم تر از این دارد. شاید حتی گاهی مهم تر از تلفن همراه!

بنابراین، پیش از همه حرفها، توصیه اصلی ما به شما در خرید کیف پول و مدارک، این است که از میان کیف های دوخته شده از چرم طبیعی استفاده کنید. چرا که علاوه بر ماندگاری و طرح و نقش زیبا، به خوبی از وسایل شما مراقبت می کند. دقت داشته باشید که اگر از کیف چرمی استفاده می کنید بهتر است از نظر طرح و رنگ با کمربند، کفش و لباسهای شما اصطلاحا «ست» شده و همخوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

چرا استفاده از محصولات چرم طبیعی را توصیه می کنیم؟

در ادامه به سه ویژگیهای اصلی یک کیف پول چرم مناسب اشاره می کنیم.

استفاده از چرم با کیفیت شرط اول انتخاب است

ویژگیهایی که می خوانید به هیچ روش خاصی طبقه بندی نشده اند، اما کیفیت چرم قطعا در درجه اول اهمیت قرار دارد.

چرم با کیفیت خوب، در هنگام استفاده و به دست گرفتن حس خاص بودن را به ما منتقل میکند. چرم خوب، در گذر زمان حالتی شخصی سازی شده  کلاسیک را القا می کند و مدتها بدون تغییر محسوس در کیفیت با شما می ماند! به همین خاطر است که کیفهای چرم طبیعی بهترین هدیه برای کسانیست که دوستشان دارید یا می خواهید از آنها تقدیر کنید. اما برای تشخیص کیفیت چرم، باید اطلاعات اولیه ای داشته باشید. مطالب زیر به شما در این زمینه کمک می کند.

بیشتر بخوانید:

هر گردی، گردو نیست: نکاتی برای خرید چرم طبیعی

۶ راهکار ساده برای تشخیص چرم طبیعی

ظرفیت، اندازه و کاربرد کیف متناسب با استفاده ما

دراین مورد، باید نیازهای خود را بشناسید. به این معنی که اگر کارتهای اعتباری زیادی به همراه دارید، یا پول نقد و یا قبض های زیادی را نگهداری می کنید، باید کیف پولی با تعداد جای کارت زیاد و فضای بزرگ خریداری کنید.

3 نکته که باید در خرید کیف پول و مدارک بدانید

در مقابل اگر چند کارت و مقدار کمی پول همه آن چیزی است که همراه شماست، خرید یک کیف پول جیبی کوچک مناسب خواهد بود.

ظرافت در دوخت، طراحی مناسب و استفاده از چرم با طرح و نقش خاص، زیبایی آفرین است!

ساخت، تولید و دوخت نا مناسب می تواند به طور کامل طراحی خوب و مواد با کیفیت بالا را تحت الشعاع قرار دهد. به گونه ای که طرح زیبا دیده نشود. گاهی بی دقتی ها و ناهماهنگی کوچک در دوختن یا برش می تواند زیبایی  و دلچسب بودن کیف پول را از بین ببرد . بنابراین باید در این گونه خریدها و انتخاب ها به فروشگاههای معتبر یا نمایندگی های برندهای برتر مراجعه کنید.

کیف های دوخته شده از چرم نبوک شتر، بهترین انتخاب در میان انواع مختلف کیف است. چرا که به مرور شخصی سازی شده و نقوش روی چرم آن، جذابیتش را چند برابر می کند. در عین حال الیاف آن ۱۰ برابر متراکم تر از سایر چرم های طبیعی ست و به همین علت عمر بیشتری خواهد داشت.

برند چرم منطِ با پیشینه قوی و استفاده از استادکاران با تجربه، تنوع کامل و زیبایی از محصولات چرم طبیعی را به شما عرضه می کند. فروشگاه اینترنتی نوزده نماینده فروش اینترنتی محصولات منطِ، زمینه یک خرید هوشمندانه را برای شما فراهم کرده است.

نمایشگر ویدیو
00:00
01:00

زیپ، دکمه و قفل استفاده شده در کیف باید چگونه باشد؟

چه در کیف پول و مدارک و چه در کیف های بزرگتر، خواه مردانه باشد یا زنانه، زیپ ها، دکمه ها و قفل ها نقش مهمی دارند. استفاده از فضایی که با زیپ یا دکمه بسته می شود برای نگهداری از اقلام مهم مثل فلش مموری های یا کلید های خاص، یا حتی سکه های با ارزش کم، بسیار کاربردی است. بنابراین، به کار بردن زیپ و دکمه با کیفیت در دوخت اهمیت زیادی دارد.

در مورد زیپ به کیفیت پارچه اطراف زیپ دقت کنید تا به مرور زمان در اثر استفاده فرسوده و پاره نشود. به غیر از زیپ، دکمه ها یا قفل ها از نظر رنگ، جنس و نحوه اتصال به کیف مهمند. استفاده از دکمه ها، قفل ها و قلاب های برنجی، استیل و آلومینیومی توصیه اصلی ما به شماست.

و در نهایت توصیه ما به شما این است که با حضور در سایت فروشگاه اینترنتی نوزده ، مجموعه ای از کیفهای کاربردی، زیبا و با کیفیت پول و مدارک را ببینید، مقایسه کنید و متناسب با سلیقه خود از میان آنها، مناسب ترین را انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.