akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مشاغل مهندسی مکانیک


مشاغل مهندسی مکانیک

اگر شما دارای مهارت در رشته مکانیک هستید و یا در این رشته تحصیل کرده اید می توانید با مهاجرت به کانادا موقعیت خود را بهتر کنید.

مهندسی مکانیک دومین کارخانه مهندسی در کانادا پس از مهندسی عمران است. به عنوان یک مهندس مکانیک، شما قادر به راه حل های نظری هستید و آنها را در موقعیت های واقعی قرار می دهید. شما فوق العاده نوآورانه و توسط میل به ایجاد و ساخت رانده شده است.

روز کاری شما بسیار متفاوت است و می تواند شامل فعالیت هایی مانند طراحی، توسعه، ساخت و آزمایش سیستم های مکانیکی و دستگاه ها باشد. شما اغلب موتورها، ابزار، تجهیزات، وسایل و انواع مختلف دستگاه های مکانیکی را ساختید. مهندسان مکانیک همچنین ممکن است بر سیستم های مکانیکی برای گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع، تولید برق، حمل و نقل، پردازش و تولید کار کنند.

متوسط حقوق و دستمزد مهندسی مکانیک

تقاضای شدید برای مهندسان مکانیک در کانادا، به ویژه در استان های غربی وجود دارد. حقوق و دستمزد مهندس مکانیک در ونکوور و کالگری بسیار بالاتر از شهرهای شرقی مانند تورنتو و مونترال است. افزایش هزینه های مهندسی مکانیک در غرب به طور مستقیم به تقاضا در بخش های نفت، گاز و صنعتی وابسته است. مهندسان مکانیک در بخش های دیگر احتمالا به طور قابل توجهی کمتر از همتایان صنعت نفت خود خواهند داشت.

اگر شما در حال کار حرفه ای در مهندسی مکانیک باشید، حرکت به غرب کانادا در حال حاضر به نفع شماست. این جایی است که شما مهارت های خود را بیشتر در تقاضا پیدا کنید. شما می توانید حقوق و دستمزد بسیار بیشتری را اداره کنید، حتی اگر در زمینه جدید هستید.

مشاغل مهندسی مکانیک
مشاغل مهندسی مکانیک

وظایف روزمره شما

مهندس مکانیک، شما با روز ماشین و روز کار می کنید. هنگامی که به ماشین آلات می آید، عالی است هر دو کار نظری و عملی. از طریق روز کاری شما برخی از وظایف شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

تحقیق در مورد امکان پذیری طرح های جدید
مکانیسم های آزمایش، اجزای و سیستم ها
برنامه ریزی و مدیریت پروژه های مهندسی
تهیه پیش بینی هزینه و زمان
طراحی هواپیماهای قدرت
نظارت بر نصب سیستم های مکانیکی
راه اندازی سیستم های مکانیکی جدید
کار نظارت در محل های ساخت و ساز یا صنعتی
بررسی خرابی های مکانیکی
تهیه اسناد و پیشنهادات برای کارهای آینده

آنچه را به میز می آورید

برای موفقیت به عنوان یک مهندس مکانیک، شما باید متخصص در ماشین آلات باشید. شما با ماشین آلات و فن آوری راحت هستید. علاوه بر مهارت های فنی شما، کارفرمایان نیز به دنبال:

انعطاف پذیری و خلاقیت
توانایی کار با یک تیم چند رشته ای
حل مسئله بسیار عالی و مهارت های تحلیلی
هوش مصنوعی فناوری؛ شما باید با کامپیوتر راحت باشید
مهارت های ارتباطی قوی، نوشته شده و کلامی

جایی که کار شما به سر می برد

به عنوان یک مهندس مکانیک، می توانید تبلیغات را در مدیریت پروژه و نقش های مهندسی ارشد جستجو کنید. اگر از نقش های رهبری لذت می برید، موقعیت های نظارت و مدیریت در بخش های مهندسی و صنعتی نیز ممکن است کوچه شما باشد.

فرصت های شغلی برای مهندسان مکانیک به طور کلی مثبت است، زیرا صنایع (نفت، گاز و تولید) که اغلب شما را در اقتصاد کنونی کانادا رشد می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.