akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

برنامه ویزای کانادا برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها در سال ۲۰۱۹ باز می شود!

برنامه ویزای کانادا برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها در سال ۲۰۱۹ باز می شود!

Canada Visa Program for Parents & Grandparents Reopens in 2019!

اگر می خواهید برای کمک به والدین خود مهاجرت به کانادا کنید، سال ۲۰۱۹ برای شماست. برنامه والدین و پدربزرگ و مادربزرگ اجازه می دهد شهروندان کانادایی و ساکنانی که بیش از ۱۸ سال سن داشته باشند به والدین یا پدربزرگ و مادربزرگشان کمک کنند. نه تنها PGP اجازه می دهد که عزیزانتان را به کانادا برسانید، بلکه فرصتی برای تبدیل شدن به ساکنین دائمی این کشور به شما می دهد!

ما تمام جزئیات مورد نیاز برای شناختن این برنامه ویزای کانادا فوق العاده را برای کمک به شما در کشف نحوه پیوستن به خانواده خود می دانیم.

چگونه برنامه پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ بهبود یافته است؟

این سیستم به طور کامل اصلاح شده است تا اجازه دهد کانادا حداکثر ۲۰،۵۰۰ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها را در سال ۲۰۱۹ اعطا کند، که از ۱۷،۰۰۰ متقاضی که در سال ۲۰۱۷ مجاز است، بسیار بزرگ است!

علاوه بر افزایش تعداد متقاضیان پذیرفته شده، این برنامه ویزای کانادا یک سیستم عادلانه تر برای انتخاب حامیان مالی و متقاضیان بالقوه ایجاد کرده است. سیستم قدیمی بر اساس قرعه کشی تصادفی بود که تنها متقاضیان خوش شانس پذیرفته شدند. این سال بر اساس اولین باری است که به دست می آید به جای یک بازی از احتمال تصادفی.

سیستم قدیمی نیز به خاطر عدم عدالت مورد انتقاد قرار گرفته است؛ زیرا افرادی را که سالها تلاش کرده بودند به حمایت از عزیزانشان کمک کنند، نادیده گرفتند، بنابراین این تغییر جدید قطعا برای بهتر شدن است.

IRCC (مهاجرت پناهندگان شهروندی کانادا) اعلام کرده است که مایل هستند با فرایند سریعتر اداره مهاجرت از پروسه رسیدگی بیشتر کمک بگیرند.

برنامه ویزای کانادا برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها در سال 2019 باز می شود!
برنامه ویزای کانادا برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها در سال ۲۰۱۹ باز می شود!

هنگامی که PGP در سال ۲۰۱۹ دوباره فعال می شود؟

براساس گزارش IRCC (مهاجرت پناهندگی و شهروندی کانادا) بر خلاف سال ۲۰۱۸، که در آن PGP در اوایل ۲ ژانویه ۲۰۱۸ افتتاح شد، این برنامه نشان می دهد که برنامه امسال در طی چند هفته آینده باز خواهد شد.

آنها اظهار داشتند که قصد دارند جزئیات مربوط به این برنامه را در رسانه های اجتماعی ارسال کنند. علاوه بر این، IRCC وعده داده است که تمام وقت متقاضی را به مدت زمان کافی برای دریافت برنامه های خود با سیستم جدید بسپارد تا هیچ کس از تاریخ درخواست و شتاب پس از آن مطلع نخواهد شد تا تمام مدارک لازم را در زمان مناسب آماده کند.

در زیر یک خبرنامه توسط IRCC نشان داده شده است تا نشان دهد که آنها قصد دارند اطمینان حاصل کنند که همه متقاضیان هنگام برنامه ویزای کانادا باز می شوند.

آیا به والدین یا پدربزرگ و مادربزرگتان احترام می گذارید؟

آیا می خواهید برای کمک به عزیزان خود از طریق برنامه ویزای کانادا مهاجرت کنید؟ در اینجا برخی از مواردی که باید در مورد برنامه بدانید، می باشد.

همه چیز از معیارهای واجد شرایط و الزامات در مورد نحوه واجد شرایط بودن به عنوان یک حامی، همه در وبلاگ ما در مورد برنامه حمایت از والدین ذکر شده است.

 شروع درخواست شما

شما باید یک فرم آنلاین ارائه کنید که نشان می دهد که آنها در برنامه علاقه مند هستند. این عبارت Expression of Interest نامیده می شود.

این فرم باید حاوی اطلاعاتی مانند:

نام کامل
تاریخ تولد؛
کشور محل تولد؛
آدرس خانه؛
کد پستی؛ و
اطلاعات تماس
بعد از اینکه شما فرم پشتیبانی خود را که می توانید بعدا در طول فرایند درخواست به آن اعطا کنید، یک کد تایید داده می شود.

پس از دریافت اعلان درخواست موفقیت آمیز، باید ظرف ۶۰ روز از دریافت فرم دعوت نامه خود از IRCC درخواست کنید. شما باید شامل اسناد حمایتی مانند سوابق مالیاتی حامی مالی، وضعیت مدنی و سایر مدارک باشد.

حتی اگر شما در سال ۲۰۱۹ به عنوان حامی مالی انتخاب نگردید، همچنان گزینه ای برای درخواست برنامه حمایت مالی در سال ۲۰۲۰ خواهید داشت!

کبک دارای یک سیستم متفاوت است

فقط به خاطر داشته باشید که کبک در زمانی که به PGP می آید دارای استانداردهای متفاوت است. با توجه به سیستم خود، شما باید مدارک مالی را برای نشان دادن اینکه والدین یا پدربزرگ و مادربزرگتان در طول اقامت خود در کانادا پشتیبانی می کنند، ارائه دهید. این شامل امضای قرارداد حمایت ده ساله با دولت مونترال است.

درخواست برنامه ویزای کانادا

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی کار این روند، اما نمی دانید که در آن شروع، ما می توانیم کمک کنیم. کارکنان حرفه ای ما بیش از همه خوشحال خواهند شد تا به شما در پیدا کردن بهترین راه برای حرکت رو به جلو با درخواست ویزای کانادا برای شما، والدین و پدربزرگ و مادربزرگتان کمک کنند.

اگر میخواهید کمک حرفه ای خود را انجام دهید، فقط فرم تماس ساده ما را تکمیل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.