akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

زندگی رویایی در پایتخت ایالت نوناووت شهر ایکالوئیت

زندگی رویایی در پایتخت ایالت نوناووت شهر ایکالوئیت

اگر شما قصد مهاجرت به کانادا دارید بازدید از شهر ایکالوئیت پایتخت نوناووت می تواند یک مرز مدرن برای بازدید کنندگان باشد . این شهر با داشتن هوای سرد ولی بسیار زیبا است .

این یک مکان در نوناووت است که شما می توانید shawarma بخورید، یا شما می توانید دستور غذای کلاسیک بدهید. لژیون سلطنتی کانادا در این شهر  یکی از بهترین سالن های رقص در شمال را دارد که دارای قدمت  ۶۰ ساله است و این شهر از لحاظ غذا و نوشیدنی ها خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید را ارائه می دهد. اگر فقط می خواهید در یک هتل با یک بطری شراب بمانید و یک فیلم تماشا کنید، می توانید این کار را هم انجام دهید – اما اگر فقط به دیدن شهر می روید , می توانید از جاهای دیدنی بازدید کنید.

تجربیات بزرگ و کوچک

اپراتورهای گردشگری محلی ارائه طیف گسترده ای از خدمات، و در حالی که تابستان در اینجا فوق العاده است – پیاده روی و ماهیگیری در Sylvia Grinnell پارک حیاط در لبه شهرستان – ایکالوئیت در زمستان بهشت بهشت برفی است.

 

علاوه بر مشاهده آئورورا و ماهیگیری یخی (دو گزینه فوق العاده برای کسانی که از شمال به شمال) هستند، سازندگان محلی سگ های برقی، تورهای برفی، کارگاه های ساخت آگول، اسکی و تفریحات اسنواش را در منطقه پشت صحنه ارائه می دهند. شما می توانید در برخی از تجربیات کاملا قطعی قطب شمال در یک شهر بزرگ، همه در میان چشم انداز چشمگیر تاندرا جزیره بافین، خیلی راحت را در یک لحظه بسته کنید و اگر احساس کنید که پس از یک آبجو سزاوار (و انجام می دهید)، زندگی شبانه شهر خیلی برای غذا، نوشیدن و موسیقی محلی ارائه می شود.

اگر شما محتوا را فقط به سرگردان در اطراف، موزه شهر و بازدید کنندگان مرکز هر دو ارزش بازدید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایکالوئیت و فرهنگ نوناووت . شما ممکن است هنر و سوغاتی در آنجا پیدا کنید، اما اگر هنوز به دنبال چیزی برای رفتن به خانه هستید، می توانید وقت خود را صرف بررسی فروشگاه های چندگانه کنید که از بهترین هنرهای زیبا در نوناووت – حکاکی، چاپ و پوشاک ساخته شده از مهر و موم است.

زندگی رویایی در پایتخت ایالت نوناووت شهر ایکالوئیت
زندگی رویایی در پایتخت ایالت نوناووت شهر ایکالوئیت

می دانید که کجا هستی

در حقیقت تاریخی در ایقالیت وجود دارد، تا مطمئن شوید. گنبد سفید، بقیه عملیات خط دفاعی زودهنگام (DEW) خطوطی که در طول جنگ سرد در سراسر قطب شمال گسترش یافت، برای هشدار دادن به بمب افکن های شوروی سابق، از شهر قابل مشاهده است. پیشاپیش شرکت خلیج فارس قدیمی هادسون هنوز در حومه آپکس نشسته است. شما می توانید از این خودتان بازدید کنید یا تور گشت و گذار را به صورت محلی ارائه کنید، که همچنین شما را به برخی مواقع ضروری و فروشگاه های بوتیک سوار می کند.

 

با این حال، حوادث عجیب و غریب در تاریخ این اماکن، در نزدیکی دهانه خلیج فاربیشیر قرار دارند. در حالی که احتمالا شانس بازدید از آن را نخواهید یافت، ارزش این را دارد که داستان را بدانید.

خلیج فاربیشیر

نام قبیله ایکالویت و نام پایدار خلیج که در آن قرار دارد – به خاطر مارتین فریبیشر، مهاجر بریتانیایی که توسط ملکه الیزابت برای بررسی و استفاده از مواد معدنی برای امپراطوری خود در سال ۱۵۷۶ شروع به کار کرد، به نام “مارتین فریبیشر” یک قهرمان و یک دزد دریایی، Frobisher هیچ دوستی به Inuit بود. در طول سه سفر او به خلیج فارس، او ابتدا در معرض فروش قرار گرفت و سپس Inuit را به قتل رساند و در خارج از کشور به سر می برد و سپس در سرزمین های خارجی جان خود را از دست می داد. در سال ۱۵۷۸، فریبیشر به انگلستان با ۱۱۰۰ تن سنگ معدن غیرقابل بازگشت بازگشت و مقدار زیادی از خون را که توسط دو طرف فرو ریخته بود، کنار گذاشت.

سه سال پس از آن، چارلز فرانسیس سالن در سال ۱۸۶۱-۶۲ به قطب شمال رفت و سعی کرد تا سرنوشت هژمونی از دست رفته سفر سر جان فرانکلین را بیابد. در سفرهای خود، از خلیج فبریسبور بازدید کرد و در مسیر اصلی خود، کشف تاریخی قابل توجهی را به نمایش گذاشت. Inuit که او ملاقات کرد او را به محل به نام Kodlunarn جزیره – در Inuktitut امروز، احتمالا Qallunaan یا جزیره سفید مرد – در نزدیکی دهانه خلیج. وی با اشاره به حقیقت شگفت انگیز سنت شفاهی اینویت، رهبران او توانستند جزئیات و جزئیات مارتین فریبیشر و خدمه او را از این، سرچشمه اصلی خود، به گونه ای شبیه به هفته گذشته نشان دهند.

عبارات رایج (برای شجاعان)

اگر شما نمیتوانید زبان خود را در اطراف این کلمات قرار دهید ناامید نشوید. زبانهای اینویت برای شروع یادگیری دشوار است. اکثر افرادی که با آنها روبرو میشوید، انگلیسی را می دانند، اما اگر میخواهید سعی کنید، شمال یک مکان استقبال است و شما می توانید بسیاری از مردم خوشحال خواهند شد که زبان محلی را یک ضربه می زنید. (فقط بخاطر شکستن شکار فقط از خواب بیدار شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.