akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

۶ نکته برای مهاجرت به کانادا

۶ نکته برای مهاجرت به کانادا


آیا شما مشخصات ورود اکسپرس خود را ایجاد کرده اید، اما ناراضی هستید با نمره CRS (رتبه بندی سیستم جامع)؟ شاید شما هنوز درخواست برنامه مهاجرت به کانادا خود را آغاز نکرده اید زیرا احساس می کنید که امتیاز کافی ندارید؟ نگران نباش! در این مقاله، ما شش راهنما برای بهبود مهاجرت به کانادا به شما می دهیم.

به خاطر داشته باشید که نمره CRS بالاتر شما شانس شما را بهتر می کند، زیرا مهاجرت کانادا یک سیستم مبتنی بر شایستگی است. این قانون برای هر کسی است که مایل به مهاجرت به کانادا است، آیا شما دارای تابعیت در امارات متحده عربی هستید یا خیر. اگر، با این حال، شما در حال حاضر در امارات متحده عربی زندگی می کنید، احتمالا باید راهنمای ما را در مورد نحوه مهاجرت از امارات متحده عربی به کانادا اولویت بندی کنید.

۱) برگرداندن آیلتس شما

به عنوان یک یادآوری، آزمون تست زبان انگلیسی شما (IELTS) توانایی شما را در صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن به زبان انگلیسی نشان می دهد. پس از ایجاد نمایه اکسپرس ورود شما می توانید آزمون خود را IELTS به عنوان آنجا که می خواهید برای بهبود نمره خود را دوباره. اگر شما نمره بالا برای IELTS خود را، شما می توانید حداکثر ۱۶۰ امتیاز کسب کنید!

بنابراین، در حالی که شما در استخر اکسپرس صبر کنید، توصیه می کنیم که به تلاش برای بهبود مهارت های انگلیسی خود ادامه دهید. این آزمون می تواند عامل تعیین کننده در مهاجرت شما باشد. همچنین، به یاد داشته باشید کانادا استان دو زبانه است، به این معنی که شما می توانید امتیاز بیشتری برای مهاجرت کانادا برای توانایی های فرانسوی خود کسب کنید که نتایج TEF شما نشان داده شده است.

6 نکته برای مهاجرت به کانادا6 نکته برای مهاجرت به کانادا

بهبود مهاجرت کانادا خود با تجدید IELTS خود!

۲) نامزدی ولایتی را تأمین کنید

در حال حاضر شما ممکن است بدانید که گرفتن نامزدی استانی (PN) به شما مجموع ۶۰۰ امتیاز CRS را می دهد. اگر شما می توانید یک PN را نگه دارید، تقریبا قطعا در قرعه کشی اکسپرس بعدی انتخاب می شود، به عنوان حداقل نقطه قطع به طور متوسط ​​حدود ۴۵۰٫

متأسفانه این ساده ترین کاری نیست. شما نیاز دارید تا با نیازهای در حال تغییر هر ۱۳ استان و قلمرو کانادا و همچنین الزامات بیش از ۵۰ زیرمجموعه برنامه های نامزدی استان (PNP) باقی بمانید. خوشبختانه ما برای کمک به اینجا هستیم. به طور منظم به صفحه ما اختصاص داده شده به همه چیز PNP اینجا و ما شما را به روز نگه دارید.

۳) یک پیشنهاد شغلی بگیرید

یک پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی می تواند تفاوت زیادی در درخواست مهاجرت شما داشته باشد. اگر شما یک را دارید، می توانید به میزان ۲۰۰ امتیاز CRS بر اساس نوع کاری که انجام می دهید، امتیاز دهید. این نیز یک الزام ضروری برای چند PNP است، بنابراین شما واقعا از آن بهره مند خواهید شد.

ما توصیه می کنیم در اسرع وقت به دنبال شغل ها بروید. اگر نمی دانید کجا شروع جستجوی خود را انجام دهید، نگران نباشید. کانادا منابع متعددی را در اختیار شما قرار می دهد، مانند بانک کار کانادا. ثبت نام برای بانک کار برای در تماس با صدها نفر از کارفرمایان کانادایی به دنبال کارگران ماهر مانند شما. سایر خدمات مشابه شما ممکن است از آن استفاده کنید LinkedIn، Indeed.ca و Monster.ca.

یک پیشنهاد شغلی برای بهبود نقاط مهاجرت کانادا را تأمین کنید
۴) ادامه آموزش تربیتی

کانادا واقعا ارزش آموزش و پرورش دارد و به همین دلیل مایلند پاداش کسانی را که به سختی تحصیل کرده اند، پاداش دهند. اگر شما دارای مدرک تحصیلی یا تحصیلات عالی دیگر هستید که سه سال تحصیل به آن نیاز دارید، می توانید به ۱۲۰ امتیاز CRS برسید. علاوه بر این، اتمام برنامه یک سال دیگر می تواند هشت امتیاز کسب کند.

یکی دیگر از نکات مهم این است که تحصیلات عالی خود را در کانادا با تحصیل ویزا ادامه دهید. نه تنها امتیازات را برای مدارک تحصیلی کسب می کنید، بلکه شما همچنین می توانید تجربه کاری کانادا را به دست آورید که در نهایت می تواند به شما در ارائه پیشنهاد شغلی کمک کند.

۵) یاد بگیرید چگونه امتیازات دو طرفه کار کنید

اگر می خواهید با همسر یا شریک زندگی مشترک خود مهاجرت کنید، می توانید نقاط اضافی CRS کسب کنید، اما این به همان اندازه ساده نیست. در حقیقت، لیست او در برنامه شما همچنین می تواند نقاط ضعف شما را تحت تاثیر قرار دهد اگر آنها نمره سرمایه انسانی بالا CRS را ندارند.

به عبارت دیگر، اگر دیگران دارای اهمیت زیادی در تجربه کاری داشته باشند، نمره IELTS بالا و مدارک عالی، می توانند CRS شما را افزایش دهند. این به این دلیل است که کانادا چندین امتیاز CRS را که شما می توانید به همسر خود بفروشید، اگر شما آنها را به عنوان یک متقاضی دوم ثبت کنید، رزرو کنید. اگر او سرمایه انسانی بالایی نداشته باشد، این نقاط همچنان برای آنها ذخیره می شود، اما آنها کمتر از آن درآمد کسب خواهند کرد و در نهایت نمره کل CRS خود را کاهش خواهند داد.

۶) امتیاز مهاجرت کانادا از برادران شما

این احتمالا اساسی ترین نکات در لیست ما است و هنوز بسیاری از مردم این را نمی دانند! اگر شما یک برادر یا خواهری دارید که شهروند کانادا هستید یا اگر آنها در این کشور به عنوان اقامت دائم زندگی می کنند، می توانید ۱۵ امتیاز اضافی برای CRS کسب کنید.

این برادر یا خواهر حتی به خون شما وابسته نیستند. آنها می توانند خواهر یا برادر موردنظر شما باشند یا خواهر یا برادر شما در قانون باشند، بنابراین مطمئن شوید که آنها را در نمای ورود اکسپرس خود ذکر کنید.

خواهر و برادر شما می تواند نقاط مهاجرت کانادا را بهبود بخشد

به دنبال این ۶ نکته مطمئنا نقاط مهاجرت کانادا را بهبود خواهد بخشید. با این حال، بهترین راه برای بهبود برنامه شما با کمک یک تیم حرفه ای است. ما  همیشه آماده هستیم تا مهاجرت خود را به دست کارشناسان خود منتقل کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.