akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

معرفی شهر سنت جانز کانادا


معرفی شهر سنت جانز کانادا

شهر ساحلی سنت جانز، پایتخت و بزرگترین شهر آنتیگوا و باربودا است، توسط برج های باروک سفید باشکوه از کلیسای سنت جانز برتری گرفته است. در سال ۱۸۴۵ ساخته شده ، کلیسا در سال های ۱۶۸۳ و ۱۷۴۵ بر اثر زمین لرزه مورد تخریب قرار گرفت.  اگر شما مهاجرت به کانادا را انجام داده اید حتما از برج های شهر سنت جانز دیدن کنید .

برج ها اولین دیدگاه آنتیگوا در حدود نیمی از بازدیدکنندگان جزیره در هر سال هستند که بسیاری از آنها توسط قایق می آیند. با سورتمه ی کشتی کروز و چندین هتل که اخیرا آن را تکمیل کرده اید، سنت جانز سیتی یک مرکز پر جنب و جوش برای خرید و ناهارخوری است.

برای کسانی که علاقه مند به تاریخ اولیه جزیره هستند، موزه آنتیگوا و باربودا در خانه دادگاه استعماری (۱۷۵۰) قرار دارد. این موزه هر دو آراواک و آثار استعماری را که در جزایر باستان شناسی دیده می شود، نشان می دهد. همچنین دارای یک ماکت عجیب و غریب در اندازه زندگی یک خانه آرواک، مدل های کاشت های شکر و غیره است.

شهر سنت جانز با جمعیتی حدود ۲۲،۰۰۰، پایتخت و بزرگترین شهر آنتیگوا و باربودا هست. سنت جانز مرکز تجاری ملت و محل ترمینال کروز در Heritage Quay است.

موزه آنتیگوا و باربودا

موزه، واقع در مرکز شهر سنت جانز، یک پس زمینه جالب از تاریخ کشور را از ۱۰،۰۰۰ سال پیش فراهم می کند. کشف همه چیز در مورد اثر Arawaks و Caribs در جزیره بود. نمایش پر جنب و جوش شامل ابزارهای باستانی، پوسته، فلور و فون مختلف و تاریخ دریانوردی و بردگی جزیره است. مغازه هدیه شامل چاپ رنگ های شگفت انگیز و املاکی از قرن هجدهم و نوزدهم آنتیگوا، سفال سفال با دست ساخته، صنایع دستی و کتاب های محلی است.

بخش ساحلی
بخش ساحلی

بخش ساحلی

بندر سنت جانز، این منطقه خرید خدمات رایگان ارائه می دهد تقریبا همه چیز شما را از سیگار و ارواح خوب به عطر و طعم. همچنین آثار هنری، کالاهای چرمی، چینی ، کریستال و برچسب های طراح از جمله ساعت و جواهرات ظریف موجود می باشد.

 

بازار عمومی

بازار در سنت جان فراهم می کند خروجی گسترده و جذاب پوشش داده شده برای فراوانی میوه و سبزیجات کارائیب. آپارتمانهای فوق العاده زیبا از مغازه های بوتیک کوچک لذت می برند. بازار به راحتی توسط مجسمه تحمیل شده از V.C. پرنده، بنیانگذار ملت، در تقاطع تمام جاده هایی که در لبه سنت جان قرار دارند به بازار می آیند.

هنر و صنایع دستی

این در کنار بازار میوه و سبزی، در نزدیکی ترمینال اتوبوس غرب قرار دارد. این مجموعه ای جذاب و رنگارنگ هنرمندان محلی است که به طور فعال در فروشگاه های کوچک خود تولید ۱۰۰ درصد محصولات Antiguan را انجام می دهند. برخی از اقلام در واقع در محل ساخته شده برای شما برای دیدن – طبیعی سبزی بر اساس صابون؛ کارهای هنری با مقیاس های ماهی و پوسته های دریایی انجام می شود. صنایع دستی چرم مانند کفش، کمربند و کیسه؛ لوازم جانبی مو محلی، کلاه کاه قدیمی و همچنین اقلام ساخته شده از بوم و سایر پارچه های طبیعی. شما حتی می توانید یک لباس محلی برای شما در حالی که شما صبر کنید! باز همه هفته.

کلیسای کاتولیک سنت جانز

دو کلیسای Anglican سنت جان در حال حاضر در محل کلیسای جامع ایستاده است. اولین ساخته شده از چوب در اوایل سال ۱۶۸۱ بود، دوم با آجر انگلیسی در حدود ۱۷۲۰ ساخته شد، زمانی که اولین بار در تخریب شد و بیش از حد کوچک شد.

پس از گذشت بیش از یک قرن، کلیسا زمانی که ائتلاف آنتیگوئا در اوت ۱۸۴۲ ایجاد شد، به موقعیت یک کلیسا تبدیل شد.

در ۹ اکتبر ۱۸۴۳ و در ۱۰ اکتبر ۱۸۴۷، کلیسای جامع برای خدمات الهی باز شد. این در ۲۵ ژوئیه ۱۸۴۸ ارتدکس شد.

کلیسای جامع تحت تأثیر برج های دوقلو در انتهای غرب قرار گرفته است و یک عطر و طعم باروک مجزا دارد. آنها ۷۰ فوت ارتفاع دارند و کاپولانی که تاج های برج را دارند، آلومینیومی هستند. در زمان نابودی ساختمان توسط معماران کلیسایی به عنوان “معبد بتنی با دو برج دوغاب فلفل دلمه ای” مورد انتقاد قرار گرفت، اما در زمان های مدرن این مجتمع به عنوان “تحمیل ترین کلیسای کلیسای غرب هند” استان “.

در اصل دروازه جنوبی ورودی اصلی کلیسای جامع بود. در بالای ستون ها، چهره های سربازان سنت جان الهی و سنت جان باپتیست هستند. H.M.S. گفته می شود که این معبد از این قرار است که یک کشتی فرانسوی در سال ۱۷۵۶ در طی جنگ هفت ساله به مارتینیک منتقل شود. دروازه های آهن از سال ۱۷۸۹ می گذرد.

کلیسای جامع به علت کارهای بازسازی بسته شده است. بازسازی کلیسای سنت یونان در حال انجام است. برای اطلاعات بیشتر و همچنین نحوه مشارکت در صفحه، به صفحه مراجعه کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.