akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مانیتوبا بیش از ۴۰۰ کارگر ماهر را برای اعطای نامزدی استانی مانیتوبا دعوت کرد


مانیتوبا بیش از ۴۰۰ کارگر ماهر را برای اعطای نامزدی استانی مانیتوبا دعوت کرد

نامزدی استانی مانیتوبا (MPNP) دعوتنامه هایی را برای اعطای نامزدی به استانی برای کارگران ماهر در مانیتوبا و خارج از کشور می گذارد.این دعوت نامه در جهت مهاجرت به کانادا میباشد.
دولت مانیتوبا در مجموع از ۴۶۹ دعوت نامه برای درخواست نامزدی استان برای اقامت دائم به نامزدها در کارکنان ماهر مانیتوبا و کارگران ماهر خارج از کشور، در تاریخ ۸ نوامبر صادر کرده است.

در مجموع ۳۰۰ نامه از مشاوره برای درخواست (LAAs) برای نامزدی استانی به نام ابراز علاقه (EOI) نامزد در کارگران ماهر در جریان مانیتوبا صادر شد.

این نامزدها حداقل به ۶۷۹ امتیاز بر اساس سیستم امتیاز منحصربفردی استان مینیتوبا (MPNP) دست یافتند، که نامزدان نمره را از ۱۰۰۰ بر اساس عوامل مانند تحصیلات تکمیلی، تجربه کاری قبلی و روابط با این استان اختصاص داده است.

۱۶۹ نامزد دیگر با کارگر ماهر MPNP در خارج از کشور از حداقل ۷۰۵ برای ابتکار استخدام استراتژیک و ۶۱۰ نفر برای کاندیداهای مرتبط با استان دعوت شده بودند.

اتصالات به استان می تواند با داشتن یک نسل نزدیک در مانی توبا، تحصیلات گذشته یا تجربه کاری در مانیتوبا، تجربه اخیر در شغل Manitoba در تقاضا، و یا ملاقات حداقل الزام CLB 5 یا ۶ بسته به نوع اشتغال.

۶۹ نامزد مطرح شده در ابتکار استخدام استراتژیک استخدام شده توسط نیروی کار ماهر توسط نمایندگان MPNP در طی مأموریت استخدام در خارج از کشور مورد مصاحبه قرار گرفتند.

تکمیل نمایه ابراز علاقه به مرحله اول مورد نیاز برای هر کسی است که میخواهد برای جریان مهاجرت از طریق جریان کار ماهر MPNP مورد توجه قرار گیرد. نامزدهای واجد شرایط پس از وارد شدن به استخر EOI، جایی که آنها در برابر سایر نامزدها رتبه بندی می شوند.

همه کاندیداهای MPNP با LAA 60 روز برای ارائه درخواست کامل برای نامزدی استان با استفاده از حساب آنلاین MPNP خود می باشند.

نامزدانی که موفق به دریافت نامزدی استانی از مانیتوبا می شوند، می توانند درخواست اقامت دائم کانادا برای مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) را ارائه دهند.

MPNP EOI Draw # 53 برای کارکنان ماهر
جریان / رده حداقل امتیاز مورد نیاز برای دریافت LAA تعداد دعوت نامه ها
کارگران ماهر در مانیتوبا ۶۰۲ ۳۰۰
کارگران ماهر در خارج از کشور ۶۱۰/۷۰۵ ۱۰۰/۶۹

مانیتوبا بیش از 400 کارگر ماهر را برای اعطای نامزدی به استانی دعوت کرد
مانیتوبا بیش از ۴۰۰ کارگر ماهر را برای اعطای نامزدی به استانی دعوت کرد

جریان مهاجرت کارگران ماهر مانیوتوبا کانادا

دسته های کارگر ماهر با استفاده از سیستم «ابراز علاقه» عمل می کنند، به این ترتیب نامزدهای واجد شرایط یک سری سوال را به صورت آنلاین و بر اساس پاسخ هایی که ارائه می دهند، دریافت نموده اند.
نامزدانی که بالاترین امتیاز را به دست آورده اند می توانند از ارسال درخواست برای MPNP دعوت کنند. هیچ محدودیتی در تعداد کاندیداها وجود ندارد که بتوانند ابراز علاقه و بدون مهلت ارسال کنند.

دو راه برای Manitoba به عنوان یک کارگر ماهر وجود دارد که هر دو تحت سیستم MPNP Expression of Interest عمل می کنند:

کارگر ماهر در رده Manitoba
توجه داشته باشید: مانیتوبا دو مسیر جدید را در این رده معرفی خواهد کرد: راه کار Manitoba Work Experience و Manitoba Direct Employee Routing.
کارگر ماهر در خارج از کشور رده
توجه داشته باشید: مانیتوبا دو مسیر جدید را در این رده معرفی خواهد کرد: مسیر ورودی مانیتوبا اکسپرس و مسیر سرمایه انسانی اولین راه پیشرفته برای نامزدهای واجد شرایط اکسپرس ورودی واجد شرایط است و دوم مسیری است که با لیست تازه منتشر شده مانیتوبا از مشاغل مورد نیاز مطابقت دارد.
List of Occupations In Demand Manitoba در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۷ معرفی شد.
مهم است که توجه داشته باشیم که معیارهای واجد شرایط برای دو دسته همچنان در حال حاضر باقی می مانند. این صفحه هنگامی که معیارهای جدید برای دو دسته در سال ۲۰۱۸ تأیید می شود، به روز می شود.

کارگر ماهر در رده Manitoba

تحت کارمند ماهر در رده Manitoba، برنامه های کاربردی از کارگران موقت خارجی و فارغ التحصیلان دانشجویان بین المللی که در حال حاضر در مانی توبا کار می کنند، پذیرفته شده و کار دائمی خود را با کارفرمای Manitoba خود پذیرفته اند. بر خلاف دیگر اتصالات به مانیتوبا در MPNP، کارکنان ماهر در مانیتوبا برای ارزیابی واجد شرایط بودن آنها بر مبنای ارزیابی مبتنی بر امتیاز نیستند. کاندیداها باید حداقل الزامات ذکر شده در زیر را داشته باشند تا بتوانند با استفاده از چندین عامل رتبه بندی شوند.

حداقل مورد نیاز برای متقاضیان
برای دریافت واجد شرایط زیر کارگران ماهر در رده Manitoba از MPNP، نامزدها باید:

یا یک کارمند موقت خارجی یا یک فارغ التحصیل دانشجوی بین المللی باشید؛
فارغ التحصیلان دانشجویان بین المللی باید در یک برنامه آموزشی یا آموزش مجاز در یک موسسه عمومی خصوصی یا حرفه ای خصوصی ثبت نام کرده و در منیتوبا تحصیل کنند. (برنامه های زبان به طور خاص حذف می شوند.)
برنامه تحصیلی / حرفه ای باید تمام وقت و حداقل یک سال تحصیلی باشد.
نامزد باید با موفقیت برنامه را کامل کرده و مدرک، مدرک یا گواهینامه دریافت کرده باشد.
پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت را از کارفرمای فعلی مانیتوبا خود داشته باشید؛
برای مدت شش ماه به طور مداوم کارفرمای خود در مانیتوبا کار کرده است؛
هر دوره کار خود اشتغال، کار غیر مجاز یا دوره های اشتغال که در طی آن کاندیدان در تمام مدت تحصیل مشغول به کار بودند (به عنوان مثال، تجربه کاری که در یک مجوز کار مشترک به دست آمده است) در محاسبه دوره تجربه تحصیل در مانیتوبا .
اجازه اقامت مجاز کار یا مجوز کار مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) را داشته باشید؛
تمام مدارک تحصیلی را از جمله آموزش / تحصیلات و هر گواهینامه یا مجوز لازم داشته باشید
شغل آماده انگلیسی داشته باشید به طور خاص، نامزدها باید مهارت انگلیسی یا فرانسوی را برای انجام وظایف توصیف شغلی خود نشان دهند؛
از طریق استخدام، ارتباط نزدیک با مانیتوبا وجود داشته باشد، که از طرف روابطی که ممکن است با یک استان دیگر داشته باشد، بیشتر باشد.
میراث داوطلبانه و توانایی زندگی، کار و ایجاد کار و زندگی خانوادگی خود را در منیتوبا به عنوان یک اقامت دائم نشان می دهد؛ و
نشان می دهد که آنها صندوق های مقرون به صرفه حسابداری – به طور کلی ۱۰،۰۰۰ دلار کانادا برای متقاضی اصلی، به علاوه ۲،۰۰۰ CAD برای هر وابسته موجود در برنامه.
نکته: کاندیدایی که از یک برنامه پس از دوره متوسطه در یک استان کانادا دیگر از منیتوبا فارغ التحصیل شده است و می خواهد به MPNP تحت این دسته اعتراض کند، زیرا او در شغل مانیتوبا ارائه شده است، ابتدا باید برای آن مانیتوبا کار کند کارفرما برای حداقل یک سال به منظور واجد شرایط بودن.

حداقل الزامات کارفرمایان

علاوه بر این، کارفرمایانی که پیشنهادات شغلی دارند باید:

توسط یک یا چند مجلس قانونگذاری یا مجلس کانادا ثبت و یا ثبت نام کنید.
عمل به عنوان یک کسب و کار است که قابلیت تولید تولید، کارخانه یا محل کسب و کار در مانیتوبا؛
نشان می دهد که رضایت از MPNP نشان می دهد که آنها یک کسب و کار ثابت با توانایی ارائه شغل نامزد کامل و طولانی مدت در مانیتوبا؛
ارائه پیشنهاد اشتغال به نامزدی که عبارت است از:
امضا شده است
در سربرگ شرکت است،
حقوق و دستمزد و هر جزئیات دیگر موقعیت را مشخص می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.