akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

صدور مجوز تحصیلی در کانادا  STUDY PERMIT CANADA

صدور مجوز تحصیلی در کانادا  STUDY PERMIT CANADA

مطالعه مجاز کانادا

سیستم مدرسه کانادایی یکی از بهترین ها در جهان است. هر ساله حدود ۲۰۰،۰۰۰ دانشجوی بین المللی برای مهاجرت به کانادا می روند تا صدور مجوز تحصیلی در کانادا  STUDY PERMIT CANADA در سطح جهانی را کسب کنند. هزینه های زندگی شهروندی و زندگی، و همچنین یک محیط امن و دوستانه، باعث می شود کانادا یک جا جذاب تر برای دانش آموزان سنین مختلف و زمینه های مختلف از سراسر جهان باشد.

در بیشتر موارد، دانشجویان بین المللی آینده نگر باید برای اجازه تحصیل از طریق مأموریت ویزای کانادا از کشور اقامت خود درخواست تحصیل کنند. مجوز تحصیل در طول مدت اقامت خود در کانادا به عنوان ویزای شما عمل می کند.

دانش آموزانی که قبلا در یک دوره تحصیلی در کانادا (که یک پیش شرط لازم برای پذیرش در برنامه انتخاب شده) به یک برنامه حرفه ای در یک موسسه آموزشی قابل قبول پذیرفته شده می توانند برای اجازه تحصیل از داخل کانادا درخواست دهند.

اگر برنامه شما کمتر از شش ماه طول بکشد، به مجوز تحصیلی نیاز ندارید. با این حال، ما توصیه می کنیم که هر یک از این موارد را دریافت کنید، زیرا ممکن است تصمیم بگیرید که پس از ۶ ماه، مطالعات خود را ادامه دهید.

اگر شما این کار را نکنید و تصمیم بگیرید که در برنامه دیگری در کانادا تحصیل کنید، ابتدا باید کانادا را ترک کنید و از طریق یک دفتر ویزا در کشور خود درخواست کنید.

هنگامی که اجازه تحصیل در کانادا دریافت می شود، می توانید آن را در حالی که در کانادا هستید، تجدید کنید. اگر شما یک دانش آموز تمام وقت در موسسه عالی تحصیلی معتبر هستید، حق دارید که کار نیمه وقت را در محوطه دانشگاه انجام دهید.

گزینه های دیگری که ممکن است در دسترس شما باشند، در حال کار کردن در محوطه دانشگاه هستند، به عنوان یک کارآموز به عنوان یک دانش آموز کارآفرینی کار می کنند. شما همچنین می توانید به دنبال راهی برای کسب اقامت دائم کانادا و یا پیدا کردن کار پس از فارغ التحصیلی.

 STUDY PERMIT CANADA
صدور مجوز تحصیلی در کانادا

اقدامات لازم برای پذیرش تحصیل در کانادا:

پیدا کردن یک مدرسه و پذیرش آن برای برنامه تحصیلی:

اولین چیزی که باید انجام شود این است که شما باید نامه ای از پذیرش یک موسسه عالی آموزشی در کانادا دریافت کنید. این یک الزام اجباری است قبل از درخواست مجوز تحصیلی.

این می تواند با چاپ یک فرم به صورت آنلاین انجام شود یا شما می توانید یک سند از کالج / دانشگاه خود درخواست کنید که راهنمایی در مورد چگونگی انجام درست آن را ارائه می دهد.

طبق مقررات اعمال شده در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۴، فقط دانشجویان بین المللی پذیرفته شده برای تحصیل در موسسه آموزشی تعیین شده واجد شرایط درخواست تحصیلی می باشند.

الزامات واجد شرایط بودن برای تحصیل در کانادا:

توسط یک موسسه آموزشی تعیین شده در کانادا پذیرفته شود؛
ثابت کن که پول کافی برای پرداخت هزینه های تحصیل، هزینه های زندگی و حمل و نقل برای خود و دیگر اعضای خانواده در صورت همراه با شما به کانادا داشته باشید؛
یک شهروند قانع کننده باشید که هیچ سابقه کیفری ندارد
نشان می دهد که در سلامت هستید و در صورت لزوم برای انجام آزمایش معاینه پزشکی لازم است.
مأمور مهاجرت را رعایت کنید که کانادا در پایان اقامت مجاز شما ترک خواهد کرد.

درخواست تحصیل مجوز

موسسه پاد همه انواع برنامه های کاربردی برای اجازه تحصیل در کانادا را اداره می کنند. ما خوشحال خواهیم شد که به شما در انتخاب موسسه آموزشی، آماده شدن درخواست برای اجازه تحصیل و اطمینان از اینکه درخواست شما با تمام اطلاعات و مدارک لازم لازم است، کمک خواهد کرد. در برخی موارد ممکن است شما نیز ملزم به دریافت ویزای اقامت موقت باشید اگر از یک کشور مشخص شده است.

پس از درخواست شما برای تحصیل مجوز تحصیل در کانادا، تأیید شده است.
دانشجویان بین المللی می توانند هنگام تحصیل در کانادا کار کنند و پس از فارغ التحصیلی، اجازه کار موقت در کانادا را دریافت کنند.

مطالعات و تجربه کار بعدی در کانادا پس از فارغ التحصیلی ممکن است مسیر شما برای اقامت دائم کانادا تبدیل شود. چشم انداز خود را برای درخواست مهاجرت کانادا از طریق کلاس تجربه کانادا در وب سایت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا بررسی کنید و یا فرم زیر را برای برنامه ریزی یک مشاوره با متخصص مجاز بررسی کنید.

پس از آن شما باید فایل های لازم را به صورت آنلاین از طریق آنچه ما فرآیند “ارسال آنلاین” نامیده می شود را بارگذاری کنیم. در نهایت ممکن است لازم باشد که از یک مصاحبه در یک دفتر ویزای محلی استفاده کنید.

الزامات اضافی ممکن است اعمال شود، از جمله بیومتریک، اثبات منابع مالی، امتحان پزشکی، چک سابقه کیفری و غیره. ممکن است از یک مورد به دیگری متفاوت باشد.

درmohajertcanada.com ما صدها نفر از متقاضیان را برای دریافت مجوز تحصیلی خود به شما کمک کرده ایم. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که بسته نرم افزاری شما بی عیب و نقص و بدون خطا است و یا توصیه های دیگر در مورد تحصیلات عالی در کانادا، لطفا به ما اطلاع دهید.

با ما تماس بگیرید با ۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۸ یا با ما در mohajertcanada.com  ایمیل کنید تا بتوانید به ما کمک کنید تا آموزش کانادا را به دست آورید و روند درخواست را برای شما آسانتر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.