akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مدرسه فیلم ونکوور در کانادا Vancouver Film School

مدرسه فیلم ونکوور یک مدرسه فنی واقع در بریتیش کلمبیا است و در اواخر دهه ۱۹۸۰ تأسیس شد. این مدرسه ۱۳ دوره ی یک ساله را شامل فیلم، تولید، انیمیشن سه بعدی بصری، طراحی صدا، برنامه نویسی بازی و موارد دیگر می کند. گفته می شود مدرسه فیلم ونکووردر کانادا Vancouver Film School یکی از بهترین مدارس جهانی فیلم است. این نهاد تجربه عملی در صنایع سرگرمی و فیلم را فراهم می کند. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته قیلم سازی را دارید می توانید با مهاجرت به کانادا در این دانشگاه تحصیل کنید.

مدرسه فیلم ونکوور در کانادا Vancouver Film School

از همه مدارس فیلم در سراسر جهان، چرا شانگهای – یکی از قدرتمندترین شهرهای جهان – انتخاب VFS برای کمک به بازسازی صنعت سرگرمی خود را؟ اگر به سرعت و کارآیی مدل آموزش و پرورش نگاه کنید، اگر نگاهی به تأثیر فراگیر FFS فارغالتحصیلان VFS در بخش های مختلف صنعت و شبکه بین المللی فارغ التحصیلان خود داشته باشید، انتخاب شانگهای کاملا منطقی است. هیچ مدرسه یا دانشگاه دیگر برای ساختن یک صنعت به نحوی که VFS قادر به ساختن آن نیست.

برای درک VFS، شما ممکن است از هر کنگلومرا سرگرمی عمده ای که محتوای مختلف را در صنایع ایجاد می کند فکر کنید. توابع VFS مانند یک استودیوی بزرگ با امکانات تولید چندگانه که برای ایجاد محتوا برای فیلم، تلویزیون، بازی، انیمیشن، طراحی، برنامه های کاربردی دیجیتال و غیره ضروری است. ایجاد محتوا ابزار اصلی ما است. ما آموزش های خود را در زمینه های برجسته با مربیان و مربیان می گذرانیم و به طور مرتب برنامه های درسی را به روز رسانی می کنیم که با آخرین استانداردهای صنعت در دسترس هستند. این همه برای کمک به دانش آموزان تولید، و بهترین کارهای خلاقانه و فنی خود را به ارمغان می آورند.

از دیدگاه آموزشی، ما غیرقابل قبول هستیم. برنامه های سالیانه ما عمیق هستند و همه جانبه، کارآمد و تحول یافته اند. این تصادفی نیست ما دارای یک واحد آموزش الهام بخش – متخصص در طراحی برنامه درسی و آماده سازی متخصصان صنعت به مؤسسان موثر است. در این، ما تنها مانده ایم.

هنگامی که ما می گویند “نتایج مهم،” ما نه تنها به آنچه که شما در VFS انجام می دهید اشاره می کنید، اما آنچه که در حرفه شما به دست می آورید. اینها نتایجی هستند که واقعا مهم هستند. به طور کلی، فارغ التحصیلان ما بالاترین سطوح موفقیت را در بالاترین محتوا در بخش های سرگرمی و طراحی به دست آورده اند. هیچ مدرسه یا موسسه نمیتواند با رقابت با قدر مطلق دستاوردهای فارغ التحصیلان ما نزدیک شود.

دولت شانگهای آینده ای عالی برای صنایع خلاق در چین و در سراسر جهان می بیند. آنها VFS را برای کمک به ایجاد چنین آینده ای انتخاب کردند. اما آنچه که بیشتر به آن علاقمند هستید آینده ای عالی برای خودتان است. در آن، شما و VFS یک بازی کامل خواهید بود.

مدرسه فیلم ونکوور در کانادا Vancouver Film School
مدرسه فیلم ونکوور در کانادا Vancouver Film School

فلسفه آموزشی مدرسه فیلم ونکوور در کانادا Vancouver Film School

فلسفه آموزشی مدرسه فیلم ونکوور در کانادا Vancouver Film School
فلسفه آموزشی مدرسه فیلم ونکوور در کانادا Vancouver Film School

کلید های مدل آموزشی VFS شدت ساختاری و غوطه وری در صنعت است. مدرسه فیلم ونکوور بر روی فلسفه تأکید شد که یکسال از کار متمرکز، که نظریه صنعت و هدایت تولید را متعادل می کند، دانش آموزان مهارت های لازم را برای ساخت یک پرتفوی سطح حرفه ای و یا غلتک فراهم می کند.

VFS ارائه می دهد ۱۳ برنامه جهانی در سطح پس از ثانویه – پوشش هر جنبه ای از هنرهای سرگرم کننده – که توسط متخصصان صنعت برنده جایزه توسعه یافته و آموزش داده شده است. به طوری که هر برنامه برنامه درسی شدید همراه با نیازهای صنعت و بهترین شیوه های صنعت فعلی تکامل یافته است.

تجربیات دانشجویان تقلید از دنیای صنعت حرفه ای است. دانش آموزان از لحاظ جسمی و ذهنی در فیلم، انیمیشن، بازی و صنایع طراحی ونکوور که محوطه دانشگاه ما را احاطه کرده اند و از راهنمایی و تخصص حرفه ای از مربیان، مربیان و سخنرانان مهمان استفاده می کنند، غلبه می کنند.

تاریخچه VFS

۱۹۸۷
مدرسه فیلم ونکوور اولین بار برای کلاس های ۱۲ دانشجو فیلم تولید می شود.

۱۹۹۱
VFS اولین مرکز آموزش کامل تولید برای رسانه های جدید را معرفی می کند.

۱۹۹۴
VFS برنامه انیمیشن کلاسیک خود را اجرا می کند.

VFS اولین برنامه چند رسانه ای شمال امریکا را آغاز می کند.

۱۹۹۵
VFS یک برنامه سالانه خود را برای آماده سازی دانش آموزان برای حرفه ای در ۳D Animation + جلوه های بصری راه اندازی می کند.

۱۹۹۶
مدرسه فیلم ونکوور در جلوی دوربین اقدام به اجرای برنامه Film + TV می کند.

۱۹۹۷
VFS بزرگترین کارخانه رنگ دیجیتال کانادا را به برنامه انیمیشن آن اضافه می کند.

۱۹۹۹
VFS برنامه نوشتن برای فیلم و تلویزیون را راه اندازی می کند.

VFS سه تاسیسات جدید را باز می کند: یک مرکز فیلم گسترش یافته، یک مرکز بازی چند استودیویی و یک مرکز متحرک کلاسیک نقل مکان شده و گسترش یافته است.

۲۰۰۰
VFS معرفی طراحی آرایش برای فیلم + تلویزیون به عنوان یک برنامه نیمه وقت. این برنامه در سال ۲۰۰۶ به یک برنامه تمام وقت، یک ساله تبدیل شد.

۲۰۰۲
مدرسه فیلم ونکوور باعث می شود برخی از سر و صدا! VFS Sound Design را برای برنامه Visual Media راه اندازی می کند.

۲۰۰۳
VFS راه اندازی بصری هنر ویژوال + طراحی و اقدام ضروری برای معرفی دانش آموزان به رشته.

۲۰۰۴
VFS اولین دفتر پذیرش بین المللی خود را در بمبئی هند باز می کند

VFS یکی از اولین برنامه های طراحی بازی در آمریکای شمالی را راه اندازی می کند

۲۰۰۶
برای جشن سالگرد ۲۰ سالۀ خود در سال ۲۰۰۷، VFS بیش از ۱ میلیون دلار برای کمک به دانش آموزان با استعدادها ارائه می دهد.

کانال YouTube VFS راه اندازی می شود.

۲۰۰۷
VFS به طور رسمی VFS Blog (vfs.com/blog) را راه اندازی می کند؛ منبع بی سابقه ای از اخبار مدرسه و داستان های موفقیت آمیز فارغ التحصیلان.

۲۰۰۸
VFS با یوتیوب همکاری می کند تا رقابت های بورس تحصیلی را برای سازندگان سه فیلم ارسال و به اشتراک گذاری شده توسط انجمن YouTube برگزار کند.

۲۰۱۳
VFS انیمیشن پردیس جدید خود را باز می کند،

۲۰۱۵
VFS وب سایت جدید و ساده خود را راه اندازی می کند که بهتر نمایش تجربه دانشجویی و موفقیت مدرسه را نشان می دهد.

VFS یک برنامه انیمیشن مفهومی جدید را به برنامه درسی خود معرفی می کند.

امروز
مدرسه فیلم ونکوور رهبر جهان شناخته شده در آموزش هنرهای سرگرم کننده است، ارائه ۱۳ برنامه تمام وقت به بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز در هشت پردیس از خدمات این مدرسه می باشد..

اعتباربخشی

شعبه موسسات آموزش خصوصی (PTIB) وزارت آموزش عالیه استانداردهای آموزش ابتدایی را برای موسسات آموزش حرفه ای خصوصی در بریتیش کلمبیا تنظیم می کند و استانداردهای کیفیت را که باید توسط موسسات معتبر مطرح شود، تعیین می کند. ماموریت آنها این است که از طریق تنظیم استانداردها و حمایت از دانش آموزان، از آموزش و پرورش کیفیت در بخش خصوصی حرفه ای حرفه ای پس از دوره متوسطه بریتیش کلمبیا حمایت کنند.

تضمین کیفیت تحصیلی بریتیش کلمبیا

انتصاب EQA به استانداردهای بالای کیفیت خدمات ارائه شده توسط موسسه به دانشجویان خود نشان می دهد. این مهر و موم به دانش آموزان اجازه می دهد تا به آسانی شناسایی کنند که نهادهای استان چه حکومتی بریتیش کلمبیا را به عنوان استانداردهای اطمینان کیفیت و استانداردهای اطمینان مصرف کننده ارائه می دهند. تعیین الگوی EQA مورد نیاز است که در مهاجرت کانادا (CIC) به عنوان یک موسسه آموزشی شناخته شده CIC (DLI) ثبت شود.

اینجا در مورد دانشکده فیلم ونکوور بیشتر بدانید.۰۲۱۲۶۱۱۶۶۹۱ موسسه پاد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.