akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

کار در کانادا به عنوان یک دانشجو بین المللی

کار در کانادا به عنوان یک دانشجو بین المللی

تحصیل در کانادا فرصتی عالی برای هر کسی که تمایل به مهاجرت به کانادا را دارد. این دانشگاه ها دارای اعتبار در سطح جهانی هستند و همچنین دانشجو می تواند به کار نیز مشغول باشد.

این که آیا شما به عنوان یک کارآموز در دانشگاه یا خارج از دانشگاه کار می کنید، دانشجویان بین المللی می توانند در کسب تجربه کار ارزشمند کسب درآمد کنند.

کار در کانادا به عنوان یک دانشجو بین المللی
کار در کانادا به عنوان یک دانشجو بین المللی

کار در پردیس و خارج از آن

کار بدون اجازه و مجوز کار به دانش جویان تمام وقت در یک موسسه عمومی پس از دوره متوسطه مانند کالج، دانشگاه یا موسسه خصوصی پس از مدرسه تحت عنوان قوانین و مقررات به عنوان موسسه دولتی ارائه می شود. شما باید مجوز تحصیل معتبر و SIN (شماره بیمه اجتماعی) داشته باشید تا بتوانید واجد شرایط باشید. کار کردن پردیس به عنوان یک کارآموز میتواند تجربه ارزشمندی در زمینه مورد علاقه شما به شما بدهد. به عنوان یک دارنده مجوز تحصیلی، می توانید در طول مدت کار تا ۲۰ ساعت در هفته کار کنید و تمام وقت در طول تعطیلات خود کار کنید، هرچند شما باید دانشجوی تمام وقت باشید.

کار به عنوان یک کارگر

برخی از برنامه های دانشگاهی نیازمند تجربه کاری خود به عنوان بخشی از برنامه درسی هستند. در این مورد، شما باید برای اجازه کار و همچنین اجازه تحصیلی درخواست دهید. برای واجد شرایط بودن، باید اطمینان حاصل کنید که اشتغال در نظر گرفته شده شما بخش مهمی از برنامه تحصیلی شما است و شما باید یک نامه گواهی نامه ای از یک مقام رسمی مسئول موسسه دریافت کنید. متاسفانه، اگر انگلیسی یا فرانسوی را به عنوان زبان دوم (ESL یا FSL) مطالعه کنید و اگر در مورد منافع عمومی یا دوره های آماده سازی مشارکت کنید، واجد شرایط نیستید.

کار در کانادا به عنوان یک دانشجو بین المللی
کار در کانادا به عنوان یک دانشجو بین المللی

اجازه کار تمام وقت همسر در زمان تحصیل

کانادا همچنین امکان حضور همسر یا شریک زندگی مشترک خود را برای تحصیل  برای همراهی شما می دهد. اگر شما دانشجوی تمام وقت با اجازه تحصیلی معتبر در یک موسسه دولتی پس از دوره متوسطه یا موسسه خصوصی پس از دوره متوسطه هستید که تحت همان قوانین و مقررات به عنوان موسسه دولتی عمل می کند، ممکن است واجد شرایط باشید. شریک زندگی شما به یک مجوز کار باز دسترسی پیدا می کند، به این معنی که آنها نیازی به پیشنهاد کار برای رفتن به کانادا ندارند و نیازی به دریافت ویزای کاری برای ورود به کانادا ندارند. آنها فرصت دارند تا برای کار در کانادا درخواست دهند و تا زمانی که دوره تحصیلی شما در حال اجرا است ؛ کار کنند.

۱٫ آیا می توانید به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا در حالی که تحصیل می کنید، کار کنید

اگر شما واجد شرایط کار نیمه وقت هستید می توانید به عنوان یک دانشجو مشغول به کار  در موسسه آموزشی شوید (همیشه این را با دانشگاه / کالج تان تأیید کنید)، ممکن است اجازه داشته باشید تا حداکثر ۲۵ ساعت در هفته کار کنید.

این تعداد در طول دوره های تعطیلات تابستانی یا تعطیلات تابستانی، بسته به نوع موسسه آموزشی که در آن شرکت می کنید، تغییر می کند. شما باید توجه داشته باشید که مقررات اشتغال برای دانش آموزان بین المللی نیمه وقت ممکن است بسته به استان یا قلمروی که در آن زندگی می کنید متفاوت باشد.

۲٫ آموزش رایگان برای همه ساکنین کانادا

اگر تمام الزامات برآورده شود، شما ممکن است از آموزش ابتدایی به سطح عمومی در سطح عمومی دسترسی داشته باشید. ثبت نام برای کودکان در این دوره ها برای همه ضروری است، هر چند سن ثبت نام در استان ها و قلمرو ها متفاوت است.

۳٫ چه مدت می توانید در کانادا بمانید اگر دانشجو بین المللی هستید؟

شما فقط می توانید در کانادا مدت زمان مشخص شده در مجوز تحصیل یا مدارک گذرنامه خود را بگذرانید. اگر میخواهید اقامتتان را ادامه دهید، باید حداقل شش ماه قبل از پایان دوره تحصیل خود، به طور کلی  تمدید مجوز را اعمال کنید. با درخواست به درخواست های ویزا و مهاجرت می توانید اجازه تحصیل در کانادا را گسترش دهید.

۴٫ آیا شما می توانید از کانادا خارج شوید ،در حالی که شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی مطالعه می کنید

اگر شما می توانید با موفقیت تحصیل خود را گسترش دهید، می توانید کانادا را ترک کنید و به تحصیلات خود بازگردید اگر:

ویزا هنوز معتبر است یا ETA (مجوز مسافرت الکترونیک) هنوز معتبر است.
توجه: شما ممکن است نیاز به ارائه مدارک به مأمور مهاجرت در مرز کانادا با اسنادی  مانند:

دریافت هزینه پرداخت شما؛ و / یا یک کپی از مجوز فرمت شما یا سایر اسناد که دوره تحصیلی خود را تأیید کرده است و تمدید شده است داشته باشید.

۵٫ هنگامی که برای دریافت اجازه تحصیلی در کانادا درخواست می دهید( Study Permit In Canada)

بهتر است که برای دریافت مجوز تحصیلی کانادا درخواست خود را در اسرع وقت دریافت نامه ای از پذیرش از یک موسسه آموزشی تعیین کنید. مواردی وجود دارد که دانش آموزان ممکن است نیاز به اجازه تحصیلی نداشته باشند، اما در اکثر موارد، برای ورود به هر موسسه آموزشی کانادا نیاز به اجازه تحصیلی دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.