akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مهاجرت  به نیوفاندلند کانادا ۲۰۱۹

مهاجرت  به نیوفاندلند کانادا ۲۰۱۹

استان نیوفاندلند و لابرادور یکی از بهترین اسرار نگهداری کانادا است. با برخی از دوست داشتنی ترین مردم در کشور و رشد اقتصادی پرجمعیت توسط منابع انرژی و منابع طبیعی، شرقی ترین استان کانادایی یک مقصد فوق العاده برای مهاجرت به کانادا به حساب می آید.

با ۵۳۵،۰۰۰ ساکن و منطقه زمانی خاص خود، استان زیبا به دو بخش مختلف تقسیم شده است: لابرادور، منطقه شمالی است که به سرزمین اصلی کانادایی و نیوفاندلند، جزیره نزدیک در اقیانوس اطلس است.

اکثر تازه واردان نیوفاندلند در شهر پایتخت سکونت دارند، زیرا بیشتر ساحلی سنت جان بیش از نیمی از جمعیت استان را تشکیل می دهند و اکثر شهرهای پر جنب و جوش و متنوع این منطقه هستند.

با مدارس عالی، خدمات بهداشتی در سطح بالا، رستوران های فوق العاده و صحنه های هنری و سرگرمی هیجان انگیز که شامل زندگی شبانه استثنایی است، آسان است که بدانید چرا خیابان جان بسیار جذاب است برای کانادایی های جدید. ساده ترین راه برای مهاجرت به نیوفاندلند از طریق سیستم ورودی اکسپرس کانادا است.

اکسپرس اینتری نیوفاندلند

برنامه نامزدی ولایتی نیواوفاندلند و لابرادور (NLPNP) این استان را قادر می سازد نامزدهای مهاجرت نیوفونلند را که دارای مهارت و تجربه دقیق مورد نیاز در اقتصاد محلی هستند، تعیین کند.

مزیت اصلی Newfoundland Express Entry بیش از دیگر مسیرهای مهاجرت کانادا است سرعت. مهاجران احتمالی که گواهینامه نامزدی PNP نیوفاندلند دریافت می کنند ۶۰۰ امتیاز اضافی از طریق سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس (CRS) دریافت می کنند که به طور کافی برای دعوت به درخواست اقامت دائم کانادا امکان پذیر است.

زمان پردازش برای برنامه نامزد استان نامزدها نیوفاندلند به طور قابل توجهی سریع تر در مورد اکسپرس در مقایسه با روش مبتنی بر سنتی کاغذ، با اکثر درخواست های اقامت دائم در کمتر از ۶ ماه پردازش می شود.

دو راه برای کسب نامزد از برنامه نامزدهای استان نیوفاندلند وجود دارد:

اولا مستقیما به PNP NL، خارج از اکسپرس ورود، از طریق اداره مهاجرت و چند فرهنگی نیوفاندلند اعمال می شود.

در صورت موفقیت آمیز، مهاجر احتمالی می تواند پس از آن یک حساب اکسپرس ورودی را به صورت آنلاین ایجاد نماید که نشان می دهد که آنها دارای نامزد استانی هستند که شامل شماره گواهی نامزدی و نامزد شدن در پرونده آنها می شود.

گزینه دوم این است که با ایجاد یک پروفایل جدید اکسپرس ورودی که منافع مهاجرت به نیوفاندلند را نشان می دهد، آغاز می شود. پس از آن فرد ممکن است “اطلاع رسانی از منافع” را از استان دریافت کند و از آنها دعوت کند تا به NLPNP اعتراض کنند.

PNP نیوفاندلند برای جذب افرادی که دارای مهارت ها و توانایی هایی هستند که به نفع منافع مثبت در این استان کمک می کند، طراحی شده است و پروفایل های Express Entry که با این صلاحیت های مورد نظر مطابقت می یابند می توانند مستقیما با این برنامه ارتباط برقرار کنند.

با استفاده از اکسپرس ورود، برنامه نامزد استان نیوفاندلند می تواند به طور رسمی گواهینامه نامزدی خود را مستقیما به سیستم ارسال کند و همه شما باید انجام دهید آن را آنلاین پذیرفته و نمره CRS اکسپرس شما بلافاصله افزایش می یابد. پس از آن شما مجاز به دریافت “دعوت به درخواست” (ITA) برای اقامت دائم در طول قرعه کشی اکسپرس بعدی است.

برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت شما، متخصص مهاجرت کانادا ما با تجربه می تواند مشخصات ورود اکسپرس خود را برای مهاجرت نیوفاندلند در سال ۲۰۱۸ بهینه سازی کند.

ما همچنین می توانیم به شما در برنامه نامزدهای نیوفاندلند کمک کنیم و اگر نامزد می تواند درخواست شما را برای اقامت دائم کانادا آماده و ارسال کند.

علاقه مند به مهاجرت نیوفاندلند از طریق NLPNP هستید؟ امروز برای مشاوره رایگان با حرفه ای مهاجرت با تجربه تماس بگیرید.

نیوفاندلند و لابرادور PNP 2019

سه گروه مهاجرتی رسمی تحت برنامه نامزدی نیوفاندلند و لابرادور وجود دارد.

دسته NLPNP:

کارگران ماهر
فارغ التحصیلان بین المللی
کارآفرینان
رده کارگر ماهر

جریان کار ماهر PNP Newfoundland برای جذب افراد برتر از سراسر جهان طراحی شده است. هنگامی که یک مهاجر دارای مهارت است که می تواند نیازمندی ها و لابرادور نیازمند بازار و نیازمندی های بازار لابرادور باشد، استان و فرد به نفع آن هستند.

به طور خلاصه، PNP NL به عنوان یک برنده “برنده” برای هر دو استان کانادا و شهروندان بالقوه جدید طراحی شده است. این جریان مهاجرت برای اتباع خارجی است که پیشنهاد شغلی تضمین شده از کارفرمای واقع در استان را دارند.

مهاجران که در حال حاضر در استان زندگی می کنند و تحت یک اجازه کار معتبر کار می کنند نیز ممکن است واجد شرایط درخواست این جریان مهاجرت باشند.

جریان کار ماهر دارای الزامات اضافی است که باید توسط کارفرمای و کارمند آینده نویسی مورد نیاز باشد.

الزامات کارفرما:

پیشنهاد شغلی باید برای تمام وقت استخدام با دستمزد استاندارد سطح صنعتی باشد
کارفرما باید نیازمندی روشن برای استخدام مهاجر را نشان دهد
پیشنهاد شغلی نباید منجر به اختلافات موجود در استخدام موجود یا قراردادهای چانهزنی شود
الزامات کارمند آینده نگر:

باید یک مجوز کار کانادا معتبر داشته باشد یا واجد شرایط درخواست برای یکی باشد
باید مهارت ها، مدارک و تجربه های مربوط به این کار را داشته باشد، از جمله گواهینامه های معتبر و اعتبارنامه های کاربردی
باید بتواند قصد دائمی در داخل استان را نشان دهد
باید برای زندگی در استان، از جمله توانایی حمایت از همه وابستگان، باید منابع کافی داشته باشد
باید درک مفیدی از انگلیسی یا فرانسوی داشته باشد. سه راه وجود دارد: مهارت اداری زبان انگلیسی از کارمند NL، اسناد آموزشی و / یا آموزش یا نمرات آزمون های IELTS (برای کارگران در NOC سطح C و D).
برنامه نامزد استان نیوفاندلند و لابرادور (PNP NL) شرایط خاصی دارد که منجر به رد صلاحیت خودکار می شود.

افراد در صورتی که:

شغل تمام وقت ندارید (مگر اینکه کارفرمای بالقوه NL بتواند نیاز به مجموعه مهارت خاص را اثبات کند)
آیا یک سابقه جنایی داشته اید؟ این شامل سوابق جنایی هر وابستگی متقاضی که بیش از ۱۸ سال سن دارند.
آیا متهمان پناهندگی، از جمله متقاضیان پناهندگی در نیوفاندلند و لابرادور زندگی می کنند؟

هر گونه حمایت از کودک حل و فصل و یا اختلافات مربوط به نگهداری
هر گونه تلاش برای خود را در مورد برنامه کاربردی اشتباه می گیرید (این می تواند توسط فرد یا کارفرمای خود بدرفتاری باشد)
در طول فرایند نامزدی شغل خود را ترک کنید یا از کار خود بیرون بریزید (این کار در هر زمانی منجر به رد صلاحیت نمی شود، اما می تواند یک مسئله باشد)
افرادی که به صندوق ورودی اکسپرس اقامت کانادا و مهاجرت کانادا (CIC) پذیرفته شده و پیشنهاد شغلی یا شغلی در نیوفاندلند و لابرادور دارند واجد طبقه کارگر ماهر نیوفوناندل اکسپرس هستند. زمان پردازش برای مهاجرت نیوفاندلند بسیار سریعتر از طریق سیستم اکسپرس کانادا است که ۸۰ درصد از متقاضیان اقامت دائم در کمتر از نیم سال مورد پردازش قرار می گیرند.

مقطع کارشناسی ارشد بین المللی

یک نیروی آموزش دیده برای استان بسیار سودمند است و افرادی که دارای پیشرفت تحصیلی هستند، تشویق می شوند که از طریق این دسته برای مهاجرت به نیوفاندلند درخواست دهند.

به منظور کیفیت برای PNP Newfoundland بین المللی فارغ التحصیلان، افراد باید از یک موسسه پس از دوره متوسطه در کانادا فارغ التحصیل شده و در طی دو سال تحصیلی به این جریان اعمال شوند.

این جریان فوق العاده در میان فارغ التحصیلان اخیر دانشگاه یادبود نیوفاندلند (MUN) است که می خواهند در این استان باقی بمانند. الزامات اضافی نیز وجود دارد.

متقاضیان واجد شرایط باید:

حداقل نیمی از مطالعات خود را در کالج یا دانشگاه کانادا انجام داده اید
حداقل یک دیپلم یا دوره دو ساله را تکمیل کرده اید. همچنین واجد شرایط بودن تکمیل یک ساله تحصیلات تکمیلی است که این برنامه نیاز به دیپلم یا مدرک قبلی دارد
قادر به نشان دادن آنها هستند که قصد دارند در داخل استان زندگی کنند و کار کنند
قادر به تامین مالی خود (و همچنین حمایت از هر وابستگی)
به زبان انگلیسی یا فرانسوی مهارت داشته باشید. این می تواند از طریق مدارک تحصیلی یا تحصیلی باشد یا توسط مدارک ارائه شده توسط کارفرما در نیوفاندلند.
شرایط قانونی برای کار در کانادا. این می تواند یک مجوز کار پس از فارغ التحصیلی باشد. برخی از متقاضیان ممکن است از طریق مجوز کار کانادا پس از تحصیل، وضعیت قانونی را نشان دهند. در حالی که این مجاز است، این نیز برای کاندیداها در این جریان نادر است. علاوه بر این، فارغ التحصیلان دانشگاه کانادا در خارج از نیوفاندلند ممکن است حداقل یک سال تجربه کاری را در زمینه تحصیل خود تجربه کنند.
کار ارائه شده به متقاضی دارای الزامات اضافی است.

شغل باید:

یک شغل تمام وقت مربوط به حوزه مطالعه فردی است. پیشنهاد باید از یک شرکت در استان نیوفاندلند باشد.
فرصت هایی برای پیشرفت داشته باشید
با توافقنامه های موجود در مذاکره یا اختلافات کاری اشتباه نکنید
شرایط خاصی وجود دارد که منجر به رد صلاحیت خودکار می شود.

افراد زیر برای این رده NLPNP واجد شرایط هستند:

متقاضیان پناهندگی، از جمله افرادی که در حال حاضر در نیوفاندلند و لابرادور زندگی می کنند، کشته شدند
دانش آموزانی که تحصیلات خود را کامل نکرده اند
دانش آموزانی که پس از فارغ التحصیلی می خواهند به کشور خود بازگردند
متقاضیان با سابقه کیفری یا متقاضیانی که بیش از ۱۸ سال سن دارند و دارای سابقه کیفری هستند (این امر حتی در صورتی که وابسته برنامه زندگی در NL را نداشته باشد) اعمال می شود.
متقاضیانی که دارای بیماری جدی پزشکی هستند و یا افرادی که بیش از ۱۸ سال دارند وابسته به بیماری جدی پزشکی هستند (این موضوع حتی در صورتی که وابسته به زندگی در نیوفاندلند زندگی نکند) اعمال می شود.
افرادی که مسائل و اختلافات مربوط به نگهداری کودک حل نشده است
هر کس – متقاضی یا کارفرمایان – که تلاش می کند خود را در طول فرآیند اشتباه بگیرند
متقاضیانی که در طول فرآیند درخواست کار خود را ترک کرده یا از دست می دهند (این امر منجر به رد صلاحیت خودکار نمی شود، بلکه باعث مشکلات می شود)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.