akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

کانادا اهداف مهاجرت خود را تا سال ۲۰۲۱ گسترش می دهد

کانادا اهداف مهاجرت خود را تا سال ۲۰۲۱ گسترش می دهد
CANADA EXTENDS ITS IMMIGRATION TARGETS INTO 2021

کانادا برای شهروندان کانادا جذاب نیست و کانادا را به خانه جدید خود دعوت می کند. در یک انتشار اخیر، دولت کانادا اهداف مهاجرت خود را تا سال ۲۰۲۱ گسترش می دهد و برنامه های مهاجرت به کانادا چند ساله افزایش داده است.

نمای کلی
بنابراین، بین سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ کانادا قصد دارد ۱٫۳ میلیون نفر از ساکنان دائمی جدید را از طریق دسته های مختلف مهاجرت اقتصادی، خانوادگی، پناهندگان و بشردوستانه پذیرش کند.

با توجه به طرح جدید ۲۰۱۹-۲۰۲۱، اهداف تا سال ۲۰۲۱ به ۳۵۰،۰۰۰ می رسد. اهداف ۲۰۱۹ از ۳۳۰،۰۰۰ تا ۳۳۰،۸۰۰ افزایش یافته و اهداف ۲۰۲۰ از ۳۴۰،۰۰۰ به ۳۴۱،۰۰۰ افزایش یافته است.

IMMIGRATION ECONOMIC و PNPS

نقش کلیدی در برنامه های مهاجرت و برنامه های نامزدهای استان های کانادا (PNP). تقریبا یک چهارم از ۱٫۳٫ میلیون نفر از ساکنان دائمی جدید از سه طبقه اقتصادی تحت مدیریت برنامه Express Entry تشکیل خواهند شد.

هنگامی که ما درباره مهاجرت اقتصادی صحبت می کنیم، به معنای دولت فدرال، برنامه مربی فدرال، برنامه فدرال مهارت های حرفه ای و کلاس تجربه کانادایی است.

برنامه های نامزدان ولایتی طی چهار سال آینده هدف ۲۵۵،۱۰۰ مهاجر را به عهده خواهند داشت. این تقریبا ۱۹٪ از کل مهاجرین جدید است.

PNP به استان ها اجازه می دهد نامزدها را بر اساس کمبود بازار کار خود تعیین کنند. اگر یک نامزد توسط یک استان نامزد شود، این شانس خود را برای مهاجرت به کانادا به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

کانادا همچنان به مهاجران اقتصادی متمرکز است و حدود ۵۰ درصد از ۱٫۳ میلیون نفر از ساکنان دائمی جدید که تحت برنامه های اقتصادی کلاس کانادا هستند، قرار دارند.

برنامه های IMMIGRATION شامل QUEBEC نیستند
در حال حاضر هیچ اهدافی برای مهاجرت کبک وجود ندارد. این به خاطر دولت جدیدی است که در کبک به قدرت رسید. IRCC در حال انتظار برای مشاوره با دولت جدید برای ایجاد اهداف مهاجرت است.

مهاجرت خانوادگی در فوکوس

برنامه های جدید مهاجرت نشان می دهد که دولت متعهد به کمک به احیای خانواده است. IRCC طیف وسیعی از پذیرش بالقوه برای همسران، همسران و فرزندان خود را گسترش داده است. ۲۰۲۱ هدف این رده ۷۰،۰۰۰ است.

در مورد والدین و پدربزرگ و مادربزرگها، دولت کانادا اهداف خود را برای ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ (۲۰،۵۰۰ و ۲۱،۰۰۰) حفظ کرده است و هدف آن تا سال ۲۰۲۱ در ۲۱۰۰۰ تعیین شده است.

بنابراین، ما خوشحالیم که به اشتراک گذاشتن این همه مهاجرت به کانادا به نظر می رسد بسیار خوش بینانه است. برنامه جدید در حال حاضر به چالش هایی که در حال حاضر در کانادا روی می دهد، از جمله کاهش میزان تولد و جمعیت سالمندان است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.