akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

ویزای والدین کانادا SUPER VISA PARENT OR GRANDPARENT SUPER VISA


کسانی که مهاجرت به کانادا را انجام داده اند و شهروندان کانادایی , ساکنان دائمی گزینه ای برای ویزای والدین کانادا  SUPER VISA که دعوت از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود به کانادا به عنوان بازدید کننده برای مدت دو سال متوالی دارند. پدر و مادر و پدربزرگ سوپر ویزا طراحی شده است برای تسهیل بازدید از عزیزان در کانادا به نسل های قدیمی تر.

سوپر ویزا برای مدت ۱۰ سال صادر می شود و اجازه می دهد تا در این مدت زمان مجددا وارد کانادا شوید. این اجازه را به کار در کانادا نمی دهد.

مناسب برای بزرگسالان

فقط والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ساکنان و شهروندان دائمی کانادا می توانند درخواست سوپر ویزا کنند. مهم است که توجه داشته باشیم که معیارهای غیر قابل قبول مردمی مانند سلامت یا امنیت به متقاضیان اعمال نمی شود.

وابستگان را نمی توان در برنامه گنجانده شود. درخواست سوپر ویزا فقط می تواند شامل والدین، پدربزرگ و مادربزرگ و همسران آنها و یا همکاران مشترک قانون باشد.

درخواست کنندگان از کشورهای صادر شده از VISA

ویزای سوپر یک انتخاب عالی برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها است که در کشورهای مورد نیاز ویزا زندگی می کنند. به جای گرفتن ویزای اقامت کوتاه مدت (TRV)، آنها می توانند سوپر ویزا را دریافت کنند و بتوانند به کانادا سفر کنند تا فرزندان و نوه هایشان را بدون نیاز به داشتن TRV ببینند.

در حالی که والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها از کشورهای معاف از ویزا برای یک سوپر ویزا با استفاده از فرآیند درخواست همان درخواست می کنند. با این حال، به جای گرفتن TRV، آنها نامه ای از مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، به آنها اجازه می دهند تا تا دو سال دیگر در کانادا بمانند.

ضمیمه درخواست برای والدین – فوق العاده عالی ویزا

به طور کلی درخواست برای سوپر ویزا شبیه به آن یا یک TRV معمولی است. با این حال، IRCC مستلزم اسناد اضافی برای اثبات اینکه والدین و پدربزرگ و مادربزرگ در طول اقامت خود در کانادا پشتیبانی می شوند.

در میان سایر موارد، متقاضیان باید ارائه دهند:

نامه دعوت نامه از کودک یا نوه که در کانادا اقامت دارد؛
اسناد اثبات می کند که کودک یا نوه با کمترین درآمد برش (LICO) مقابله می کند؛
گواهینامه تولد یا سند دیگری که اثبات ارتباط با کودک یا نوه است؛
اثبات بیمه درمانی با یک شرکت کانادایی حداقل یکسال است.

اگر بیش از ۷ نفر در خانواده وجود داشته باشند، اضافه کردن CAD 6، ۶۲۸ برای هر یک از موارد اضافی.

پردازش درخواستی برای ویزای اضافی فوق العاده

این پرونده در دفتر ویزا که والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ آنها ساکن است پردازش شده است. دفتر ویزا ممکن است مستندات اضافی را که باید توسط متقاضی ارائه شود، مستلزم شود.

به طور مشابه با ویزای موقت اقامت، درخواست برای سوپر ویزا با استفاده از عوامل مختلف ارزیابی می شود. به طور عمده، این دفاتر اهداف این بازدید را بررسی خواهند کرد و خواه ناشناس والدین یا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با کشور خود در ارتباط هستند.

شما ممکن است افسر را با نشان دادن روابط خانوادگی، مالی و سایر ارتباطات با کشور خود متقاعد کنید.

متقاضیان برای انجام معاینه پزشکی اجباری است. شما لازم نیست که آن را قبل از روند درخواست انجام دهید. پس از ارسال درخواست، دفتر ویزا فرم ها و دستورالعمل های مربوط به معاینات پزشکی را صادر می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.