akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

برنامه های نامزدی مهاجرت استانی کانادا N-DEPTH INFORMATION: PROVINCIAL NOMINEE PROGRAMS

برنامه های نامزدی مهاجرت استانی کانادا

N-DEPTH INFORMATION: PROVINCIAL NOMINEE PROGRAMS

برنامه های نامزدی مهاجرت استانی کانادا N-DEPTH INFORMATION: PROVINCIAL NOMINEE PROGRAMS با کاهش تدریجی نیروی کار در کشور، یک استخر تخلیه شده و یک جمعیت سالم، کمبود کارگران ماهر یکی از بزرگترین چالش های اقتصادی است که کانادا امروز با آن مواجه است. یک گزارش منتشر شده توسط شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال ۲۰۱۷ پیش بینی می کند که اقتصاد کانادا ۲۱۶،۰۰۰ شغل فناوری را تا سال ۲۰۲۱ ایجاد خواهد کرد، اما مردم آن را پر نمی کنند.

برنامه نامزدی مهاجرت چیست؟

وزارت مهاجرت به کانادا، با شناسایی نیازهای خاص استانها و سرزمین های کانادا برای کارگران، شناسایی یک اختلاف جدی در تقاضا و عرضه استعدادها، اجازه می دهد تا استان ها و قلمرو های مختلف به افرادی انتخاب شوند که علاقمند به اقامت در یک منطقه خاص باشند استان / قلمرو و که قادر به کمک به توسعه اقتصادی این استان / قلمرو است.

همه استانها و سرزمین های کانادا می توانند در برنامه نامزدی استان، به استثنای کبک، شرکت کنند. کبک دارای برنامه های مهاجرتی خود است.

هر استان و قلمرو خود “جریان” (برنامه های مهاجرت هدف قرار دادن گروه های خاصی از مردم) و معیار انتخاب برای نامزدهای بالقوه است.

به عنوان مثال، برخی از برنامه ها ممکن است برای دانش آموزان و کارگران ماهر اهداف را هدف قرار دهند، در حالی که برنامه های دیگر ممکن است به افراد بازرگانی و کارگران نیمه ماهر برسند.

شما باید بدانید که می توانید یک ویزای مهاجرتی (و یک اقامت دائم) به کانادا بدون نامزد شدن در ولایت بدست آورید. پس چرا شما باید یک نامزد والیتی بدست آورید؟

خوب، اگر شما یک نامزد استانی بدست آورید، به این معنی است که درخواست شما برای ویزای مهاجرت کانادا سریعا پردازش می شود و شانس گرفتن اقامت دائم به طور نمادین افزایش می یابد. معمولا درخواستی که در برنامه های نامزدهای والیتی قرار می گیرد قبل از ارسال درخواست برای ویزای مهاجرت (اقامت دائم) کانادا به اداره دولت استانی ارسال می شود.

برنامه نامزدی مهاجرت و ورودی اکسپرس

از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۵، بسیاری از استان ها و قلمروها جریان

خود را راه اندازی کرده اند. این بدان معنی است که آنها می توانند تعداد معینی از نامزدها را که از طریق سیستم ورودی اکسپرس با نیازهای بازار ولسوالی و منطقهای خود مواجه هستند، نامزد کنند. نامزدان مهاجرت از طریق صندوق اکسپرس ورودی، که نامزدان ولایتی دریافت کرده اند، علاوه بر ۶۰۰ امتیاز در سیستم رتبه بندی جامع اهدا می کنند. این نکات اضافی به این معنی است که نامزدها دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم در یک استخر اکسپرس ورودی دریافت خواهند کرد.

مهم است که درک کنیم که بسته به استان، همه نامزدها هنوز باید حداقل معیار حداقل برای یکی از برنامه های مهاجرت اقتصادی فدرال را برای ورود به یک صندوق ورودی اکسپرس:

برنامه کار ماهر فدرال (FSW)؛
معاملات ماهر فدرال (FST)؛
کلاس تجربه کانادایی
معیارهای اضافی می تواند توسط استان ها و قلمرو ها برای جریان های مهاجرت خود اضافه شود. بسته به استان، ابتدا باید وارد استخر اکسپرس شوید و پس از آن نامزد یا نامزد دریافت شده از استان / قلمرو شوید و سپس به استخر اکسپرس ارسال کنید.

برنامه های نامزدی مهاجرت استانی کانادا N-DEPTH INFORMATION: PROVINCIAL NOMINEE PROGRAMS
برنامه های نامزدی مهاجرت استانی کانادا N-DEPTH INFORMATION: PROVINCIAL NOMINEE PROGRAMS

نامزدهای پایه

اگر اتفاق می افتد که برای قرعه کشی اکسپرس ورودی نباشد، هنوز فقط ناامید نشوید. شما هنوز هم می توانید در برنامه های نامزدی منظم استانی خارج از استخر اکسپرس درخواست کنید. این برنامه های نامزدی به طور منظم استانی نیز “برنامه های مبتنی بر” نامیده می شود. شما هنوز هم نیاز به برنامه نامزدی استانی دارید که تحت نامزد پایه پذیرفته شده است.

اگر نامزد پایه ای دریافت کرده اید، به این معنی است که درخواست شما فراتر از جریان ورودی اکسپرس خواهد شد. به محض این که شما معیارهای نامزدی استان را رعایت کنید، باید یک گواهینامه استانی درخواست و دریافت کنید. با استفاده از این گواهینامه، می توانید پس از اقامت دائمی در دولت فدرال درخواست کنید.

برای چه پیشنهادی برنامه دارید؟

به عنوان یک قاعده کلی، استان ها به دنبال افرادی هستند که می توانند به توسعه اقتصادی استان کمک کنند، در این ولایت زندگی کنند و در آن زندگی کنند. معیارهای چندانی وجود دارد که استانها در نامزد احتمالی به دنبال آن هستند:

دسترسی اعضای خانواده در استان؛
توانایی انطباق با زندگی در استان؛
پیشنهاد کار؛
تحصیلات؛
دانش انگلیسی و / یا فرانسوی؛
تجربه کاری در صنایع مهم استان.
استان هایی مانند انتاریو، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و ساسکاچوان و غیره به هدف دولت فدرال برای پذیرش تعداد زیادی متقاضی بیگانه با استعداد خارجی در اشتغال زایی اصلی افزوده خواهند شد.

جالب توجه است که همه برنامه های نامزدی استان ها پویایی دارند – می توانند به عنوان نیاز خود شروع و نزدیک شوند و معیارهای واجد شرایط بودن خود را به عنوان خواست های محیطی اقتصادی تعیین کنند.

 برنامه نامزدی مهاجرت ONTARIO

پرطرفدارترین استان انتاریو که دارای محبوبیت فراوان در میان مهاجران است، برنامه های کاربردی تحت برنامه های زیر را قبول می کند: Category Business، Category Offer Job Job Offer، Category Capital و Category Human Capital. در ژوئیه ۲۰۱۶ – ژوئن ۲۰۱۷، ۹۸۴۰۹ مهاجر به انتاریو رسیدند. اطلاعات بیشتر در مورد OINP.

 

برنامه نامزدی مهاجرت کلمبیا

بریتیش کلمبیا، که در ونکوور واقع شده است، کلان شهر سریع ترین در حال توسعه کانادا، سه راه برای تبدیل شدن به یک اقامت دائم ارائه می دهد: مهاجرت مهارت، ورود اکسپرس بریتیش کلمبیا، مهاجرت کارآفرین و چند گزینه دیگر برای مهاجرت. در ژوئیه ۲۰۱۶ – ژوئن ۲۰۱۷، بریتیش کلمبیا ۳۵،۳۸۸ مهاجر را پذیرفت.

اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ریز کارآفرین برنامه بریتیش کلمبیا را بخوانید.

برنامه نامزدی مهاجرت مانیتوبا

مانیتوبا، همسایگان برجسته ای از ستاره در حال ظهور اونتاریو، برنامه های کاربردی تحت چهار جریان زیر را می پذیرد: جریان آموزش بین المللی، جریان سرمایه گذار تجاری، کارگر ماهر در جریان مانیتوبا، کار ماهر در خارج از کشور. در ژوئیه ۲۰۱۶ – ژوئن ۲۰۱۷، مانچو توسط ۱۵۶۷۹ مهاجر ثروتمندتر شد.

برنامه نامزدی مهاجرت استان آلبرتا

آلبرتا، استان شگفت انگیز که از منظر شناخته شده مشهور جهان شناخته شده و پارک های طبیعی با یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان است، دارای سه جریان مهاجرت فعال است: جریان کارفرما، جریان استخدام استراتژیک و جریان کارآزموده کارگر. در ژوئیه ۲۰۱۶ – ژوئن ۲۰۱۷، آلبرتا سومین کشور پس از انتاریو و کبک در رتبه بندی محبوبیت مهاجران قرار دارد. ۴۴،۰۹۱ مهاجر تازه وارد آلبرتا خانه جدید خود را به نام.

بیشتر در مورد AINP (برنامه نامزدی مهاجرت آلبرتا) بیشتر بخوانید.

برنامه نویسان مهاجر SASKATCHEWAN

استان ساسکاچوان، که به دلیل غروب های غول آسای غول آسا و شکل های خیره کننده ابر آن نیز شناخته می شود، به عنوان زمین های آسمان های زندگی شناخته شده است، تعادل کامل بین زندگی شهری و کشور را ارائه می دهد. ساسکاچوان چهار جریان مهاجرتی را تحت برنامه SINP خود ارائه می دهد: رده کارگر ماهر بین المللی، رده تجربه ساسکاچوان، رده کارآفرینی و رده مزرعه. در ژوئیه ۲۰۱۶ – ژوئن ۲۰۱۷، ۱۴۳۱۵ مهاجر به ساسکاچوان آمدند تا در آنجا بمانند.

همانطور که می بینید، نامزدی استانی یکی دیگر از دروازه های حرفه ای برای اقامت دائم در کانادا است. با توجه به تقاضای فراوان، متقاضیان برای تهیه برنامه های خود به منظور ارائه درخواست به محض باز شدن مجدد طبقه خاص، مجبور می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.