akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

چرا کانادا در سال ۲۰۱۹ به عنوان جایگاه برتر برای راه اندازی کسب و کار به حساب می آید؟

چرا کانادا در سال ۲۰۱۹ به عنوان جایگاه برتر برای راه اندازی کسب و کار به حساب می آید؟

Why Canada Considered As Top Place For Startup’s In 2019

کانادا سرزمین وسیعی است. با منابع طبیعی بی پایان که زمینه های کارآفرینانه بین المللی را به ارمغان می آورد.

کانادا در سال ۲۰۱۹ به عنوان جایگاه برتر برای راه اندازی کسب و کار به حساب می آید، کانادا برخی از بزرگترین و موفق ترین راه اندازی های جهان را از جمله: Shopify، Plotly، Kik و ۵۰۰px تحویل داده و موفق به جذب بسیاری از چشم های بین المللی در سراسر جهان شده است.

چرا مهاجرت به کانادا به عنوان مقصد برتر برای راه اندازی در سال ۲۰۱۹ مورد توجه قرار گرفته است؟

کمک دولت

دولت کانادا برای ایجاد و حفظ سیستم های راه انداز موثر و موفق در کشور، به ویژه در منطقه تورنتو، سخت تلاش می کند. انتخاب گسترده ای از کمک های دولتی برای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان جوان وجود دارد که برخی از آنها شامل وام هایی است که مجبور نیستند بازپرداخت شود.

تورنتو – Hi-Tec City برتر

با جمعیت ۲٫۸ میلیون تورنتو در حال راه اندازی صحنه که در نظر گرفته می شود در بالای سطح بین المللی، از جمله حدود ۳۰۰۰ سرمایه گذاری در حال حاضر فعال است. تورنتو دارای بالاترین کیفیت زندگی است و بیش از یک بار گفته شده که دومین شهر بزرگ کانادا، آینده ای روشن را به عنوان یکی از شهرهای پیشرفته دنیا در پیش رو دارد.

دانشگاه های جهانی

کانادا بیشتر شناخته شده دانشگاه واترلو تولید هزاران نفر از دانش آموزان با تکنولوژی با استعداد به طور سالیانه. دانشگاه های بزرگ سراسر کانادا به سختی تلاش کرده اند تا فضا و حمایت از تازه کاران را در داخل کشور رشد دهند و ایده های جدید را تشویق کنند. بسیاری از بنیادها برای تحقیقات جدید و ایده های جدید اهدا کرده اند. هر ساله میلیون ها دلار به موفقیت جدید Startup در کشور اعطا شده است. با چنین پایه ای قوی از ابتکارات راه اندازی و موفقیت تکنولوژی، کانادا در جایگاه فنی برتر بین المللی قرار گرفته است.

Why Canada Considered As Top Place
Why Canada Considered As Top Place

پذیرش مهاجرت

در پنج سال گذشته، کانادا بیش از ۸۵۰،۰۰۰ مهاجر را برای پر کردن موقعیت های مورد نیاز در بازار کار کانادا آورده است.

با داشتن یک محیط مثبت و تشویق رویکرد دولت به مهاجرت، استعدادهای بین المللی به راحتی می توانند در کانادا به عنوان سرزمین امید و فرصت های بی پایان به موفقیت برسند.

صحنه فن آوری کانادا به طور موثر رو به رشد است و دولت در حال حاضر یک ویزا راه اندازی / کارآفرین را برای تشویق بین المللی های با کیفیت بالا برای مهاجرت، تحت شرایط اقامت دائم درآمد دائمی ارائه می دهد.

برنامه ویزا شروع کار

برنامه ویزای شروع کار در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد و مهاجران کارآفرین را هدف قرار می دهد که مهارت و توانایی کسب و کار در کانادا را ایجاد می کنند که نوآورانه هستند و می توانند برای کانادا کار ایجاد کنند و بتوانند در مقیاس جهانی رقابت کنند. این برنامه به اقامت دائم و اجازه کار به کارفرمایان مهاجرت ماهر اعطا می کند.

با چن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.