akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

عایق حرارتی پشم سرباره (SLAG WOOL) چیست؟

انتخاب عطر زنانه خوشبو، کار دشواری است؛ چراکه هیچ چیزی مانند یک عطر نمی‌تواند لحظه‌های ناب زندگی را در ذهن ما ثبت و ماندگار کند. سلیقه و علاقه فرد به رایحه عطر حرف اول را برای خرید عطر و ادکلن می‌زند. توجه به فصل و مکانی که قصد دارید به آنجا بروید، اولویت‌های بعدی برای خرید بهترین عطر زنانه هستند. فصل پاییز نیز فصل خاطره‌سازی و خاطره‌بازی است، پس با خرید عطر پاییزی به پیشواز این فصل زیبا بروید. در ادامه به معرفی ۷ عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز پرداختیم . پس اگر برای خود یا کسی که دوستش دارید به دنبال خرید عطر زنانه خوشبو هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

۱. ادو پرفیوم گلدیا BVLGARI

ادو پرفیوم گلدیا BVLGARI، عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز است.«ادو پرفیوم گلدیا BVLGARI»، در اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی تولید و روانه بازار شد. گلدیا با توجه به بوی شیرین و گرمش عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز به شمار می‌رود. با اولین اسپری از گلدیا روی محل نبض خود بوی ترنج، مشک، تمشک و شکوفه‌ پرتقال را استشمام خواهید کرد. این ترکیب شیرین، طراوت و حال خوبی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه، این نت های آغازین جای خود را به نت های میانی می‌دهند. گل یاسمین، یلانگ یلانگ و مشک نت های میانی این ادو پرفیوم هستند. در ادامه کهربا، مشک، گیاه پاتچولی یا نعناع هندی و پاپیروس که عناصر تشکیل دهنده‌ نت های پایانی هستند، شما را احاطه خواهند.

۲. ادو پرفیوم پرادا کندی Prada

ادو پرفیوم پرادا کندی Prada عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز است.«ادو پرفیوم پرادا کندی Prada»، با رایحه شیرین، تند و گرم خود عطر زنانه مناسب فصل پاییز و زمستان است. پرادا کندی در دو حجم ۵۰ و ۸۰ میلی لیتر تولید شده و برای نگه‌داشتن در کیف دستی مناسب است. در تمام مدت استفاده از پرادا کندی بوی وانیل و مشک را استشمام خواهید کرد. پس از اسپری کردن پرادا کندی متوجه بوی کارامل می‌شوید.

نت آغازین شیرین این عطر، شادی و طراوت را در شما به وجود می‌آورد. در ادامه متوجه جابه‌جایی نت های آغازین و میانی خواهید شد. نت های میانی از ترکیب نت های پودری و رایحه مشک ساخته شده‌اند. رایحه مشک اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد. پس از گذشت زمان طولانی، نت های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت های میانی می‌شوند. نت های پایانی مشام شما را با رایحه های وانیل و صمغ بنزویین نوازش می‌کنند. خرید عطر پرادا کندی با توجه به ماندگاری طولانی، پخش بوی قوی و قیمت مناسبش برای شما به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد شد.

۳. ادو پرفیوم نارسیسو Narciso Rodriguez

ادو پرفیوم نارسیسو Narciso Rodriguez عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز است.«ادو پرفیوم نارسیسو Narciso Rodriguez»، یک عطر زنانه خوشبو مناسب فصل پاییز است. با اولین اسپری از نارسیسو روی پوست و محل نبضتان، متوجه رایحه گل های گاردنیا و رز خواهید شد. گرفتن انرژی مثبت و افزایش اعتمادبه‌نفس از دستاوردهای این ترکیب شیرین و گلی برای شما است. با گذشت زمان اندکی، نت های میانی، جای نت های آغازین را خواهند گرفت و شما را مهمان بوی مشک خواهند کرد. این رایحه از آن دسته رایحه هایی است که توجه آقایان را نیز به سوی شما جلب می‌کند. پس از مدتی، متوجه حضور نت های چوب سدر و علف وتیور خواهید شد. این ترکیب طبیعی و چوبی، آرامش بسیاری را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

۴. ادو تویلت د وان Dolce & Gabbana

ادو تویلت د وان Dolce & Gabbana«ادو تویلت دِ وان از برند دولچه اند گابانا (D&G)»، دارای رایحه گرم و شیرین است و بیشتر، رایحه های شرقی و گل ها از آن به مشام می‌رسد. برند ایتالیایی دولچه اند گابانا، این عطر را برای خانم‌های شیک‌‌پوش و سخت‌پسند طراحی کرده است. پس از اولین اسپری از این ادو تویلت،‌ رایحه ای افسون کننده را حس می‌کنید که احساس سرزندگی را در انسان ایجاد می‌کند. برند معتبر دولچه اند گابانا، تمرکز خاصی در استفاده از رایحه گل ها در این عطر دارد.

رایحه های آغازین این عطر را بوی خوش شکوفه‌ های پرتقال، نارنگی و هلو تشکیل داده‌اند. بوی طاووسی، سوسن سفید، زنبق دره، یلانگ یلانگ و شکوفه پرتقال در نت های میانی این عطر به مشام می‌رسند. رایحه اصلی ادو تویلت د وان دارای ترکیبی از رایحه های وانیل، خزه اوک موس، مشک و کهربا است. جالب است بدانید امیلیا کلارک، ستاره‌ی سریال گیم آو ترونز (بازی تاج و تخت) از طرفداران خاص این ادوتویلت به شمار می‌رود.

۵. ادو پرفیوم اسنزا Roberto Cavalli

ادو پرفیوم اسنزا Roberto Cavalli«ادو پرفیوم اسنزا Roberto Cavalli»، رایحه شرقی، گرم و شیرینی داشته و عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز به شمار می‌رود. این ادو پرفیوم در حجم ۷۵ میلی لیتر تولید و سرشار از رایحه وانیل و بادام است. پس از استفاده از این عطر متوجه بوی بادام تلخ خواهید شد. این ترکیب بوی شیرین میوه و چوب، شادی و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. شکوفه پرتقال نت های میانی عطر اسنزا هستند. پس از مدتی، نت های میانی جای خود را به نت های پایانی می‌دهند. نت های پایانی از ترکیب وانیل با رایحه شرقی، شیرین و اندکی تند ساخته شده است.

۶. ادو پرفیوم لی پارفیوم LALIQUE

ادو پرفیوم لی پارفیوم LALIQUE«ادو پرفیوم لی پارفیوم LALIQUE»، ساخت کشور فرانسه و دارای ظاهری کلاسیک است. رایحه شرقی، شیرین و گرمش باعث شده تا این عطر زنانه مناسب فصل پاییز و زمستان باشد. این محصول دارای رایحه هایی از وانیل، دانه‌ی درخت تانکا و چوب صندل است. از مشخصه های آن میزان پراکنندگی و پخش بوی خوب، ماندگاری بسیار طولانی و شیشه بسیار شیک است. قیمت مناسب و بوی خوش، این عطر را به گزینه‌ی مناسبی برای هدیه دادن تبدیل کرده است.

۷. ادو پرفیوم استار لایت AIGNER

ادو پرفیوم استار لایت AIGNER یک عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز است.«ادو پرفیوم استار لایت AIGNER»، یکی از خاص ترین ادو پرفیوم های زنانه است که در سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار معرفی شد. این عطر محصولی از برند مشهور اگنر است. استار لایت با بوی تند، شیرین و گرم خود به عنوان عطر زنانه مناسب فصل پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. شیشه استار لایت بسیار زیبا و شیک طراحی شده و مثل یک ستاره می‌درخشد. آناناس و ترنج نت آغازین این عطر بوده که در ادامه جای خود را به نت های میانی با بوی توت فرنگی، زیره سیاه و یاسمین می‌دهد. طولی نمی‌کشد که نت های پایانی به استقبال آن‌ها می‌آیند و با بوی خوش مشک، چوب صندل، نعناع هندی و وانیل ماندگار می‌شوند.

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی اردمی

راهنمای خرید عطر زنانه مناسب برای فصل پاییز از فروشگاه اینترنتی اردمی۷ عطر زنانه خوشبو را سعی کردیم در این مقاله به شما معرفی کنیم و برایتان از رایحه و دیگر ویژگی های مهم این عطرها بگوییم تا با کمک این اطلاعات خریدی مطمئن داشته باشید. لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی اردمی دنیایی از عطر و ادکلن را با معتبرترین و محبوب‌ترین برندها عرضه می‌کند. پس اگر قصد خرید بهترین عطر زنانه را دارید فقط کافیست با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اردمی و یک جستجوی ساده محصول مورد نظر خود را بیابید. سپس با خواندن معرفی کوتاه و درباره محصول آن، نسبت به خرید آن عطر اطمینان حاصل کرده و در نهایت بهترین عطر زنانه را خریداری کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم با خواندن مقاله‌ی راهنمای آسان خرید عطر زنانه خوشبو مناسب روحیات فردی اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.