akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

خرید اپلیکیشن آموزشی آماده

خرید اپلیکیشن آموزشی آماد

با قابلیت درج و فروش بی نهایت فایل ویدئو، صوت و PDF در هر سرفصل

آرشیو مطالب بصورت کتابخانه ای

ارسال پیام انفرادی و نوتیفیکیشن

Player اختصاصی برای فایل صوتی و تصویری

رمزنگاری فایل های صوتی و تصویری

قابلیت اتصال به درگاه پرداخت

قابلیت اتصال به پنل sms

بخش نمایش اخبار علمی بصورت کانال تلگرامی

معرفی شبکه های مجازی

 

اپلیکیشن آموزشی طراحی شده توسط شرکت رایا پارس قابلیت انتقال دانش به جامعه اساتید داده است در این اپلیکیشن قابلیت های تجاری فروش فایل در نظر گرفته شده است.

اکثر اساتید به دلیل نشر بدون مجوز فایل هایشان در بستر فضای مجازی وارد نمیشوند ولی این برنامه فابل های ویدئویی در ج شده فقط از طریق خود این اپلیکیشن قابلیت اجرا دارند.

شما میتوانید کلیه ی پکیج های آموزشی خود را  به صورت رایگان و یا دریافت هزینه در اختیار عموم قرار دهید.ساختار درج فایل ها با این قابلیت میباشد که یک قیمت برای پکیج در نظر گرفته شده است و شما برای فایل های زیر مجموعه این پکیج میتوانید قیمت مجزا تعریف نمایید.

 

 

ثبت نام و ورود به اپلیکیشن

 

رویه ثبت نام در اپلیکیشن آموزشی از طریق شماره موبایل صورت میگیرد. به گونه ای که در زمانی که برنامه باز میشود کادر شماره موبایل ظاهر میشود، پنل مدیریت شماره را بررسی مینماید اگر حساب کاربری از قبل ساخته شده باشد، کلیه اطلاعات قبلی از جمله فایل های خریداری شده و پیام های صورت گرفته با ادمین را به نمایش میگذارد و در صورتی که شماره موبایل جدید باشد، حساب کاربری ساخته میشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره های آموزشی

شما در این بخش میتوانید سرفصل های خود را تعریف نمایید و در برای هر سرفصل قیمت مجزا درنظر بگیرید. در داخل هر درس شما میتوانید فایل های نامحدود تصویری، صوتی و متنی قرار دهید. و قیمت هر درس بصورت جداگانه تعریف نمایید تا کاربران درصورت نیاز بتوانند بدون خرید کل فصل، درس مورد نظر را انتخاب نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آرشیو مطالب علمی

در بخش آرشیو مطالب علمی این امکان را به شما میدهد تا برای کاربران خود خارج از بخش دوره های آموزشی بتوانید فایل های آموزشی خود را طبق چارتی که مدنظر دارین بارگذاری نمایید. این فایل ها را میتوانید هم بصورت رایگان و هم با قیمت درج نمایید.

 

 

 

 

 

 

کانال آموزشی

در داخل اپلیکیشن شما میتوانید مانند کانال تلگرام اخبار، فایل صوتی و ویدئویی از طریق پنل مدیریت به کلیه کاربرانتون ارسال نمایید. و کاربران در صورت تمایل میتوانند فایل صوتی و یا ویدئویی را دانلود نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پنل مدیریت تحت وب

در پنل مدیریت شما مدیریت کامل به فایل ها، دوره های آموزشی، مشتریان، فاکتور ها، ارسال نوتیفیکیشن، اسلایدر و پیام ها دارید.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.