akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

خرید اپلیکیشن فروشگاهی آماده

اپلیکیشن فروشگاهی رایا پارس با کلیه قابلیت های اتصال به هر نوع درگاه بانکی، درج هر تعداد دسته بندی و محصول، کاتالوگ، نمودار قیمتی، باشگاه مشتریان، نظرات، اخبار و مقالات علمی، فرم ساز، ایمیل مارکتینگ، ثبت سفارشات، مدریت فاکتور ها و سایر قابلیت های مدیریت سایت را دارا میباشد. اپلیکشن فروشگاهی قابلیت به اتصال هر نوع وب سایتی را دارد.

 

ورود کاربران به اپلیکیشن

در هنگام ورود به اپلیکیشن فروشگاهی شما نیازی به ثبت نام ندارید و میتوانید کلیه محصولات را ملاحظه بفرمایید. و ثبت نام در رویه خرید صورت میگرد. این عملیات بخاطر افزایش ورود کاربران صورت میگیرد تا اطلاعات محرمانه خود را حفظ نمایند.

 

 

صفحه اصلی و نمایش محصولات

شما میتوانید محصولات خود را با کلیه مشخصات به نمایش بگذارید و اگر محصولی دارای چندین رنگ میباشد و هر رنگ قیمت خاص خود را دارد شما میتوانید بدن هیچ مشکلی محتوای خود را در پنل مدیریت درج نمایید. تعداد دسته بندی و تعداد محصول بصورت نامحدود میباشد.

جستجوی محصول

در قسمت جستجو شما میتوانید محصول مورد نظر را بیابید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اتصال به درگاه پرداخت

اپلیکیشن میتواند به هر درگاه پرداخت رسمی، واسط و یا بین المللی متصل شود. و درصورتی که محصول ناموجود باشد کاربر بدون پرداخت هزینه میتواند سفارش دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بنرهای  تبلیغاتی

شما میتوانید بنرهای تبلیغاتی خود را در صفحه اصلی اپلیکیشن و یا صفحات داخلی به نمایش بگذارید. شما میتوانید لینک داخلی به بخش های اپلیکیشن بدهید.

 

اخبار و مطالب آموزشی

شما میتوانید هر دسته بندی از مطالب اخبار، مقالات علمی، آموزشی و ... را درج نمایید. و حتی اخبار مهم را بصورت نوتیفیکیشن به کاربران ارسال نمایید.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.