akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

برای برند های لوکس چه کارت ویزیتی مناسب است؟

برای برند های لوکس چه کارت ویزیتی مناسب است؟

با توجه به افزایش چشمگیر تنوع در طراحی کارت ویزیت امروزه انتخاب کارت ویزیتی که در شان کسب و کار باشد انتخاب چندان ساده ای نیست. مخصوصا اگر دارای کسب و کار ارزشمندی نیز باشید و به اصطلاح نام و آوازه ی برند شما برای عموم مردم آشنا باشد.

اگر شغل شما خرید و فروش اشیا قیمتی است یا لباس های برند و مارک را می فروشید و یا محصولاتی لاکچری برای خریدارانی خاص عرضه می کنید پیشنهاد ما به شما طراحی کارت ویزیت طلاکوب است. در ادامه شما را بیشتر با این نوع کارت ویزیت آشنا می کنیم.

آشنایی با چاپ کارت ویزیت به روش طلاکوب

یکی از جذاب ترین و زیباترین انواع چاپ های دیجیتال در حال حاضر چاپ سیلور و طلا کوب است. این تکنولوژی جدید به شما امکان می دهد از چاپ دیجیتال برای ایجاد جلوه های فلزی خیره کننده برای ابعاد چند بعدی در طراحی خود استفاده کنید و به خلق یک کارت ویزیت لوکس بپردازید.

 در واقع چاپ طلاکوب نوعی چاپ داغی است که به شیوه لتر پرس انجام میگیرد. طلا کوب در رنگ‌های مختلف از جمله طلایی، نقره‌ای، آبی، قرمز موجود میباشد.

چگونه فرایند برجسته سازی در کارت ویزیت انجام می شود؟

بهترین شیوه برای برجسته سازی عناصر مهم در کارت ویزیت استفاده از جوهر خشک فلزی است. جوهر خشک فلزی یک روش مقرون به صرفه برای  چاپ های فلزی و یک راه زیبا برای برجسته کردن عناصر مهم در صفحه و همچنین افزودن یک درخشش ظریف و خیره کننده می باشد .

چگونه محتوای برجسته کارت ویزیت شما رنگ طلا به خود می گیرد؟

برای این کار با روش لتر پرس فویل طلایی رنگ را با فشار جک روی قسمت های برجسته طرح پرس می کنند. البته قبل از هر چیز باید برای تمامی قسمت های برجسته که قرار است لایه طلا به آنها تزریق شود کلیشه ساخت. توضیح اینکه کلیشه چیست از حوصله این مقاله خارج است.

کاربرد های  متفاوت چاپ طلاکوب

بر روی آرم ها و عناصر کلیدی، مانند اسامی، عناوین و عنوان های مهم روی کارت ویزیت

برای اضافه کردن اعتبار به مهر در دعوت نامه ها، گواهینامه ها و اسناد مهم

سلطنتی تر نشان دادن کارت های عروسی

بر روی عناصر گرافیکی مانند الگوهای و تصاویر برای یک اثر منحصر به فرد

چاپ لوگو و نوشته روی سالنامه، تقویم های رومیزی، جلد مدارک و...

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت طلاکوب

به خاطر داشته باشید اگر قصد دارید برای برند خود به طراحی کارت ویزیت طلاکوب بپردازید در این روش از نوشته های خیلی ریز و نازک خودداری کنید. به دلیل ساخت کلیشه برای قسمت های طلاکوب امکان ناخوانا بودن متن وجود دارد.

قسمت هایی که قرار است به صورت طلاکوب چاپ شوند نیازمند ساخت کلیشه می باشد که باید حتما با نرم افزارهای برداری و به صورت تک رنگ مشکی k=100 در فایلی جداگانه ذخیره شود.

در فایل اولیه قسمت های طلاکوب در طراحی قرار داده نمی شوند و این قسمت ها به صورت طرح زمینه قرار می گیرند.  روش چاپ طلاکوب در دو مرحله انجام می شود که قسمت های طلاکوب مرحله دوم چاپ می باشد.

معرفی 5 نمونه طراحی کارت ویزیت طلاکوب لوکس و لاکچری

در این جا 5 نمونه کارت ویزیت که زیبایی چشمگیری دارند را مشاهده می کنید که می توانید از این نمونه های جذاب، ایده های فوق العاده ای بگیرید و کارت های زیبایی خلاق کنید.

انواع کارت ویزیت طلاکوب

انواع کارت ویزیت طلاکوب

انواع کارت ویزیت طلاکوب

انواع کارت ویزیت طلاکوب

ویژگی‌های  منحصر به فرد کارت ویزیت های طلاکوب

در این بخش از مقاله می خواهیم به ویژگی های منحصر به فرد کارت ویزیت های طلاکوب اشاره کنیم. ضمن اینکه  طراحی کارت ویزیت طلاکوب اعتبار و ارزش ویژه ای به کسب و کار و برند لوکس شما می دهد مزایای دیگری نیز دارد که در این بخش از مقاله به آنها اشاره می کنیم.

استحکام: کارت ویزیت طلاکوب سخت تا می‌شود و مقاومت زیادی در برابر شکستن دارد همین عامل موجب می شود که کارت ویزیت طلاکوب شما از استحکام بالایی برخوردار باشد.. ضمنا ضخامت کارت‌ طلاکوب اندکی از کارت‌های سلفون بیشتر و محکم تر هستند.

مقاومت در برابر آب: کارت ویزیت طلاکوب از جنس کاغذ استخوانی می‌باشد و بخاطر داشتن روکش سلفون مات مقاومت نسبتا خوبی در برابر آب دارد. در واقع کارت ویزیت طلاکوب و لاکچری شما ضد آب نیز هست.

قابلیت نوشتن با خودکار روی کارت: قابلیت نوشتن با خودکار روی کارت ویزیت‌ طلاکوب وجود دارد. اما بلافاصله پس از نوشتن نباید روی آن دست کشیده شود چون رنگ آن پخش می‌شود. این قابلیت به مشتری شما این امکان را میدهد که اگر نیازی به اطلاعات اضافه تری نسبت به آنچه که روی کارت ویزیت شما درج شده است دارد به سادگی روی آن یادداشت نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.